Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg går i seng ..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Men vel også fordi Hemme er uerfaren og måske uegnet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Jeg går i seng ..
        Mit gode humør er godt nok pist væk. Kvalmen kommer først når jeg ser ham i den klamme sorte trøje

        Comment


          Fy for satan...den ødelagde så lige alt ved Oko.......hjerteklub min bare røv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Mit gode humør er godt nok pist væk. Kvalmen kommer først når jeg ser ham i den klamme sorte trøje
            Men han kommer først på til jul, med mindre Scholz skade er alvorlig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mit gode humør er godt nok pist væk. Kvalmen kommer først når jeg ser ham i den klamme sorte trøje
              Det må du slet ikke sige.....

              ..... jeg kan ikke mere. Jeg vil ikke mere. Hvor jeg dog hader fodbold nogen gange.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Katastrofal aften.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                  Fy for satan...den ødelagde så lige alt ved Oko.......hjerteklub min bare røv
                  Well, hvis OB ikke har været interesseret, så kan man vel godt forstå man vælger Midtjylland og CL fremfor Polen?
                  Men træls ja. Og han går unægteligt fra OB-"legende"(bevares, ikke legende) til tidligere OB-spiller...

                  Comment


                    Hvor er det klamt.. men det er fandme OB’s egen skyld. De har haft chancen, men Hemmingsen er en katastrofe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      RIP klublegenden Daniel Høegh. Men forståeligt at han siger ja tak.
                      Nej, det går direkte til MH, man kan ikke bebrejde DH for noget da det var ledelsen i OB som ville ikke hente ham tilbage. For helvede, er det grimt! Ved ikke om jeg kan tilgive det MH og de andre der.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Det må du slet ikke sige.....

                        ..... jeg kan ikke mere. Jeg vil ikke mere. Hvor jeg dog hader fodbold nogen gange.
                        Nogen der kan kurere sygdommen “OB Fan”. Jeg vil have en kur og komme af med skidtet for evigt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Men vel også fordi Hemme er uerfaren og måske uegnet.
                          Måske??????
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Nej, det går direkte til MH, man kan ikke bebrejde DH for noget da det var ledelsen i OB som ville ikke hente ham tilbage. For helvede, er det grimt! Ved ikke om jeg kan tilgive det MH og de andre der.
                            Hvor har du det fra?

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-til-danmark/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Jeg tror ikke at DH bliver i FCM mere end max. 2 år, for er de ikk3e i Europa er han i overskud og billigt til salg.

                              Er sikker på at han om max. 3 år er fast mand i OB, og spiller som en drøm.

                              Jeg kan ikke blive sur over at han vil tjene penge, når OB ikke vil ham.
                              Om det er FCM eller andet lorte hold er ikke så vigtigt for mig.

                              DH er en OB spiller og han slutter ikke i FCM.

                              Comment


                                Intet ondt ord om Høegh herfra, selv hvis han ender i Herning. Når man kaster guld på gaden er man selv uden om det når andre samler det op - Vi har haft rig lejlighed til at hente ham men Hemmingsen er jo en lallende idiot.

                                Comment

                                Working...
                                X