Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Fair nok, men derfor giver det stadig ikke mening at give ham en så lang kontrakt. Hvad er det vi er bange for? Er der et kæmpe marked for en 30-årig relativt middelmådig Superligaspiller? Det tvivler jeg på. Jeg tror ikke der er mange klubber der er større og bedre end OB, der vil være interesseret i Kløve. Det er nok mere sandsynligt klubber som Randers, Horsens og Sønderjyske der vil være interesseret, og jeg er ikke så nervøs for, at han skal vælge dem.

    Og selv hvis han gør det, er det så en katastrofe? Uanset hvad man måtte mene om ham, så bør det være muligt at hente en hæderlig erstatning for ham, uden at vi bliver markant ringere.

    Når OB er der hvor OB er sportsligt og økonomisk, må man bare være smart med, hvordan man bruger sine penge, og en del af det at være smart indebærer, at man bruger sit budget på nogle spillere der kan skabe noget større værdi for klubben. Det er vi stadig alt for dårlige til. Vi spiller stadigvæk for sikkert og forudsigeligt, og det resulterer i middelmådighed.
    Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.

    Comment


      https://www.bt.dk/superligaen/vildt-...erie-a-spiller Hvad gør vi i OB ? Vi forlænger med Kløve.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
        Det ville også helt sikkert være fornuftigt, men jeg kan ikke rigtig se noget hverken de senere år eller nu som peger i den retning. Det ligner for mig mere at vi spiller på det vi kender og Økonomisk ikke vil satse. Jeg kan ikke se at det viser andet end at man anser Kløve som klart førstevalg de næste sæsoner.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
          Men igen.. 4 år?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            https://www.bt.dk/superligaen/vildt-...erie-a-spiller Hvad gør vi i OB ? Vi forlænger med Kløve.
            Kender ham ikke, men lige præcis den beskrivelse af en spiller jeg drømmer om vi signer inden vinduet lukker. En def. Midt med det CV, tænk man skal til at være misundelig på Sønderjyske.

            Må da håbe FCM kan slå Horsens nu her, det bliver vist dem og Lyngby, vi skal holde under os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvis vi ikke som minimum får Sander afsted, helst via et salg, så har jeg meget svært ved at se det her vindue i et positivt lys. Gudjohnsen skal være et kæmpe scoop i så fald.
              Så skulle man vel sige at transfervinduet i OB var ikke åbent men kun på klem hvis der ikke sker mere end at hente en ukendt spiller som sjette angriber på leje for ét år ind. Det ville være tyndt, meget tyndt. Så håber stadig der sker noget. Svendsen er åbenbart så langt fra spilletid at det er mere end oplagt at sælge ham.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
                Men de spillere har vi jo allerede RIGELIGT af. Vi har også for mange efter min smag. Drachmann, Tverskov, K. Larsen, O. Lund, AJA, Lieder og Kløve. Skjelvik kunne være samme type. Det er rutinerede spillere der kender gamet og kan vejlede de unge, og flere af dem er ledertyper.

                Vi får simpelthen ikke nok ud af de penge vi bruger, når vi har så mange spillere der

                1) Ikke har nogen videresalgsværdi, så vi kan lave en god forretning på dem
                2) Flere af dem ikke er gode nok til at være mere en breddespillere

                Man behøver ikke have flere gamle breddespillere for at have en velfungerende trup, den køber jeg simpelthen ikke. Man skal have noget erfaring ja, men helst også nogle der samtidig kan være forbilleder via deres niveau ude på banen. i 2020 har vi skrevet længere kontrakter med nu 3 spillere der er 29+, AJA, Lieder og Kløve. Noget tyder på at vi også meget gerne vil gøre det med Skjelvik. Hvis man vil bruge sine penge på spillere i den alder, skal de bare i endnu højere grad betale det tilbage i præstationer ude på banen, end spilleren i starten/midten af 20er gør det. Sådan er det bare ikke i OB, og derfor synes jeg også, at vores strategi for opbygningen af truppen er tæt på hovedrystende.

                Comment


                  Forstår ikke hvorfor vi får ikke afklaret situationen med Skjelvik. Hjemmekampen i dag var den oplagte mulighed at præsentere en aftale med ham så frygter der sker ikke mere i hensigt af Skjelvik i morgen. Men hvis han ikke skriver med os so skulle der en ny vb ind nu.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Forstår ikke hvorfor vi får ikke afklaret situationen med Skjelvik. Hjemmekampen i dag var den oplagte mulighed at præsentere en aftale med ham så frygter der sker ikke mere i hensigt af Skjelvik i morgen. Men hvis han ikke skriver med os so skulle der en ny vb ind nu.
                    Måske det ikke ville være så skidt? Hans dødbolde og indlæg i dag var forfærdelige. Når han er god, så er han rigtig god, men på dårlige dage er han underligt ufokuseret. Det er i hvert fald ikke en spiller OB skal sprænge lønbudgettet for så at sige.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Forstår ikke hvorfor vi får ikke afklaret situationen med Skjelvik. Hjemmekampen i dag var den oplagte mulighed at præsentere en aftale med ham så frygter der sker ikke mere i hensigt af Skjelvik i morgen. Men hvis han ikke skriver med os so skulle der en ny vb ind nu.
                      Vi har jo kontrakt med ham indtil 31/12 og kan til hver en tid inden næste vindue skrive kontrakt med ham. Så der er ingen hast selvom man godt vil have den afgjort hurtigst muligt.

                      Men hold nu kæft hvor var han ringe idag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vi har jo kontrakt med ham indtil 31/12 og kan til hver en tid inden næste vindue skrive kontrakt med ham. Så der er ingen hast selvom man godt vil have den afgjort hurtigst muligt.

                        Men hold nu kæft hvor var han ringe idag
                        Ja, men det er en svækkelse af vores forhandlingsposition fordi fra tirsdag har vi ikke mere mulighed at hente en alternative ind. Det går vel om penge og det er ja ikke særligt klog at svække vores position.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Det ville også helt sikkert være fornuftigt, men jeg kan ikke rigtig se noget hverken de senere år eller nu som peger i den retning. Det ligner for mig mere at vi spiller på det vi kender og Økonomisk ikke vil satse. Jeg kan ikke se at det viser andet end at man anser Kløve som klart førstevalg de næste sæsoner.
                          Jeg tror bare vi er nødt til at vente og se, hvordan truppen former sig over den kommende tid i det lange lys, før vi egentligt kan vurdere det. Vi ved heller ikke noget om det økonomiske i aftalen. Jeg er da enig i, at hvis det er fordi Kløve skal ophøjes til lønbærende profil virker det skørt, men det nægter jeg simpelthen at tro på er tilfældet. Jeg tror og håber at min vurdering holder stik.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, men det er en svækkelse af vores forhandlingsposition fordi fra tirsdag har vi ikke mere mulighed at hente en alternative ind. Det går vel om penge og det er ja ikke særligt klog at svække vores position.
                            Vi stopper med at spille midt i december og starter først træning igen i januar. Så kan vi bare hente en back der. Der er vinduet åbent
                            Optimalt? Nej. Men intet bekymrende

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Jeg tror bare vi er nødt til at vente og se, hvordan truppen former sig over den kommende tid i det lange lys, før vi egentligt kan vurdere det. Vi ved heller ikke noget om det økonomiske i aftalen. Jeg er da enig i, at hvis det er fordi Kløve skal ophøjes til lønbærende profil virker det skørt, men det nægter jeg simpelthen at tro på er tilfældet. Jeg tror og håber at min vurdering holder stik.
                              Tænker heller ikke at hans løn hæves voldsomt, det vil overraske mig meget hvis han er i top 5 lønmæssigt men syntes ikke han er en spiller der kan bringe os fremad i tabellen hvilket gør at kontraktudløb vil være en oplagt mulighed for at forstærke os på den plads. Jeg kan ikke forestille at OB var presset til at forlænge fordi der var større klubber inde i billedet til at overtage.

                              Jeg syntes det forstærker billedet af at NT og den sportslige ledelse ikke for alvor vil putte handling bag de flotte udmeldinger om ambitioner de prøver at sælge klubben til omgivelserne på.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi stopper med at spille midt i december og starter først træning igen i januar. Så kan vi bare hente en back der. Der er vinduet åbent
                                Optimalt? Nej. Men intet bekymrende
                                Men muligheder i sommervinduet er traditionelt bedre end i vintervinduet og det kræver desuden at MH har den nye mand på plads allerede tidligt i januar....
                                Det er ærgerligt at de ikke får afklaret situationen med Skjelvik nu og det hentyder at man er langt fra hinanden i hensigt af lønsedlen og at Skjelvik ikke er så interesseret at blive i OB. Han viste til dels fine præstationer men var ikke så stærkt at man skulle strække sig og løbe i en uheldig situation ved at satse total på chancen at skrive permanent med ham. Frygter lidt at han rejser videre i januar og vi står der uforberedt og det ender til sidst med en lappeløsning.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X