Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
- Likes 1
-
https://www.bt.dk/superligaen/vildt-...erie-a-spiller Hvad gør vi i OB ? Vi forlænger med Kløve.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/vildt-...erie-a-spiller Hvad gør vi i OB ? Vi forlænger med Kløve.
Må da håbe FCM kan slå Horsens nu her, det bliver vist dem og Lyngby, vi skal holde under os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis vi ikke som minimum får Sander afsted, helst via et salg, så har jeg meget svært ved at se det her vindue i et positivt lys. Gudjohnsen skal være et kæmpe scoop i så fald."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
Vi får simpelthen ikke nok ud af de penge vi bruger, når vi har så mange spillere der
1) Ikke har nogen videresalgsværdi, så vi kan lave en god forretning på dem
2) Flere af dem ikke er gode nok til at være mere en breddespillere
Man behøver ikke have flere gamle breddespillere for at have en velfungerende trup, den køber jeg simpelthen ikke. Man skal have noget erfaring ja, men helst også nogle der samtidig kan være forbilleder via deres niveau ude på banen. i 2020 har vi skrevet længere kontrakter med nu 3 spillere der er 29+, AJA, Lieder og Kløve. Noget tyder på at vi også meget gerne vil gøre det med Skjelvik. Hvis man vil bruge sine penge på spillere i den alder, skal de bare i endnu højere grad betale det tilbage i præstationer ude på banen, end spilleren i starten/midten af 20er gør det. Sådan er det bare ikke i OB, og derfor synes jeg også, at vores strategi for opbygningen af truppen er tæt på hovedrystende.
- Likes 2
Comment
-
Forstår ikke hvorfor vi får ikke afklaret situationen med Skjelvik. Hjemmekampen i dag var den oplagte mulighed at præsentere en aftale med ham så frygter der sker ikke mere i hensigt af Skjelvik i morgen. Men hvis han ikke skriver med os so skulle der en ny vb ind nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægForstår ikke hvorfor vi får ikke afklaret situationen med Skjelvik. Hjemmekampen i dag var den oplagte mulighed at præsentere en aftale med ham så frygter der sker ikke mere i hensigt af Skjelvik i morgen. Men hvis han ikke skriver med os so skulle der en ny vb ind nu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægForstår ikke hvorfor vi får ikke afklaret situationen med Skjelvik. Hjemmekampen i dag var den oplagte mulighed at præsentere en aftale med ham så frygter der sker ikke mere i hensigt af Skjelvik i morgen. Men hvis han ikke skriver med os so skulle der en ny vb ind nu.
Men hold nu kæft hvor var han ringe idag
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi har jo kontrakt med ham indtil 31/12 og kan til hver en tid inden næste vindue skrive kontrakt med ham. Så der er ingen hast selvom man godt vil have den afgjort hurtigst muligt.
Men hold nu kæft hvor var han ringe idag"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det ville også helt sikkert være fornuftigt, men jeg kan ikke rigtig se noget hverken de senere år eller nu som peger i den retning. Det ligner for mig mere at vi spiller på det vi kender og Økonomisk ikke vil satse. Jeg kan ikke se at det viser andet end at man anser Kløve som klart førstevalg de næste sæsoner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, men det er en svækkelse af vores forhandlingsposition fordi fra tirsdag har vi ikke mere mulighed at hente en alternative ind. Det går vel om penge og det er ja ikke særligt klog at svække vores position.
Optimalt? Nej. Men intet bekymrende
Comment
-
Jeg tror bare vi er nødt til at vente og se, hvordan truppen former sig over den kommende tid i det lange lys, før vi egentligt kan vurdere det. Vi ved heller ikke noget om det økonomiske i aftalen. Jeg er da enig i, at hvis det er fordi Kløve skal ophøjes til lønbærende profil virker det skørt, men det nægter jeg simpelthen at tro på er tilfældet. Jeg tror og håber at min vurdering holder stik.
Jeg syntes det forstærker billedet af at NT og den sportslige ledelse ikke for alvor vil putte handling bag de flotte udmeldinger om ambitioner de prøver at sælge klubben til omgivelserne på.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi stopper med at spille midt i december og starter først træning igen i januar. Så kan vi bare hente en back der. Der er vinduet åbent
Optimalt? Nej. Men intet bekymrende
Det er ærgerligt at de ikke får afklaret situationen med Skjelvik nu og det hentyder at man er langt fra hinanden i hensigt af lønsedlen og at Skjelvik ikke er så interesseret at blive i OB. Han viste til dels fine præstationer men var ikke så stærkt at man skulle strække sig og løbe i en uheldig situation ved at satse total på chancen at skrive permanent med ham. Frygter lidt at han rejser videre i januar og vi står der uforberedt og det ender til sidst med en lappeløsning."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment