Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan vi ikke godt blive enige om at en forlængelse med Kløve er ok men at længden kan diskuteres?
    Det ville være fint hvis ambitionerne var at fastholde os i laget 7- 10. pladsen. Jeg er ret sikker på at man ikke ser Kløve som en bredespiller men som en fast starter, og i det lys syntes jeg ikke det er fedt at vi giver ham 4 år fordi jeg syntes det var et sted vi godt kunne forstærke os.
    Vi skal turde slippe jævne/stabile spillere og erstatte dem med noget bedre.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan vi ikke godt blive enige om at en forlængelse med Kløve er ok men at længden kan diskuteres?
      Herfra ja, det kan vi. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Lyder ikke til at Sander S er på vej væk ifølge MH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Du bliver jo nødt til at have 'stabile' spillere i truppen ligeså? Regner du med at OB går ud og erstatter hele truppen med 'klassespillere'?
          Nej jeg regner med at vi tør forstærke os gradvis og kontraktudløb hos spillere som er stabile men ikke prangende kunne være anledning til at skifte ud. Når man giver Kløve 4 år så indikerer man at den plads er fredet fremadrettet.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Måske kunne det også skyldes, at han er en fremragende trupspiller som kender sin plads og arbejder stenhårdt altid, og ikke mindst er forrygende i omklædningsrummet? Den slags spillere har man også brug for, og det lader til, at Kløve hermed har tegnet sin sidste kontrakt.
            Fair nok, men derfor giver det stadig ikke mening at give ham en så lang kontrakt. Hvad er det vi er bange for? Er der et kæmpe marked for en 30-årig relativt middelmådig Superligaspiller? Det tvivler jeg på. Jeg tror ikke der er mange klubber der er større og bedre end OB, der vil være interesseret i Kløve. Det er nok mere sandsynligt klubber som Randers, Horsens og Sønderjyske der vil være interesseret, og jeg er ikke så nervøs for, at han skal vælge dem.

            Og selv hvis han gør det, er det så en katastrofe? Uanset hvad man måtte mene om ham, så bør det være muligt at hente en hæderlig erstatning for ham, uden at vi bliver markant ringere.

            Når OB er der hvor OB er sportsligt og økonomisk, må man bare være smart med, hvordan man bruger sine penge, og en del af det at være smart indebærer, at man bruger sit budget på nogle spillere der kan skabe noget større værdi for klubben. Det er vi stadig alt for dårlige til. Vi spiller stadigvæk for sikkert og forudsigeligt, og det resulterer i middelmådighed.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Måske kunne det også skyldes, at han er en fremragende trupspiller som kender sin plads og arbejder stenhårdt altid, og ikke mindst er forrygende i omklædningsrummet? Den slags spillere har man også brug for, og det lader til, at Kløve hermed har tegnet sin sidste kontrakt.
              Vel den eneste forklaring bortset fra han også er en JM spiller. Måske et signal der.
              men at kalde kløve en top 6 spiller er at stramme den.

              Comment


                Syntes sgu vi mangler den defensive midtbane spiller altså en 6er. Nu Drachmann er skadet hele tiden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Fair nok, men derfor giver det stadig ikke mening at give ham en så lang kontrakt. Hvad er det vi er bange for? Er der et kæmpe marked for en 30-årig relativt middelmådig Superligaspiller? Det tvivler jeg på. Jeg tror ikke der er mange klubber der er større og bedre end OB, der vil være interesseret i Kløve. Det er nok mere sandsynligt klubber som Randers, Horsens og Sønderjyske der vil være interesseret, og jeg er ikke så nervøs for, at han skal vælge dem.

                  Og selv hvis han gør det, er det så en katastrofe? Uanset hvad man måtte mene om ham, så bør det være muligt at hente en hæderlig erstatning for ham, uden at vi bliver markant ringere.

                  Når OB er der hvor OB er sportsligt og økonomisk, må man bare være smart med, hvordan man bruger sine penge, og en del af det at være smart indebærer, at man bruger sit budget på nogle spillere der kan skabe noget større værdi for klubben. Det er vi stadig alt for dårlige til. Vi spiller stadigvæk for sikkert og forudsigeligt, og det resulterer i middelmådighed.
                  Enig. Kløve havde også accepteret 3 år.

                  1 år til 19 årige Fenger og 4 år til 29 årige Kløve. Syntes der mangler en rød linie

                  Comment


                    Var Sander overhovedet at finde på stadion idag? Nogen der ved dette?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Syntes sgu vi mangler den defensive midtbane spiller altså en 6er. Nu Drachmann er skadet hele tiden.

                      Det er der forskellige meninger om, jeg er dog forrygende enig (ikke at det betyder noget i dag mod Vejle).

                      Tvivler på Drachmann efterhånden og JJT kunne nu godt spille en 8er, så må Kløve og Opondo slås om resten.

                      Jeg føler mig nu overbevist om at Hemme er vores Ebbe Sand, sårhh der sker nada

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg


                        Det er der forskellige meninger om, jeg er dog forrygende enig (ikke at det betyder noget i dag mod Vejle).

                        Tvivler på Drachmann efterhånden og JJT kunne nu godt spille en 8er, så må Kløve og Opondo slås om resten.

                        Jeg føler mig nu overbevist om at Hemme er vores Ebbe Sand, sårhh der sker nada
                        Tja syntes bare vi er lidt svage mod omstillinger, PGA vi ikke har en 6er altså Drachmann type som er god til at bryde de omstillinger

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan vi ikke godt blive enige om at en forlængelse med Kløve er ok men at længden kan diskuteres?
                          Meget enig.
                          Men kan jo også være at den samlede lønpakke er billigere ved 4 år end den f.eks. er ved 3 år.
                          Tænker lønnen på en 4 årig er mindre end ved f.eks. 3 år.
                          Samt sign-on fee'en kan være mindre ved en 4-årig end ved en 3-årig.

                          Det er jo set før at det er sådan det hænger sammen.

                          Siger ikke vi sparer 10 mill. eller deromkring men kan godt være den måske er 1 mill. mindre over 4 år end den vil være over f.eks. 3 år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Var Sander overhovedet at finde på stadion idag? Nogen der ved dette?
                            Jep, det var han iflg. Leif Rasmussen: Sander Svendsen er ikke længere væk, end at han står på banen - siet fra til den endelige trup.#sportfyn #sldk #obvb
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg

                              Jep, det var han iflg. Leif Rasmussen: Sander Svendsen er ikke længere væk, end at han står på banen - siet fra til den endelige trup.#sportfyn #sldk #obvb
                              Okay tak. Mit gæt er stadig en udlejning til Norge eller en anden SL klub

                              Comment


                                Hvis vi ikke som minimum får Sander afsted, helst via et salg, så har jeg meget svært ved at se det her vindue i et positivt lys. Gudjohnsen skal være et kæmpe scoop i så fald.

                                Comment

                                Working...
                                X