Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som tidligere nævnt, så tror jeg godt, at vi kan glemme Babayan. Der skulle vidst være en del interesse fra Rusland, fordi at han ikke tæller som udlænding derovre, så han kommer nok til at få nogle rigtigt gode kontrakttilbud nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
      https://twitter.com/PiresThiago/stat...44590834053121

      Vi har åbenbart tilknyttet en ny international scout fra Brasilien. Jeg ved ikke om det passer ind i den her tråd, men det er vel en form for tilgang.
      Bob bob... Jo jo... Spændende...

      Comment


        Du må også gerne komme hjem og træne med Daniel..

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...g-i-heerenveen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Du må også gerne komme hjem og træne med Daniel..

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...g-i-heerenveen
          Dennis Høegh????

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
            Babayan ser rigtig spændende ud. Vi har længe manglet spillere, der kan sætte en mand. Det får vi med Sabbi, men vil elske at se Babyan i OB også. Cappis har en masse upside, så ham ville jeg også gerne se på en lille lottokontrakt
            2 mill kroner ligger hans pris på pt ifølge dette

            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...onsalg/8211058

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              2 mill kroner ligger hans pris på pt ifølge dette

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...onsalg/8211058
              Hobro siger at det bud de har modtaget er alt for lavt. så vi skal nok op i mindst det dobbelte..
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-paa-babayan/

              Comment


                Udfordringen med vores budget pt. er at vi har lønkroner bundet i forkerte spillere. Her tænker jeg Jebali og Svendsen, som i min optik har langt mindre potentiale end Hyllegaard og Fenger. De bundne lønkroner i de to, gør så at vi har mindre budget til at afdække kantspillere og backs, hvor jeg synes vi har mangler, hvis vi rammes af skader.

                Spørgsmålet er, om vi kunne opløse kontrakten med Jebali, og afskrive ophævelseslønomkostningen over en længere periode og dermed skabe luft i budgettet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Udfordringen med vores budget pt. er at vi har lønkroner bundet i forkerte spillere. Her tænker jeg Jebali og Svendsen, som i min optik har langt mindre potentiale end Hyllegaard og Fenger. De bundne lønkroner i de to, gør så at vi har mindre budget til at afdække kantspillere og backs, hvor jeg synes vi har mangler, hvis vi rammes af skader.

                  Spørgsmålet er, om vi kunne opløse kontrakten med Jebali, og afskrive ophævelseslønomkostningen over en længere periode og dermed skabe luft i budgettet?
                  Jeg vil nu ikke afskrive Jebali endnu.

                  I følge JM og HH så Jebali og Lieder rigtigt godt ud i opstarten til forårssæsonen desværre har de siden da ikke været på banen samtidig grundet skader.

                  Men tror at de to og Sander og Fenger som en anden due kan blive utroligt giftig mod forskellige modstandere og med Hylle og Nissen som indskiftere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                    Udfordringen med vores budget pt. er at vi har lønkroner bundet i forkerte spillere. Her tænker jeg Jebali og Svendsen, som i min optik har langt mindre potentiale end Hyllegaard og Fenger. De bundne lønkroner i de to, gør så at vi har mindre budget til at afdække kantspillere og backs, hvor jeg synes vi har mangler, hvis vi rammes af skader.

                    Spørgsmålet er, om vi kunne opløse kontrakten med Jebali, og afskrive ophævelseslønomkostningen over en længere periode og dermed skabe luft i budgettet?
                    Hvordan dælen er du kommet frem til at Hyllegaard har mere potentiale end Sander?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Hvordan dælen er du kommet frem til at Hyllegaard har mere potentiale end Sander?
                      Flere mål pr. spillede minutter og han er langt hurtigere. Selvom Sander kun er 23 er der også et større udviklingspotentiale i Hyllegaard i min optik.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg

                        Flere mål pr. spillede minutter og han er langt hurtigere. Selvom Sander kun er 23 er der også et større udviklingspotentiale i Hyllegaard i min optik.
                        Jeg har også større udviklingspotentiale end Sander .. det betyder bare at mit niveau er ringere end hans, men det gør bestemt ikke mit talent større end hans
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg


                          Jeg har også større udviklingspotentiale end Sander .. det betyder bare at mit niveau er ringere end hans, men det gør bestemt ikke mit talent større end hans
                          ? hvad har det med sagen at gøre? Jeg konkluderer bare at vi har en del løntunge spillere Sander, Jebalil Lieder mfl. der står i vejen for 2 ting:

                          1) udviklingen af vores ungetalenter gennem spilletid
                          2) Muiligheden for nyindkøb.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg

                            ? hvad har det med sagen at gøre? Jeg konkluderer bare at vi har en del løntunge spillere Sander, Jebalil Lieder mfl. der står i vejen for 2 ting:

                            1) udviklingen af vores ungetalenter gennem spilletid
                            2) Muiligheden for nyindkøb.
                            Vi kan jo ikke stille op med hold bestående sf stort udviklingspotentiale. Potentiale ikke nok, der skal rutine på banen også. Sander er god fordi han er ung, og rutineret allerede med mange kampe i bagagen. Hans rutine er god for spillere som Hyllegård osv.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                              Vi kan jo ikke stille op med hold bestående sf stort udviklingspotentiale. Potentiale ikke nok, der skal rutine på banen også. Sander er god fordi han er ung, og rutineret allerede med mange kampe i bagagen. Hans rutine er god for spillere som Hyllegård osv.
                              Det er vi helt enige i at der skal være et mix - men som jeg startede med at skrive så er det vi får ud af vores lønkroner på Jebali en hæmsko i begge retninger, der kunne derfor være fidus i at ophæve hans kontrakt.

                              Comment


                                Ifølge BTs Transfervinduet podcast kan der komme til at ske noget i OB i dag. Der er intet navn eller noget, men de kan dog fortælle at det ikke er Bubacarr Sanneh eller en forlængelse med Max Fenger. Hvem kunne det evt være? Hvad håber folk på?

                                Comment

                                Working...
                                X