Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

    Hehe, ja 5 mio er sgu nok lidt fedtet for Tverskov, selv i et skrækscenarie..

    Pointen i mit indlæg er også mere, at FCK ofte har hentet spillere fra os, lige når det begyndte at se godt ud; Junior, Ulrik L, Gislasson, Falk, Sten Michael..

    Det ville være så typisk, nu hvor vi i mine øjne har den mest spændende angrebs-trio i nyere tid, hvis de ødelagde det.

    Hvis vi bevarer Frø-Jebali-Sabbi og de er rimeligt forskånede for skader (7-9-13), tror jeg pludselig på top 6.
    Om 5 mill er for lavt er muligt men tænker ikke du behøver frygte FCK henter Tverskov.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      En uge tilbage i vinduet.. Hvad mangler vi?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        En uge tilbage i vinduet.. Hvad mangler vi?
        En 6'er / kontrollerende midtbane ind.

        Meget gerne også noget ud, gerne både Aron og Sander, hvis man kan få mønt for sidstnævnte.

        Synes vi klart er for mange i angrebet og det går ud
        over vores unge.

        Og hvor havde det været dejligt at beholde Klynge.

        backs tror jeg vi klarer os på. Håber man i løbet af sæsonen vil give brems chancen.

        men men, tror vinduet reelt er lukket for os, "med mindre noget exceptionelt opstår"

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          En uge tilbage i vinduet.. Hvad mangler vi?
          Point. ;-)

          Men helt seriøst:
          -kontrakt med Skjelvik + en ung vb som perspektivspiller (hvis ikke Østrøm er tænkt på den rolle) eller, hvis vi ikke skriver med Skjelvik en stærk vb.
          -en midtbaneprofil 6er eller en stærk midtforsvarer (Daniel Høegh) så vi kan rykke Tverskov frem på midtbanen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            En uge tilbage i vinduet.. Hvad mangler vi?
            En defensiv midtbanespiller eller alternativt en ny central forsvarsspillet (Daniel Høegh) hvis Tverskov sættes op på midten ..
            Bedre backs ... alle hold spillet igennem vores backs på nær måske Ryan men det er noget tid siden han spillede kontinuerligt ...

            Jeg bytter stadig gerne Mande, AJA, Marco, Aron, Kløve, Opondo og Lieder samt Svendsen for en stærk spiller til forsvaret, midtbanen og angrebet .. og en ekstra i forsvaret/midtbanen alt efter hvor Tverskov spiller ... men nok for sent at spille han ind på en ny plads ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Daniel Høgh kan de roligt få hjem, så kan Tverskov komme op på den 6er der pt stinker defensivt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Daniel Høgh kan de roligt få hjem, så kan Tverskov komme op på den 6er der pt stinker defensivt.
                Hvorfor taler I alle konstant om DH, når målet er Top6 ?

                Jeg ved at, han er en Odense-dreng, men hvorfor tror I, han kan rykke os yderligere på nuværende tidspunkt ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvorfor taler I alle konstant om DH, når målet er Top6 ?

                  Jeg ved at, han er en Odense-dreng, men hvorfor tror I, han kan rykke os yderligere på nuværende tidspunkt ?
                  Fordi han er en dygtigere forsvarsspiller end nogle af dem, vi har nu. Det niveau, han havde, før han forlod klubben, har vi ikke haft en forsvarsspiller på siden, pånær måske JT da han var allerbedst for halvanden sæson siden. Dertil er DH en ledertype og en kulturbærer, der blandt andet har erfaring fra Champions League.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Fordi han er en dygtigere forsvarsspiller end nogle af dem, vi har nu. Det niveau, han havde, før han forlod klubben, har vi ikke haft en forsvarsspiller på siden, pånær måske JT da han var allerbedst for halvanden sæson siden. Dertil er DH en ledertype og en kulturbærer, der blandt andet har erfaring fra Champions League.
                    Spot on!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Daniel Høgh kan de roligt få hjem, så kan Tverskov komme op på den 6er der pt stinker defensivt.
                      Stinker ligefrem? Kan nu sagtens se JJT, Moses og Kløve tilsammen være stærke nok defensivt, hvis vi får presspillet til at sidde 100 %. Jeg ser som sagt gerne DH tilbage i truppen, og JT på midtbanen vil bestemt også være en interessant mulighed, men som udgangspunkt tror jeg nu nok de startende 3 er stærke nok. Problemet er bredden, og den vil selvfølgelig også se bedre ud med JT som reel mulighed på midtbanen (men hvis Drachmann kommer tilbage på niveau, er det en plads, hvor vi allerede ser nogenlunde ud (især hvis det også er den plads, Tarik dækker), der bliver styrket i bredden og ikke f. eks 8'eren, der i mine øjne ser mere kriminel ud pt.).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Fordi han er en dygtigere forsvarsspiller end nogle af dem, vi har nu. Det niveau, han havde, før han forlod klubben, har vi ikke haft en forsvarsspiller på siden, pånær måske JT da han var allerbedst for halvanden sæson siden. Dertil er DH en ledertype og en kulturbærer, der blandt andet har erfaring fra Champions League.
                        Det er før / i 2015 !
                        Last edited by Online; 29-09-2020, 15:44.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det er før / i 2015 !
                          No shit Sherlock. Men hvorfor skulle hans niveau være faldet markant? Han gjorde det godt i Basel og var anfører og en profil i Heerenveen indtil en skade satte ham udenfor og andre greb chancen sidste sæson. Han er i sin bedste fodboldalder pt., der ville jo ikke være tale om et afdanket ringvrag, der lige skal tjene de sidste lønkroner hjem inden pensionen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            No shit Sherlock. Men hvorfor skulle hans niveau være faldet markant? Han gjorde det godt i Basel og var anfører og en profil i Heerenveen indtil en skade satte ham udenfor og andre greb chancen sidste sæson. Han er i sin bedste fodboldalder pt., der ville jo ikke være tale om et afdanket ringvrag, der lige skal tjene de sidste lønkroner hjem inden pensionen.
                            Hvorfor skulle det være steget, Watson ?

                            Sjovt, når vi taler om andre spillere i den alder / skadeshistorik.... så er de for gamle / glasben / no goes...... hvis han var så god / anfører, så burde han vel også kunne spille sig på holdet, efter en skade, uden problemer ?

                            Synes det er meget sympatisk, at I gerne vil have en gammel Odense-dreng hjem, men vil det overhovedet rykke os ? Frygter mere at han komme til at underholde i VIP-loungen end på banen, men vil blive mega glad, hvis det modsatte bliver tilfældet.

                            P.S. Han har spillet et par kvalifikationskampe til CL... og sidste kamp (med mere end 4 minutter på banen ! ! !) i Eresdivisionen var 15. maj 2019 ! Siden da har han spillet otte minutter på små 1½ år !
                            Last edited by Online; 29-09-2020, 16:28.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Stinker ligefrem? Kan nu sagtens se JJT, Moses og Kløve tilsammen være stærke nok defensivt, hvis vi får presspillet til at sidde 100 %. Jeg ser som sagt gerne DH tilbage i truppen, og JT på midtbanen vil bestemt også være en interessant mulighed, men som udgangspunkt tror jeg nu nok de startende 3 er stærke nok. Problemet er bredden, og den vil selvfølgelig også se bedre ud med JT som reel mulighed på midtbanen (men hvis Drachmann kommer tilbage på niveau, er det en plads, hvor vi allerede ser nogenlunde ud (især hvis det også er den plads, Tarik dækker), der bliver styrket i bredden og ikke f. eks 8'eren, der i mine øjne ser mere kriminel ud pt.).
                              Der mangler en man slår sig på. Opondo har efterladt et mellemrum ved 2 GF mål og JJT ved et. Vi mangler en der lukker rum af og ikke bliver flyttet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hvorfor skulle det være steget, Watson ?

                                Sjovt, når vi taler om andre spillere i den alder / skadeshistorik.... så er de for gamle / glasben / no goes...... hvis han var så god / anfører, så burde han vel også kunne spille sig på holdet, efter en skade, uden problemer ?

                                Synes det er meget sympatisk, at I gerne vil have en gammel Odense-dreng hjem, men vil det overhovedet rykke os ? Frygter mere at han komme til at underholde i VIP-loungen end på banen, men vil blive mega glad, hvis det modsatte bliver tilfældet.
                                Jeg har egentlig ikke skrevet, at hans niveau skulle være steget. Men siden du spørger, tror jeg i hvert fald ikke europæisk erfaring fra Basel og næsten firs kampe i Æresdivisionen har gjort ham til en dårligere fodboldspiller. Derudover er han nu 29, så de næste par år vil vel typisk være hans bedste år som fodboldspiller.
                                Hvem taler om andre 29-årige som om de er for gamle, har glasben eller er no goes? Da vi hentede Drachmann som 30-årig var det så vidt jeg husker kun Sheed, der var (mildt) kritisk ift. alderen. Ramon tog folk også godt imod, hvad der viste sig at være velbegrundet - og han var vel et par år ældre end Høegh er nu? Høegh har desuden ikke en voldsom skadeshistorik så vidt jeg ved.
                                Jeg har ikke fulgt tæt med i, hvorfor han ikke kom tilbage på holdet, udover at han selv udtalte, at midterforsvaret havde fungeret fint mens han var væk, og at hans kontraktudløb året efter gjorde at klubben var fint tilfreds med at bruge nogle spillere, der var større perspektiver i fremadrettet for klubben.

                                Selvfølgelig spiller det ind at han er gammel OB-dreng, men for mit vedkommende handler det først og fremmest om, at jeg tror han vil blive en kæmpe gevinst. Og at jeg slet ikke kan se, hvorfor han skulle være det afdankede ringvrag, du ligger op til, at han skulle være?

                                Comment

                                Working...
                                X