Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg forstår udemærket

    Jeg føler bare ikke at han passer særlig godt ind på den venstre wing som Frøkjær spiller pt. Ved han har spillet den tidligere. Men han er klein, ikke særlig hurtig og ikke vildt god i presset. Og så passer han rigtig dårligt sammen med Jebali
    For mig vil han være bedst i et 2 mands angreb og er noget mere i boksen. Han er en klinisk afslutter.

    Og det interessante for Sander var jo netop at få spilletid et andet sted. For det kommer han ikke til at få i OB i den næste overskuelige fremtid
    Man kunne næsten sige at Sander ikke har udsigt til spilletid i en Uoverskulig fremtid, og at det alene vil være en grund til udlejning. Jeg vil så håbe at OB kikker på hvem de udlejer til så Sander kan komme til en 4-4-2 klub hvor han vise det bedste han har i sig i et system der passer bedre til ham end den formation OB bruger pt.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Man kunne næsten sige at Sander ikke har udsigt til spilletid i en Uoverskulig fremtid, og at det alene vil være en grund til udlejning. Jeg vil så håbe at OB kikker på hvem de udlejer til så Sander kan komme til en 4-4-2 klub hvor han vise det bedste han har i sig i et system der passer bedre til ham end den formation OB bruger pt.
      Uoverskuelig fremtid - det afhænger vel af, hvem der er træner efter 1. Juli, og hvilket system han foretrækker at spille. Evt. forlængelse af JM er jo desværre uafklaret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Uoverskuelig fremtid - det afhænger vel af, hvem der er træner efter 1. Juli, og hvilket system han foretrækker at spille. Evt. forlængelse af JM er jo desværre uafklaret.
        Jo men er holdet godt nok til at vi kan have Sander i feltet. Jeg tvivler.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Jo men er holdet godt nok til at vi kan have Sander i feltet. Jeg tvivler.
          Det kommer jo fuldstændigt an på spillestil og hvem han sættes sammen med i angrebet. Og så er han altså heller ikke mere boksspiller i mine øjne, problemet med ham og Jebali har jo netop været at de begge flakker for meget omkring. Var han rendyrket goalgetter tror jeg faktisk han ville have fungeret betydeligt bedre med Jebali end tilfældet har været.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det kommer jo fuldstændigt an på spillestil og hvem han sættes sammen med i angrebet. Og så er han altså heller ikke mere boksspiller i mine øjne, problemet med ham og Jebali har jo netop været at de begge flakker for meget omkring. Var han rendyrket goalgetter tror jeg faktisk han ville have fungeret betydeligt bedre med Jebali end tilfældet har været.
            Sander siger selv at han erbedst som 9'er. Han var Vores redningsmand da han kom, men serikke han har gjort den store forskel efter covid oplukningen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Sander siger selv at han erbedst som 9'er. Han var Vores redningsmand da han kom, men serikke han har gjort den store forskel efter covid oplukningen.
              Nej Sander kan ikke andet end lave mål. Og det er jo ikke noget der tæller

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Nej Sander kan ikke andet end lave mål. Og det er jo ikke noget der tæller
                Hvor mange mål siden BK fratrukket straffe? Et forfejlet indlæg som bestemt var vigtigt, men heldigt

                Comment


                  Skal vi da aldrig have en erstatning for AJA ?
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Hvor mange mål siden BK fratrukket straffe? Et forfejlet indlæg som bestemt var vigtigt, men heldigt
                    Mål på straffe tæller lige så meget. Det samme gælder for det øvrigt heldige mål, tap in mål og mål med hovedet.
                    Desuden bliver Sander ikke brugt ret meget siden Baskim blev solgt. På mål pr. minutter tror jeg han har leveret varen. Jeg har da set en del andre på holdet der brænder kæmpe direktører kamp efter kamp.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Skal vi da aldrig have en erstatning for AJA ?
                      Vi har Oliver Lund og Ryan til HB og Marco Lund som reserve til midtforsvaret. Syntes ikke det er nødvendigt mm vi lokker Daniel Høegh hjem.
                      Vi har desuden 2* U19 landsholdsspillere rendende rundt der også er forsvarsspillere. Vi burde være dækket ok ind.

                      Skal der noget ind burde det være centralt på midten. Måske VB hvis man ikke vurderer at Brems udvikler sig godt nok

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Mål på straffe tæller lige så meget. Det samme gælder for det øvrigt heldige mål, tap in mål og mål med hovedet.
                        Desuden bliver Sander ikke brugt ret meget siden Baskim blev solgt. På mål pr. minutter tror jeg han har leveret varen. Jeg har da set en del andre på holdet der brænder kæmpe direktører kamp efter kamp.
                        Øhhh nej... Kun i statistikkerne

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Skal vi da aldrig have en erstatning for AJA ?
                          Måske et sæson leje med TAA for at initialerne næsten er ens
                          Tvivler på han bliver erstattet med den store trup.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Øhhh nej... Kun i statistikkerne
                            Helenius blev solgt til aston villa på en heldig sæson med et hav af straffespark. Han har altid været elendig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Måske et sæson leje med TAA for at initialerne næsten er ens
                              Tvivler på han bliver erstattet med den store trup.
                              Måske et dumt spørgsmål, men hvem er TAA?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                                Måske et dumt spørgsmål, men hvem er TAA?
                                Gætter på han mener Trend Alexander Arnold fra en lille provins klub der hedder Liverpool

                                Comment

                                Working...
                                X