Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tager ikke lige udgangspunkt i dagens kamp, men vi mangler en 6er, JJT, Opondo og Kløve, der mangler for meget defensiv tyngde.

    Nu hvor AJA er ude, mangler vi også bredde på backs.

    Det er to ind.

    To ud, kunne være blandt Sander, Aron, Obbekjær, Marco Lund.

    Comment


      Bare FCK nu ikke går i transferpanik og køber Tverskov, Frøkjær og Jebali for en slik...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
        Bare FCK nu ikke går i transferpanik og køber Tverskov, Frøkjær og Jebali for en slik...
        De har ingen penge, og er på spanden hvis de ikke kommer i el.
        Desuden viser de jo at spillere som Stage og Kaufmann koster 25 million.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          De har ingen penge, og er på spanden hvis de ikke kommer i el.
          Desuden viser de jo at spillere som Stage og Kaufmann koster 25 million.
          Når det kommer til skrækscenarier for OB i forhold til at FCK stjæler vores spillere, kender min fantasi desværre ingen grænser...
          1) FCK kommer i Europa League: De mangler en spillende midterforsvarer og henter Tverskov for 5 mio.
          2) FCK kommer IKKE i Europa League: De er økonomisk tvunget til at skyde Nelsson af til Aston Villa for 75 mio og køber Tverskov som en billig erstatning til 5 mio.

          Sådan kunne jeg blive ved...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            De har ingen penge, og er på spanden hvis de ikke kommer i el.
            Desuden viser de jo at spillere som Stage og Kaufmann koster 25 million.
            Det er jo også panik og vanvittigt de har givet 50 millioner for de 2

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det er jo også panik og vanvittigt de har givet 50 millioner for de 2
              Mener det er 43 plus bonusser. Ikke at det bliver meget bedre af det

              Tverskov er ikke god nok til FCK så jeg frygter det ikke. Frygter faktisk slet ikke at de køber nogen af vores

              Comment


                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                Måske et dumt spørgsmål, men hvem er TAA?
                Ikke noget dumt spørgsmål Folk skal lade være med at bruge initialer om spillere, udover vores egne

                Comment


                  Kan se nogen Brøndbyfans gerne vil af med Radosevic, han er heller ikke i startopstillingen umiddelbart, jeg kunne godt se ham som 6er ved os.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mener det er 43 plus bonusser. Ikke at det bliver meget bedre af det

                    Tverskov er ikke god nok til FCK så jeg frygter det ikke. Frygter faktisk slet ikke at de køber nogen af vores
                    Er jeg sgu heller ikke nervøs for. Hvis de skulle ud og plukke en midterforsvar i Suppen, er Tingager nok et bedre bud. Eller Winther i Lyngby måske. Vi står nok i den "heldige" situation, at vi lige nu ikke har nogle spillere der er gode nok til, at FCK tror de kan gøre en forskel. I hvert fald ikke nogle der har leveret over længere tid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Kan se nogen Brøndbyfans gerne vil af med Radosevic, han er heller ikke i startopstillingen umiddelbart, jeg kunne godt se ham som 6er ved os.
                      Ej, ellers tak. Han er simpelthen så ringe, synes jeg. Kan godt forstå de gerne vil af med ham!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                        Når det kommer til skrækscenarier for OB i forhold til at FCK stjæler vores spillere, kender min fantasi desværre ingen grænser...
                        1) FCK kommer i Europa League: De mangler en spillende midterforsvarer og henter Tverskov for 5 mio.
                        2) FCK kommer IKKE i Europa League: De er økonomisk tvunget til at skyde Nelsson af til Aston Villa for 75 mio og køber Tverskov som en billig erstatning til 5 mio.

                        Sådan kunne jeg blive ved...
                        Jeg er nu alligevel glad for, det ikke er dig som skal prissætte vore spillere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Jeg er nu alligevel glad for, det ikke er dig som skal prissætte vore spillere.
                          Hehe, ja 5 mio er sgu nok lidt fedtet for Tverskov, selv i et skrækscenarie..

                          Pointen i mit indlæg er også mere, at FCK ofte har hentet spillere fra os, lige når det begyndte at se godt ud; Junior, Ulrik L, Gislasson, Falk, Sten Michael..

                          Det ville være så typisk, nu hvor vi i mine øjne har den mest spændende angrebs-trio i nyere tid, hvis de ødelagde det.

                          Hvis vi bevarer Frø-Jebali-Sabbi og de er rimeligt forskånede for skader (7-9-13), tror jeg pludselig på top 6.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                            Hehe, ja 5 mio er sgu nok lidt fedtet for Tverskov, selv i et skrækscenarie..

                            Pointen i mit indlæg er også mere, at FCK ofte har hentet spillere fra os, lige når det begyndte at se godt ud; Junior, Ulrik L, Gislasson, Falk, Sten Michael..

                            Det ville være så typisk, nu hvor vi i mine øjne har den mest spændende angrebs-trio i nyere tid, hvis de ødelagde det.

                            Hvis vi bevarer Frø-Jebali-Sabbi og de er rimeligt forskånede for skader (7-9-13), tror jeg pludselig på top 6.
                            OB slog et FCK hold der er startet håbløst dårligt, spillede uafgjort mod et hold der ikke kom med ret meget og tabte til et AGF hold der var skadesramte og ikke ligefrem var dominerende ... der er meget flot drev, hæl og tå med fikse finter i de tre forreste men skarpe er de ikke på udnyttelsesprocenten og både midt og forsvar ser ikke super stærke ud ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                              Hehe, ja 5 mio er sgu nok lidt fedtet for Tverskov, selv i et skrækscenarie..

                              Pointen i mit indlæg er også mere, at FCK ofte har hentet spillere fra os, lige når det begyndte at se godt ud; Junior, Ulrik L, Gislasson, Falk, Sten Michael..

                              Det ville være så typisk, nu hvor vi i mine øjne har den mest spændende angrebs-trio i nyere tid, hvis de ødelagde det.

                              Hvis vi bevarer Frø-Jebali-Sabbi og de er rimeligt forskånede for skader (7-9-13), tror jeg pludselig på top 6.
                              Vi solgte Junior til Malmø - en iøvrigt rigtigt fin handel for OB. Men det er rigtigt at FCK har fisket flittigt i OB, Absa og Kadrii kan ligeledes nævnes.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Vi solgte Junior til Malmø - en iøvrigt rigtigt fin handel for OB. Men det er rigtigt at FCK har fisket flittigt i OB, Absa og Kadrii kan ligeledes nævnes.
                                Junior var selvfølgelig i Malmø inden FCK hentede ham der. Det må være FCK-paranoiaen, der løb af med mig..

                                Comment

                                Working...
                                X