Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Skriver jeg jo også. Lad os kalde fejlene for koncentration.
    det kan godt være MO er på vej igang, men så er det godt nok også på tide, og han skal steppe op hvis han skal være omkring start 11 på et top 6 hold.
    Du skriver også at Okosun langt overgår Opondo med teknik og speed - det er vist grebet ud af luften uden kendskab til ham, eller måske blot for at nedgøre Opondo. Manglende form/fysik kan kun skyldes de skadeperioder han har haft, så jeg synes din kritik af ham er og usaglig set i fht. Okosun. Det han leverede mod FCK på den position viser med tydelighed at han kan præstere på godt niveau .. han er bestemt ikke fejlfri, men men så havde han med sikkerhed ikke spillet i OB hvis det var tilfældet.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Du skriver også at Okosun langt overgår Opondo med teknik og speed - det er vist grebet ud af luften uden kendskab til ham, eller måske blot for at nedgøre Opondo. Manglende form/fysik kan kun skyldes de skadeperioder han har haft, så jeg synes din kritik af ham er og usaglig set i fht. Okosun. Det han leverede mod FCK på den position viser med tydelighed at han kan præstere på godt niveau .. han er bestemt ikke fejlfri, men men så havde han med sikkerhed ikke spillet i OB hvis det var tilfældet.
      Enig. Jeg er ikke stor Opondo fan umiddelbart. Men jeg kan godt se at han ligner en der slet ikke har nået sit topniveau endnu.
      Så kommer han i 100% form og kan spille 90 min hver gang over en længere periode kunne han godt blive rigtig spændende

      Men spørgsmålet er om han nogensinde bliver i stand til dette

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Du skriver også at Okosun langt overgår Opondo med teknik og speed - det er vist grebet ud af luften uden kendskab til ham, eller måske blot for at nedgøre Opondo. Manglende form/fysik kan kun skyldes de skadeperioder han har haft, så jeg synes din kritik af ham er og usaglig set i fht. Okosun. Det han leverede mod FCK på den position viser med tydelighed at han kan præstere på godt niveau .. han er bestemt ikke fejlfri, men men så havde han med sikkerhed ikke spillet i OB hvis det var tilfældet.
        Okosun viste i Horsens hvad han kan stabilt. Opondo har spiller en super kamp 2-3 ok, og ellers været dårlig, eller middel. Jeg bliver overrasket hvis han kommer til at være en profil på holdet eller i ligaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Okosun viste i Horsens hvad han kan stabilt. Opondo har spiller en super kamp 2-3 ok, og ellers været dårlig, eller middel. Jeg bliver overrasket hvis han kommer til at være en profil på holdet eller i ligaen.
          Det gjorde han unægteligt, men han viste også i FCM hvad han IKKE er i stand til, og så vil jeg gerne hænge mig fast i den opfattelse du har at han overgår Opondo både i teknik og speed. Hvor har du dog den opfattelse fra?

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det gjorde han unægteligt, men han viste også i FCM hvad han IKKE er i stand til, og så vil jeg gerne hænge mig fast i den opfattelse du har at han overgår Opondo både i teknik og speed. Hvor har du dog den opfattelse fra?
            Det jeg har set det seneste år. Men vi er bare uenige om hvem der ville flytte truppen mest.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Enig. Jeg er ikke stor Opondo fan umiddelbart. Men jeg kan godt se at han ligner en der slet ikke har nået sit topniveau endnu.
              Så kommer han i 100% form og kan spille 90 min hver gang over en længere periode kunne han godt blive rigtig spændende

              Men spørgsmålet er om han nogensinde bliver i stand til dette
              Hvorfor skulle han dog ikke kunne blive i stand til det hvis han forbliver nogenlunde skadesfri?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Jeg er ikke stor Opondo fan umiddelbart. Men jeg kan godt se at han ligner en der slet ikke har nået sit topniveau endnu.
                Så kommer han i 100% form og kan spille 90 min hver gang over en længere periode kunne han godt blive rigtig spændende

                Men spørgsmålet er om han nogensinde bliver i stand til dette
                Han overraskede mig rigtig meget i søndags. Jeg har i længere tid slået på trumme for at han ikke er central midtbane. Tror han blev købt som den nye cn, der skulle tage løbende fra midtbanen ned bag forsvaret og drage kapital af de øvrige offensivspillere kom i støtte. Det har han bare slet ikke formået og så har han set kluntet ud i pasningsspillet. I søndags lignede det at rollen foran kløve og JJT passer ham rigtig godt. Løbende bag forsvaret kom, hans pasningsspil var stærkt og så fylder han rigtig godt i pres spillet, så længe luften rækker. Det var meget positivt og jeg er spændt på om det blot var en enlig svale, eller han nu er i den form, hvor hans forcer i fart og fysik kan blive sat ordentligt i spil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Hvorfor skulle han dog ikke kunne blive i stand til det hvis han forbliver nogenlunde skadesfri?
                  Det er det at forblive nogenlunde skadesfri over lang tid jeg betvivler..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Han overraskede mig rigtig meget i søndags. Jeg har i længere tid slået på trumme for at han ikke er central midtbane. Tror han blev købt som den nye cn, der skulle tage løbende fra midtbanen ned bag forsvaret og drage kapital af de øvrige offensivspillere kom i støtte. Det har han bare slet ikke formået og så har han set kluntet ud i pasningsspillet. I søndags lignede det at rollen foran kløve og JJT passer ham rigtig godt. Løbende bag forsvaret kom, hans pasningsspil var stærkt og så fylder han rigtig godt i pres spillet, så længe luften rækker. Det var meget positivt og jeg er spændt på om det blot var en enlig svale, eller han nu er i den form, hvor hans forcer i fart og fysik kan blive sat ordentligt i spil.
                    Enig. De må sørge for at holde ham skadesfri i første omgang. Så må vi se om han fortsætter udviklingen. For vi burde ikke have set toppen endnu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er det at forblive nogenlunde skadesfri over lang tid jeg betvivler..
                      Hans problemer startede vel også først da han landede i OB mener jeg. Jeg har forholdsvis stor tro på at den ekstra fokusering på på dossering af træningen kommer til at gavne mange af de skadede spillere der har været de seneste 12-15 mdr.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Han overraskede mig rigtig meget i søndags. Jeg har i længere tid slået på trumme for at han ikke er central midtbane. Tror han blev købt som den nye cn, der skulle tage løbende fra midtbanen ned bag forsvaret og drage kapital af de øvrige offensivspillere kom i støtte. Det har han bare slet ikke formået og så har han set kluntet ud i pasningsspillet. I søndags lignede det at rollen foran kløve og JJT passer ham rigtig godt. Løbende bag forsvaret kom, hans pasningsspil var stærkt og så fylder han rigtig godt i pres spillet, så længe luften rækker. Det var meget positivt og jeg er spændt på om det blot var en enlig svale, eller han nu er i den form, hvor hans forcer i fart og fysik kan blive sat ordentligt i spil.
                        Jeg er enig. Opondo var stærk så lang tid han var der, og det bliver interessant om han kan genfinde de samme takter som mod FCK i de kommende kampe mod FCM med Sviachenko og Backmann fra AGF.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Det jeg har set det seneste år. Men vi er bare uenige om hvem der ville flytte truppen mest.
                          Det tør antydes - faktisk kan jeg ikke se Okosun flytte os nogen steder udover at være et hovedstødsmonster uden andre specielle kompetencer i fht. den måde OB gerne vil spille på. At han skulle være teknisk bedre og hurtigere end Opondo må vi hellere lade tale for sig selv.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg er enig. Opondo var stærk så lang tid han var der, og det bliver interessant om han kan genfinde de samme takter som mod FCK i de kommende kampe mod FCM med Sviachenko og Backmann fra AGF.
                            I FCK kampen kunne man for første gang for alvor se hvad Opondo kan bidrage med, da han kom til OB havde han nogle skader hvor det tog lang tid at blive klar, det er desværre aldrig blevet helt godt, håber at han er på vej til at komme i form og at hans krop kan holde til det

                            Jeg ville blive skuffet hvis OB at hyrer Okosun, han har slet ikke teknik og hurtighed til at passe ind på et OB hold der netop er et at de mere tekniske, hurtige og løbestærke hold i SL og nu har OB lige hyret en spiller der kan bidrage med fysik på modstanderens banehalvdel, så der er heller ikke brug for hans kompetancer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Hans problemer startede vel også først da han landede i OB mener jeg. Jeg har forholdsvis stor tro på at den ekstra fokusering på på dossering af træningen kommer til at gavne mange af de skadede spillere der har været de seneste 12-15 mdr.
                              Nej, den skade han startede ud med hos os, havde også holdt ham ude i slutningen af sæsonen før for Vendsyssel. TIl gengæld havde han i Vendsyssel lange perioder, hvor han spillede 90 minutter hver gang, også på trods af enkelte mindre skadespauser hist og her. Det bør han selvsagt kunne komme tilbage til, medmindre hans skadesproblemer er af en mere kronisk karakter, men det burde man jo i så fald have spottet til lægetjekket.
                              Forhåbentligt kan der stille og roligt lægges minutter på i løbet af efteråret, så han om en 5-10 runder kan spille hele kampe.

                              Comment


                                Er der et rygte om Okosun, eller diskuterer vi bare om vi føler han passer ind.?

                                Comment

                                Working...
                                X