Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vil godt våge den påstand at Opondo i topform er bedre teknisk. Men vil 100 gange hellere have Okosun i truppen end Aron
    Ikke hvis vi både taler teknik og speed så er Okusun en hylde over.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Ikke hvis vi både taler teknik og speed så er Okusun en hylde over.
      Er Okusun ikke tæt på den langsommeste spiller i ligaen på vendinger og de første meter?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Men det ville også være vildt at sælge Sander og Fenger for Ca 30 mill og ikke føle man er synderlig svækket holdmæssigt.
        Kadriis 10 mill var ved at begrave os. Det ville det her ikke
        argh - så begynder det vel at se lidt tyndt ud på toppen. Er stadig ikke helt overbevidst om sander er god nok - men han scorede trods alt en del mål for os sidste sæson. Fenger - ja han har ikke spillet så mange kampe men kæft det ville være træls at miste den vilje og energi allerede - det har bare været fedt at se.

        Og hvis de to røg hvad er der så tilbage? Jebali så rigtig god ud mod fck - men ellers har vi jo set alt alt for lidt til ham. Lieder - er han overhovedet god nok? og så er han jo skadet. Og så er der Hylle og en islandsk lejesvend. Ikke sådan vildt imponerende angreb, men ja Kadrii betød nok mere for holdet så på den måde kan du have en pointe

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Er Okusun ikke tæt på den langsommeste spiller i ligaen på vendinger og de første meter?
          Øh, jo - jeg forstår heller ikke snak om teknik og speed. Okusun er jo netop et ordentligt brød, der fylder rent fysisk og er god til det tunge arbejde. Jeg kan af samme grund heller ikke se ham passe super godt ind i vores set-up, men omvendt har han da noget fysik i felterne, der kan mangle ind imellem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            argh - så begynder det vel at se lidt tyndt ud på toppen. Er stadig ikke helt overbevidst om sander er god nok - men han scorede trods alt en del mål for os sidste sæson. Fenger - ja han har ikke spillet så mange kampe men kæft det ville være træls at miste den vilje og energi allerede - det har bare været fedt at se.

            Og hvis de to røg hvad er der så tilbage? Jebali så rigtig god ud mod fck - men ellers har vi jo set alt alt for lidt til ham. Lieder - er han overhovedet god nok? og så er han jo skadet. Og så er der Hylle og en islandsk lejesvend. Ikke sådan vildt imponerende angreb, men ja Kadrii betød nok mere for holdet så på den måde kan du have en pointe
            Jeg tager udgangspunkt i at vi skal spille 4-3-3 hvor Frøkjær og Sabbi indgår i angrebet som vi så i søndags. De spiller generelt rigtig mange kampe på en sæson og kan også spille tæt på 90 min. Som Jebali spiller nu er han første angriber og kan også spille tæt på 90 min. Det ville efterlade Hyllegaard,Sveinn og Nissen som klare reserver. Lieder når han bliver klar.

            Vi har vel 12 kampe tilbage inden vinter vinduet og kom de begge afsted for 20+10 mill ville det måske være det bedste for klubben på mange punkter. Selvfølgelig ville det kunne mærkes trupmæssigt. Det kan det altid når man sælger profiler. Men pointen var bare at et salg på 30 mill for de 2 ville have væsentlig mindre betydning end da vi solgte Kadrii for 10 mill

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Ikke hvis vi både taler teknik og speed så er Okusun en hylde over.
              Slet ikke enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Slet ikke enig
                Det er så fair. Indtil nu har Opondo været skuffende i de fleste kampe. Han var god sidst, men kan stadig kun holde til en time.
                Hvis jeg var modstander så ville jeg næppe forholde mig specielt til Moses ud over at være obs på fejl. Mens Okusun bestemt ville være på taktikboardet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det er så fair. Indtil nu har Opondo været skuffende i de fleste kampe. Han var god sidst, men kan stadig kun holde til en time.
                  Hvis jeg var modstander så ville jeg næppe forholde mig specielt til Moses ud over at være obs på fejl. Mens Okusun bestemt ville være på taktikboardet.
                  Det du skriver her kan jeg sagtens følge. Betvivler bare at Okosun overlegen på speed og teknik.
                  Og så vil jeg ikke bytte Opondo for Okosun. Jeg ville hellere have begge og så afhænde Thrandarsson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det du skriver her kan jeg sagtens følge. Betvivler bare at Okosun overlegen på speed og teknik.
                    Og så vil jeg ikke bytte Opondo for Okosun. Jeg ville hellere have begge og så afhænde Thrandarsson
                    Det er jeg enig i Aron købet er et mysterium. Han er en typisk fighter, som jo er godt - men ser ikke rigtig andre egenskaber, så havde jeg hellere satset på de unge, og en spiller det kan flytte os.

                    Comment


                      Rygterne melder RFC er interesseret i Aron

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Svinets Se indlæg
                        Rygterne melder RFC er interesseret i Aron
                        Åhhh nej. Ikke dig igen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Svinets Se indlæg
                          Rygterne melder RFC er interesseret i Aron
                          Øf????

                          Comment


                            Tror simpelthen ikke Aron er god nok til Rangers Football Club, så tror det er en and

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Det er så fair. Indtil nu har Opondo været skuffende i de fleste kampe. Han var god sidst, men kan stadig kun holde til en time.
                              Hvis jeg var modstander så ville jeg næppe forholde mig specielt til Moses ud over at være obs på fejl. Mens Okusun bestemt ville være på taktikboardet.
                              Opondo har også haft efterslæb p.gr.a. div. skader, så vi mangler endnu at se det bedste af ham. Jeg er sikker på at han er på rette vej, og at modstandernes oplæg til kamp og undervejs også er rettet mod ham - alt andet vil være ubegavet imø. Det lyder som du taler Okosun op uden reel baggrundviden om manden, og på grundlag af en utilfredshed med Opondo.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Opondo har også haft efterslæb p.gr.a. div. skader, så vi mangler endnu at se det bedste af ham. Jeg er sikker på at han er på rette vej, og at modstandernes oplæg til kamp og undervejs også er rettet mod ham - alt andet vil være ubegavet imø. Det lyder som du taler Okosun op uden reel baggrundviden om manden, og på grundlag af en utilfredshed med Opondo.
                                Skriver jeg jo også. Lad os kalde fejlene for koncentration.
                                det kan godt være MO er på vej igang, men så er det godt nok også på tide, og han skal steppe op hvis han skal være omkring start 11 på et top 6 hold.
                                Last edited by tOrnBjerg; 17-09-2020, 16:45.

                                Comment

                                Working...
                                X