Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDu skriver også at Okosun langt overgår Opondo med teknik og speed - det er vist grebet ud af luften uden kendskab til ham, eller måske blot for at nedgøre Opondo. Manglende form/fysik kan kun skyldes de skadeperioder han har haft, så jeg synes din kritik af ham er og usaglig set i fht. Okosun. Det han leverede mod FCK på den position viser med tydelighed at han kan præstere på godt niveau .. han er bestemt ikke fejlfri, men men så havde han med sikkerhed ikke spillet i OB hvis det var tilfældet.
Så kommer han i 100% form og kan spille 90 min hver gang over en længere periode kunne han godt blive rigtig spændende
Men spørgsmålet er om han nogensinde bliver i stand til dette
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDu skriver også at Okosun langt overgår Opondo med teknik og speed - det er vist grebet ud af luften uden kendskab til ham, eller måske blot for at nedgøre Opondo. Manglende form/fysik kan kun skyldes de skadeperioder han har haft, så jeg synes din kritik af ham er og usaglig set i fht. Okosun. Det han leverede mod FCK på den position viser med tydelighed at han kan præstere på godt niveau .. han er bestemt ikke fejlfri, men men så havde han med sikkerhed ikke spillet i OB hvis det var tilfældet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Okosun viste i Horsens hvad han kan stabilt. Opondo har spiller en super kamp 2-3 ok, og ellers været dårlig, eller middel. Jeg bliver overrasket hvis han kommer til at være en profil på holdet eller i ligaen.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet gjorde han unægteligt, men han viste også i FCM hvad han IKKE er i stand til, og så vil jeg gerne hænge mig fast i den opfattelse du har at han overgår Opondo både i teknik og speed. Hvor har du dog den opfattelse fra?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Jeg er ikke stor Opondo fan umiddelbart. Men jeg kan godt se at han ligner en der slet ikke har nået sit topniveau endnu.
Så kommer han i 100% form og kan spille 90 min hver gang over en længere periode kunne han godt blive rigtig spændende
Comment
-
Enig. Jeg er ikke stor Opondo fan umiddelbart. Men jeg kan godt se at han ligner en der slet ikke har nået sit topniveau endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han overraskede mig rigtig meget i søndags. Jeg har i længere tid slået på trumme for at han ikke er central midtbane. Tror han blev købt som den nye cn, der skulle tage løbende fra midtbanen ned bag forsvaret og drage kapital af de øvrige offensivspillere kom i støtte. Det har han bare slet ikke formået og så har han set kluntet ud i pasningsspillet. I søndags lignede det at rollen foran kløve og JJT passer ham rigtig godt. Løbende bag forsvaret kom, hans pasningsspil var stærkt og så fylder han rigtig godt i pres spillet, så længe luften rækker. Det var meget positivt og jeg er spændt på om det blot var en enlig svale, eller han nu er i den form, hvor hans forcer i fart og fysik kan blive sat ordentligt i spil.
Comment
-
Det er det at forblive nogenlunde skadesfri over lang tid jeg betvivler..
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han overraskede mig rigtig meget i søndags. Jeg har i længere tid slået på trumme for at han ikke er central midtbane. Tror han blev købt som den nye cn, der skulle tage løbende fra midtbanen ned bag forsvaret og drage kapital af de øvrige offensivspillere kom i støtte. Det har han bare slet ikke formået og så har han set kluntet ud i pasningsspillet. I søndags lignede det at rollen foran kløve og JJT passer ham rigtig godt. Løbende bag forsvaret kom, hans pasningsspil var stærkt og så fylder han rigtig godt i pres spillet, så længe luften rækker. Det var meget positivt og jeg er spændt på om det blot var en enlig svale, eller han nu er i den form, hvor hans forcer i fart og fysik kan blive sat ordentligt i spil.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det jeg har set det seneste år. Men vi er bare uenige om hvem der ville flytte truppen mest.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er enig. Opondo var stærk så lang tid han var der, og det bliver interessant om han kan genfinde de samme takter som mod FCK i de kommende kampe mod FCM med Sviachenko og Backmann fra AGF.
Jeg ville blive skuffet hvis OB at hyrer Okosun, han har slet ikke teknik og hurtighed til at passe ind på et OB hold der netop er et at de mere tekniske, hurtige og løbestærke hold i SL og nu har OB lige hyret en spiller der kan bidrage med fysik på modstanderens banehalvdel, så der er heller ikke brug for hans kompetancer
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHans problemer startede vel også først da han landede i OB mener jeg. Jeg har forholdsvis stor tro på at den ekstra fokusering på på dossering af træningen kommer til at gavne mange af de skadede spillere der har været de seneste 12-15 mdr.
Forhåbentligt kan der stille og roligt lægges minutter på i løbet af efteråret, så han om en 5-10 runder kan spille hele kampe.
- Likes 1
Comment
Comment