Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Og hvorfor er det så det ?? Min teori er, at Mart Lieder efter sit udskiftningsstunt i AGF kampen er faldet i total unåde hos Jacob M, og at han bliver afskibet hurtigst muligt uden yderligere spilletid i OB. Derfor ingen forklaring på "langtidsskaden".
    Han gjorde det vel ikke sådan med vilje, Han trængte til spilletid og har sikkert troet på det, han meldte ud. Det kan ingen da straffe ham for på den måde. Det er sgu ikke voksent.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

      Han gjorde det vel ikke sådan med vilje, Han trængte til spilletid og har sikkert troet på det, han meldte ud. Det kan ingen da straffe ham for på den måde. Det er sgu ikke voksent.
      Hvad var det helt præcist der skete?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        Han gjorde det vel ikke sådan med vilje, Han trængte til spilletid og har sikkert troet på det, han meldte ud. Det kan ingen da straffe ham for på den måde. Det er sgu ikke voksent.
        Jeg har hørt at JM spurgte Lieder om han forsat kunne spille. Det mente Lieder nok han kunne, og den melding påvirkede så JMs muligheder for udskiftninger i 2. halvleg .. resten er vel historie, med 30 sek. spilletid inden han fandt ud af at det ikke gik alliwl. Eklatant fejlvurdering af Lieder hvis historien er korrekt.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg har hørt at JM spurgte Lieder om han forsat kunne spille. Det mente Lieder nok han kunne, og den melding påvirkede så JMs muligheder for udskiftninger i 2. halvleg .. resten er vel historie, med 30 sek. spilletid inden han fandt ud af at det ikke gik alliwl. Eklatant fejlvurdering af Lieder hvis historien er korrekt.
          Stor stor fejl af Lieder, men føler mig trods alt overbevist om han er skadet. Jeg føler mig også overbevist om, at havde han været klar, så brugte vi ham. Tror ikke meget på de konspirationsteorier, JM mistede da en udskiftningsmulighed, men tror ikke det medfører en straf, der ikke er udstået nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Stor stor fejl af Lieder, men føler mig trods alt overbevist om han er skadet. Jeg føler mig også overbevist om, at havde han været klar, så brugte vi ham. Tror ikke meget på de konspirationsteorier, JM mistede da en udskiftningsmulighed, men tror ikke det medfører en straf, der ikke er udstået nu.
            Det er jeg enig i - det vil være håbløst hvis det er tilfældet. Jeg tror da også han virkelig er skadet på samme måde som alle de andre "oversiddere"

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Stor stor fejl af Lieder, men føler mig trods alt overbevist om han er skadet. Jeg føler mig også overbevist om, at havde han været klar, så brugte vi ham. Tror ikke meget på de konspirationsteorier, JM mistede da en udskiftningsmulighed, men tror ikke det medfører en straf, der ikke er udstået nu.
              Jeg tror ikke ML får en rolle i OB. Jeg kan ikke se, at han skille sig afgørende ud. De øvrige angribere har spidskompetencer, og på den baggrund forstår jeg godt at man kigger efter en fysisk angriber, selvom det i min bog ikke må betyde at Max ikke spiller de fleste kampe.
              Men er enig i at vi især mangler en 6er og en CF hvis vi skal spille med 3 bagerst. Spiller vi ikke med 3, så tror jeg vi skal finde en anden vb end Jørgen.

              Comment


                Godt nok en tynd kop te! Ikke noget, der bare minder om rygter? Er der ingen i dette Forum, der er tæt på, eller kender nogen, der er tæt på beslutningstagerne i OB?
                De fleste er enige om, at vi primært mangler en 6’ er som erstatning for Janus D. En fysisk stærk angriber kan vi også godt bruge. Endeligt er vi lidt tynde på backs!
                Det kunne være rart at vide, om Hemmingsen og Michelsen er enige i de betragtninger. Hvem spørger dem?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                  Godt nok en tynd kop te! Ikke noget, der bare minder om rygter? Er der ingen i dette Forum, der er tæt på, eller kender nogen, der er tæt på beslutningstagerne i OB?
                  De fleste er enige om, at vi primært mangler en 6’ er som erstatning for Janus D. En fysisk stærk angriber kan vi også godt bruge. Endeligt er vi lidt tynde på backs!
                  Det kunne være rart at vide, om Hemmingsen og Michelsen er enige i de betragtninger. Hvem spørger dem?
                  Der sker bare ikke en skid. Jeg hører i hvertfald intet fra mine kilder.
                  siden 1887

                  Comment


                    Lidt OT måske, men CE meldes på vej tilbage til England formeldest 375 mill. så måske er der lidt mønt på vej til Ådalen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...llioner-kroner
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Lidt OT måske, men CE meldes på vej tilbage til England formeldest 375 mill. så måske er der lidt mønt på vej til Ådalen

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...llioner-kroner
                      Man kan altid håbe. Men det vil ligne CE dårligt at opgive efter 1/2 år. Så det er nok bare nok transfergossip

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Der sker bare ikke en skid. Jeg hører i hvertfald intet fra mine kilder.
                        Så må vores sportschef jo stille sig op og fortælle,hvordan tingene hænger sammen. At vi ikke har truppen klar til sæsonstart, at vi ikke kan skaffe de nødvendige forstærkninger. Når nej det vil han ikke, det kan han ikke.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Så må vores sportschef jo stille sig op og fortælle,hvordan tingene hænger sammen. At vi ikke har truppen klar til sæsonstart, at vi ikke kan skaffe de nødvendige forstærkninger. Når nej det vil han ikke, det kan han ikke.
                          Han kan meget passende stilles til ansvar i morgen efter træningskampen mod BIF!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                            Han kan meget passende stilles til ansvar i morgen efter træningskampen mod BIF!!!
                            Skal vi nu ikke vente med at stille ham til ansvar indtil vinduet er lukket om 5 uger?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Skal vi nu ikke vente med at stille ham til ansvar indtil vinduet er lukket om 5 uger?
                              God idé. Men så skal han også vurderes på hvad der reelt er sket. Ingen uld i mund kan redde ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                God idé. Men så skal han også vurderes på hvad der reelt er sket. Ingen uld i mund kan redde ham.
                                No mercy herfra

                                Comment

                                Working...
                                X