Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg synes ikke at OB lægger et kæmpe pres på Max, heller ikke ved eventuelt at gøre ham til 1. angriber. De bedste skal spille og Max har bare været vores bedste angriber efter Corona genåbningen. Det handler mere om at håndtere det godt når han så får en formnedgang - hvilket nok skal komme. Jeg ser heller ikke noget problem med at kigge efter en mere til at scorer mål - det kan man altid bruge - det skal bare ikke være før vi får de forstærkninger længere tilbage på banen som vi virkelig har behov for.
    Husk at det kun var mod den nederste halvdel.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Hvornår købte klubben sidst en af dem vi foreslog her ?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Hvornår købte klubben sidst en af dem vi foreslog her ?
        Sabbi har vel nok været foreslået herinde, Lieder sikkert det samme på et tidspunkt. Det sker vel relativt ofte, det er jo de kendte vande vi fisker i.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          BT er ingen troværdig kilde. Hvorfor skulle OB hente endnu en angriber?
          Kan være at man har opgivet Lieder eller at han i hvert fald ikke kommer til at spille en rolle i 2020 eller måske et salg på vej ... Jebali, Svendsen ... Fenger ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Kan være at man har opgivet Lieder eller at han i hvert fald ikke kommer til at spille en rolle i 2020 eller måske et salg på vej ... Jebali, Svendsen ... Fenger ...
            Tænker det samme.

            tror desuden man vurderer at vi har et rigtig godt hold og ikke behøver det store mm man lige kan præsentere et navn

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tænker det samme.

              tror desuden man vurderer at vi har et rigtig godt hold og ikke behøver det store mm man lige kan præsentere et navn
              Mener at mh laver en stor fejl hvis ikke man kan se at der mangler noget til cm ... defensivt ... og at der er for meget fyld ... men fair nok ... hvis noget af fyldet skal ud først så ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Kenneth Zohore skulle angiveligt være på vej væk fra West Bromwich, måske en lejeaftale kunne være på tale hvis vi absolut skal have en ny skurvogn.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Mener at mh laver en stor fejl hvis ikke man kan se at der mangler noget til cm ... defensivt ... og at der er for meget fyld ... men fair nok ... hvis noget af fyldet skal ud først så ...
                  Altså vi har i hvert fald stadig ikke noget gangbart alternativ til Drachmann, der virker skrantende fysisk. Hvis Drachmann ikke er til rådighed i hovedparten af kampene, har vi næppe niveau til mere end max en 6. plads.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Mener at mh laver en stor fejl hvis ikke man kan se at der mangler noget til cm ... defensivt ... og at der er for meget fyld ... men fair nok ... hvis noget af fyldet skal ud først så ...
                    Helt enig som næsten alle andre også er. Der virker bare ikke som om ledelsen er

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hOBløst Se indlæg
                      Kenneth Zohore skulle angiveligt være på vej væk fra West Bromwich, måske en lejeaftale kunne være på tale hvis vi absolut skal have en ny skurvogn.
                      Total urealistisk når han stadig er i en britisk spillerkarrusel og nemt finder noget i England. Han er alt alt for dyr. Måske FCK kunne hente ham på leje. Ikke os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Helt enig som næsten alle andre også er. Der virker bare ikke som om ledelsen er
                        Enig .. OB har muligvis lige præcis en start11 til et top6 hold hvis alle er klar og der er trænet hårdt med kontinuitet osv men det virker som om der er mange skader allerede nu og flere er ikke på 100% i opstarten så ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Hvornår købte klubben sidst en af dem vi foreslog her ?
                          Bashkim? Men tvivler at det skete pga vores anbefaling. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Jeg er fuldstændig enig med dig men. I denne ekstremt sparsomme rygte tid, er det kun angribere vi er sat i forbindelse med. N’Doy og Makienok.
                            Og hvorfor er det så det ?? Min teori er, at Mart Lieder efter sit udskiftningsstunt i AGF kampen er faldet i total unåde hos Jacob M, og at han bliver afskibet hurtigst muligt uden yderligere spilletid i OB. Derfor ingen forklaring på "langtidsskaden".

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Og hvorfor er det så det ?? Min teori er, at Mart Lieder efter sit udskiftningsstunt i AGF kampen er faldet i total unåde hos Jacob M, og at han bliver afskibet hurtigst muligt uden yderligere spilletid i OB. Derfor ingen forklaring på "langtidsskaden".
                              Nu kan vi desværre ikke bare ophæve med ham og jeg har meget svært ved at se ham være interesseret i et skifte fra OB - ligesom jeg har meget svært ved at se nogle klubber være interesserede i ham. Jeg er bange for at vi hænger på ham kontrakten ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Og hvorfor er det så det ?? Min teori er, at Mart Lieder efter sit udskiftningsstunt i AGF kampen er faldet i total unåde hos Jacob M, og at han bliver afskibet hurtigst muligt uden yderligere spilletid i OB. Derfor ingen forklaring på "langtidsskaden".
                                Hvis det er tilfældet, hvorfor så henvende sig til N’Doye og Makienok? Det er jo umiddelbart kun spillere man kontakter mhp korte kontrakter. Det tror jeg ikke vi efterspørger, hvis det er hensigten Lieder skal ud. Det kan godt være jm har været tosset på Lieder, efter det stunt i Aarhus, det tror jeg alle trænere ville være, men jeg tror stadig ikke vi har afskrevet ham og derfor blot søger en erstatning for ham, indtil han forhåbentlig er klar igen omkring årsskiftet

                                Comment

                                Working...
                                X