Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVed godt han ikke er helt ung, men hvis de kan, så bør vi.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...g-soenderjyske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men SdJ har jo netop meldt ud at de skal skære i budgettet til denne sæson pga Covid19. Så hvordan Dal Hende passer ind i dette ved jeg ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Dal Hende er og Jørgen er vist begge 29. Tænker det vil være en stort scoop for SjE hvis de lander Dal Hende, håber vi melder os ind i kampen.
Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg tror ikke OB er interesseret. Tror man satser på Skjelvik og Østrøm.
Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.
Comment
-
del Hende ville bære en opgradering i forhold til Jørgen, og Robin kan få kampe på flere pladser.
måske kunne Jørgen spille 6’er, eller hvis hvis har 3 i bagkæden.
Comment
-
Håber virkelig også at det krudt vi har til dette transfervindue bruges på 2 forstærkninger til midtbanen. Det er her skoen trykker.
Comment
-
Ørstrøm har jeg kæmpe forventninger til og Jørgen har nogle offensive kvaliteter vi absolut kan bruge, men defensivt har det haltet indtil videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
Tænker på om Jørgen ville kunne spille 6’er? Han har en god fysik, overblik og teknik. Så kunne vi vel godt bruge Dal Hende?
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hans helt store udfordring her har vel været at placere sig defensivt. Han har været alt for uopmærksom og er for let blevet spillet i ryggen og blevet fanget ude af position. En 6ers fornemmeste opgave er vel netop at placere sig rigtigt og beskytte sit forsvar bare ved sin tilstedeværelse, som Drachmann er hamrende god til. Jeg ser ikke rigtigt potentialet, og selv hvis jeg så det, så har jeg svært ved at se fornuften i, at vi skal bruge næste sæson på at lære en lejet 29-årig venstre back at spille 6er. Vi har så elendig historik med de omskolinger: Rømer, Jønsson, CN, Izunna, Bashkim osv. Lad os nu bare hente spillere der kender deres opgave, når de kommer til klubben og bruge dem der, hvor de har mest erfaring, det plejer at gå klart bedst.
- Likes 1
Comment
Comment