Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der virkelig ingen rygter... Hverken ud eller ind?
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Er der virkelig ingen rygter... Hverken ud eller ind?
      Nææææ.... men (OT) vildt at Esbjerg kan hente Ankersen
      Last edited by Online; 06-08-2020, 13:39.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Nææææ.... men (OT) vildt at Esbjerg kan hente Ankersen
        Ja særligt når folk har travlt med at sige han var uden for OB rækkevidde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ja særligt når folk har travlt med at sige han var uden for OB rækkevidde
          Er der virkelig nogen herinde der har sagt det? Jeg mindes kun at folk generelt ikke ønskede ham til klubben pga det sportslige

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Er der virkelig ingen rygter... Hverken ud eller ind?
            Jeg tror helt ærligt at man starter op med hvad man har og evaluerer på skadessituationen og truppens helhed i August/September. Vi er 26 mand i truppen og har nok brug for at vurdere om de skadede bliver klar og hvilke af de unge der er klar til at konkurrere om de første 11-18 pladser.

            Der kan selvfølgelig altid komme et salg eller et godt tilbud fra en agent man ikke kan sige nej til, men aktivt søgende tror jeg ikke man helt er.
            Men man har da nok informeret Ole Spion om at han skal holde øjne og øre åben efter en midtbanespiller hvis man får brug for at tilknytte sådan en.

            Vinduet er langt endnu og jeg tror man generelt er tilfreds med truppens størrelse og kvalitet men også at der nok kan justeres lidt. Det er lidt svært at vurdere hvor hårdt Corona egentligt har ramt vores lyst til at bruge penge og om der overhovedet er nogen mm man sælger. Jeg tror at hvis der kommer noget stor kvalitet ind er det fordi vi har solgt en spiller dyrt eller Thorborg laver en ekstra bevilling ala Kadrii.

            Desværre er vi nok endnu engang i færd med at spare os ihjel så mange andre klubber kommer længere foran os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tror helt ærligt at man starter op med hvad man har og evaluerer på skadessituationen og truppens helhed i August/September. Vi er 26 mand i truppen og har nok brug for at vurdere om de skadede bliver klar og hvilke af de unge der er klar til at konkurrere om de første 11-18 pladser.

              Der kan selvfølgelig altid komme et salg eller et godt tilbud fra en agent man ikke kan sige nej til, men aktivt søgende tror jeg ikke man helt er.
              Men man har da nok informeret Ole Spion om at han skal holde øjne og øre åben efter en midtbanespiller hvis man får brug for at tilknytte sådan en.

              Vinduet er langt endnu og jeg tror man generelt er tilfreds med truppens størrelse og kvalitet men også at der nok kan justeres lidt. Det er lidt svært at vurdere hvor hårdt Corona egentligt har ramt vores lyst til at bruge penge og om der overhovedet er nogen mm man sælger. Jeg tror at hvis der kommer noget stor kvalitet ind er det fordi vi har solgt en spiller dyrt eller Thorborg laver en ekstra bevilling ala Kadrii.

              Desværre er vi nok endnu engang i færd med at spare os ihjel så mange andre klubber kommer længere foran os
              Jeg er desværre fuldstændig enig. Og så har OB jo desværre nogle varer på lageret, som man er nød til at holde udsalg på, hvis de skal på hylderne andetsteds. Det frigør ikke plads til at købe en bedre kvalitet. Men hvis det er sådan det hænger sammen OB ? Så meld det ud.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg tror helt ærligt at man starter op med hvad man har og evaluerer på skadessituationen og truppens helhed i August/September. Vi er 26 mand i truppen og har nok brug for at vurdere om de skadede bliver klar og hvilke af de unge der er klar til at konkurrere om de første 11-18 pladser.

                Der kan selvfølgelig altid komme et salg eller et godt tilbud fra en agent man ikke kan sige nej til, men aktivt søgende tror jeg ikke man helt er.
                Men man har da nok informeret Ole Spion om at han skal holde øjne og øre åben efter en midtbanespiller hvis man får brug for at tilknytte sådan en.

                Vinduet er langt endnu og jeg tror man generelt er tilfreds med truppens størrelse og kvalitet men også at der nok kan justeres lidt. Det er lidt svært at vurdere hvor hårdt Corona egentligt har ramt vores lyst til at bruge penge og om der overhovedet er nogen mm man sælger. Jeg tror at hvis der kommer noget stor kvalitet ind er det fordi vi har solgt en spiller dyrt eller Thorborg laver en ekstra bevilling ala Kadrii.

                Desværre er vi nok endnu engang i færd med at spare os ihjel så mange andre klubber kommer længere foran os
                Hvis der er hold i ambitionerne, så er man nødt til at opgradere truppen med folk til start 11.
                Det kan betyde, at noget af fyldet godt kan se at vejen til spilletid er for lang. Det bedste ville være, at lave en straks afskrivning af nogle af fejlkøbende.

                Det kan hurtigt koste mere, at have en trup der bliver nummer 8, end af få ryddet rigtigt op, og ikke den Sol & Strand agtige rengøring JH praktiserede. Det nytter intet at flytte rundt på skidtet - det bliver der ikke ren af

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Hvis der er hold i ambitionerne, så er man nødt til at opgradere truppen med folk til start 11.
                  Det kan betyde, at noget af fyldet godt kan se at vejen til spilletid er for lang. Det bedste ville være, at lave en straks afskrivning af nogle af fejlkøbende.

                  Det kan hurtigt koste mere, at have en trup der bliver nummer 8, end af få ryddet rigtigt op, og ikke den Sol & Strand agtige rengøring JH praktiserede. Det nytter intet at flytte rundt på skidtet - det bliver der ikke ren af
                  Jammen det kan vi 2 og rigtig mange andre sagtens blive enige om...

                  Jeg gav bare en udlægning af hvordan jeg tror transfervinduet udarter sig. Ikke hvad jeg håber og syntes

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Jeg er desværre fuldstændig enig. Og så har OB jo desværre nogle varer på lageret, som man er nød til at holde udsalg på, hvis de skal på hylderne andetsteds. Det frigør ikke plads til at købe en bedre kvalitet. Men hvis det er sådan det hænger sammen OB ? Så meld det ud.
                    Enig. Men man er som sædvanlig klemt mellem 2 stole ift sponsorer og fans. Man føler man er nød til at melde Top 6 ud og bare krydse fingre. Men handlingerne fortæller en anden historie når man ser hvor meget de andre klubber også gør.

                    Det er muligt vi løber stærkt. Men rigtig mange andre klubber løber bare endnu stærkere eller er udstyret med bedre løbesko så man kan løbe lidt længere og stærkere uden at bruge flere watt. Så taber man jo på den lange bane de fleste gange.

                    Comment


                      Hvad med en retur af den gode Bashkim Kadrii. Hans hold spillede 7 kampe før Corona, han har spille to hele kampe, fået 76 minutter i en anden, en halvleg i yderligere en og mellem 11 og 22 minutter i de tre sidste, uden scoringer. De startede op igen efter Corona i tirsdags, hvor de vandt, men Bashkim sad på bænken i hele kampen, og var derfor ikke blandt de fem, der blev skiftet ind. Wikheim fik 59 minutter i den kamp. Han spiller noget mere end Bashkim gør. Klubben, Al-Fateh ligger 3. sidst efter 23 kampe og med 2 point op til den rette side af stregen med 7 kampe igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                        Hvad med en retur af den gode Bashkim Kadrii. Hans hold spillede 7 kampe før Corona, har har spille to hele kampe, fået 76 minutter i en anden, en halvleg i yderligere en og mellem 11 og 22 minutter i de tre sidste, uden scoringer. De startede op igen efter Corona i tirsdags, hvor de vandt, men Bashkim sad på bænken i hele kampen, og var derfor ikke blandt de fem der blev skiftet ind Wikheim fik 59 minutter i den kamp. Han spiller noget mere end Bashkim gør. Klubben, Al-Fateh ligger 3. sidst efter 23 kampe og med 2 point op til den rette side af stregen med 7 kampe igen.
                        Tror stadig det er for tidligt. Men hvis det fortsætter skal vi da helt sikkert prøve om 1/2-1 år eller hvis de rykker ned. Hvis han skal tilbage til DK må der simpelthen kun være 1 klub for ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror stadig det er for tidligt. Men hvis det fortsætter skal vi da helt sikkert prøve om 1/2-1 år eller hvis de rykker ned. Hvis han skal tilbage til DK må der simpelthen kun være 1 klub for ham
                          Jeg tænkte det samme, men Wilczek er jo også allerede tilbage i suppen, og BØF skulle nødigt hente Bashkim....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

                            Jeg tænkte det samme, men Wilczek er jo også allerede tilbage i suppen, og BØF skulle nødigt hente Bashkim....
                            Så ville jeg godt nok være ked af det. Men chancen for at Kadrii på et tidspunkt vender tilbage til Superligaen er stor. Og der er bestemt også en stor risiko for at det ikke bliver i OB. Desværre. Men vi kan da håbe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så ville jeg godt nok være ked af det. Men chancen for at Kadrii på et tidspunkt vender tilbage til Superligaen er stor. Og der er bestemt også en stor risiko for at det ikke bliver i OB. Desværre. Men vi kan da håbe
                              Han skal være meget velkommen. Men han får garenteret en løn, som vi ikke kan matche. Det ville dog være fantastisk, og et godt signal til omverdenen om at vi stadig har ambitioner, om andet end at arbejde hårdere på træningsbanen
                              Last edited by sinus; 06-08-2020, 18:57.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Han skal være meget velkommen. Men han får garenteret en løn, som vi ikke kan matche. Men det ville være fantastisk, og et godt signal til omverdenen om at vi stadig har ambitioner, om andet end at arbejde hårdere på træningsbanen
                                Du glemte kontinuiteten. Den er vigtig

                                Comment

                                Working...
                                X