Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det vilde skud fra hoften. Bo kommer som sportsdirektør og skal sammen med MH forme fremtidens hold med udgangspunkt i de bedste af egen avl kombineret med indkøb med vindermentalitet.
    Vi ved JM og Bo er venner og måske kan de flytte os sammen. Ulempen vil så være den dag en træner evt skal fyres.


    Ja det er godt nok et vildskud. Jeg ville kalde det en vådeskudsulykke for OB. Den personsammensætning duer ikke !
    mvh pnl

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg syntes han præsterer fornuftigt med det materiale der er til rådighed og orker bare ikke pt at blive en del af træner karussellen da jeg ikke tror det vil flytte os. Han er fantastisk over for medier og fans mens vi ser at han ikke er bange for at bruge de unge.
      90-95% af gangene forstår jeg hvorfor han tager de valg han gør. Den lå på 25-33% under Kent.

      Vi har brug for en periode med stabilitet på den post og ser gerne JM blive 3-4 år mere hvis alt går vel
      Meget enig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg



        Ja det er godt nok et vildskud. Jeg ville kalde det en vådeskudsulykke for OB. Den personsammensætning duer ikke !
        mvh pnl
        Ha ha, tja den er alternativ.
        De er venner, og måske kan det rykke noget at de er fortrolige.
        Bo vil op af stigen. Hvor kan han komme det?
        gf, Randers eller OB. Vel svært at se ham i andre danske klubber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

          Det bliver aldrig irriterende for dig at blive ved med at finde alternative måder, hvorpå du kan svine OB til? Hvad så, hvis OB var rykket ned? Så havde det heller ikke talt, fordi man skulle se på, hvordan grundspillet var gået?
          Jo naturligvis, men den eneste fair måde at vurdere det på er selvfølgelig efter alle har mødt hinanden ude og hjemme og ikke efter et slutspil, hvor ligaen deles i to og de lavest placerede har fordel af at møde de andre lavest placerede.
          Var OB rykket ned havde det været absurd, da flere hold var langt efter.
          Du vil se, hvis du går tilbage og tjekker, at jeg har argumenteret konsekvent imod strukturen, som vel også er pænt absurd.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Nej man vurderer det faktisk når alle runder er spillet.

            Så er det lige meget hvor de spilles.

            Var Randers bedre end os, havde de slået os over 2 kampe, var Horsens bedre end os havde de slået os over to kampe plus pause til at forberede sig maksimalt.

            Din måde at se det på er jo helt hen i skoven.
            Følg nu den måde ligaen er bygget op på.

            Tror heller ikke ligaen slutter næste sæson efter 22 kampe?
            Gør du?

            For så burde du virkelig bare stoppe på dette forum, eller kun melde om U-kampe, for din faglighed falder når du ikke vil se på hvordan en liga spilles.

            Om man kan lide måden den spilles på eller ej, så er det altså den der tæller, og OB får penge som nummer 7.

            Kan vi så slå AGF, så kan vi endda få nogle Europe kampe og lidt hygge med ture ud i Europa.
            Strukturen siger at det er sådan, men strukturen kunne også lade et hold blive oppe som havde tabt samtlige kampe, for så at spille 4 uafgjort!
            Med en absurd struktur er man nødt til at tænke selv og logisk nok er den placering holdene har, efter alle har mødt hinanden ude og hjemme, den mest fair vurdering :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Præcis. Han skulle have været hentet inden han røg til AGF. Kunne have gjort en god figur her uden tvivl
              Amini er en dygtig spiller, men han er alt for splejset. Vi trænger til noget krop på midtbanen - krop og teknik. Amini har teknik , men ikke krop!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Ha ha, tja den er alternativ.
                De er venner, og måske kan det rykke noget at de er fortrolige.
                Bo vil op af stigen. Hvor kan han komme det?
                gf, Randers eller OB. Vel svært at se ham i andre danske klubber.
                Jeg kunne godt se Bo Henriksen i Brøndby.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Jeg kunne godt se Bo Henriksen i Brøndby.
                  Sdj når Guld Glen ryger ud på røv og albuer næste sæson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Sdj når Guld Glen ryger ud på røv og albuer næste sæson
                    Det er vel ikke særligt meget op?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det er vel ikke særligt meget op?
                      Nok ikke. Men tænker de har lidt mere økonomi. Og du kan ikke altid få hvad du vil have.
                      Jeg tror at nuværende Top 6 plus OB er et lukket land for Bo foreløbig. Manden er jo en joke. En mime. En gif.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Brøndbys fans taler højt om at det er godt CV kan rydde op efter Troels. Kan heller ikke se hvad papegøjen Kan gøre for os.
                        Jeg tror nu heller ikke der sker nogle udskiftning på sportschef posten med mindre at MH selv trak sig fra posten, og det har jeg svært ved at se han skulle gøre, selv om at det på tv ikke virker som om han er tilpas i rollen, kan han jo sagtens være det i dagligdagen. MH skal også have lov til at have et transfervindue til at vise hvad han kan..

                        Jeg er heller ikke sikker på at Troels Bech er løsningen, men han har givet vis et netværk og nogle forbindelser, som MH ikke nødvendigvis har, og som han kunne gøre brug af i transfervinduet..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                          Jeg tror nu heller ikke der sker nogle udskiftning på sportschef posten med mindre at MH selv trak sig fra posten, og det har jeg svært ved at se han skulle gøre, selv om at det på tv ikke virker som om han er tilpas i rollen, kan han jo sagtens være det i dagligdagen. MH skal også have lov til at have et transfervindue til at vise hvad han kan..

                          Jeg er heller ikke sikker på at Troels Bech er løsningen, men han har givet vis et netværk og nogle forbindelser, som MH ikke nødvendigvis har, og som han kunne gøre brug af i transfervinduet..
                          MH kan sandsynligvis det samme som mange andre sportschefer med de økonomiske rammer han har at arbejde med. Jeg tror heller ikke du skal undervurdere MHs kontaktflade efter et langt liv i fodbold både som spiller og træner. Jeg tror der er respekt om personen MH i de kredse, derudover er der alle mekanismerne med agenter og klubber osv. som er en naturlig del af det job. Han kunne godt trænge til et mediekursus, men det er ikke det der er være afgørende for min holdning til ham som sportschef

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det vilde skud fra hoften. Bo kommer som sportsdirektør og skal sammen med MH forme fremtidens hold med udgangspunkt i de bedste af egen avl kombineret med indkøb med vindermentalitet.
                            Vi ved JM og Bo er venner og måske kan de flytte os sammen. Ulempen vil så være den dag en træner evt skal fyres.
                            Det kan til gengæld være, at Bo vil kunne få lidt gang i tilskuerne på sponsortribunen. Kunne være helt legendarisk at have ham til at løbe rundt og skrige mellem alle sponsorerne og mediefolkene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg syntes han præsterer fornuftigt med det materiale der er til rådighed og orker bare ikke pt at blive en del af træner karussellen da jeg ikke tror det vil flytte os. Han er fantastisk over for medier og fans mens vi ser at han ikke er bange for at bruge de unge.
                              90-95% af gangene forstår jeg hvorfor han tager de valg han gør. Den lå på 25-33% under Kent.

                              Vi har brug for en periode med stabilitet på den post og ser gerne JM blive 3-4 år mere hvis alt går vel
                              Jeg synes bestemt ikke han præsterer fornuftigt. Tværtimod synes jeg det er utroligt svingende, gående fra den ene yderlighed til den anden, og det er stærkt bekymrende. Vi mangler at se en sammenhængende plan for hvordan vi skal spille, som afspejler sig i rekrutteringen af spillere, det har sejlet vildt under JM. JM har ikke vist sig at være en stærk spejder selv, hvilket man især under JH skulle være, han har hentet for meget skrammel ind. Det der har fungeret for os har været Akademiet og deres rekruttering. Uden Bashkim var vi ikke kommet i top 6 i sidste sæson, og havde vi ikke fået de skader som betød, at JM var tvunget til at sadle om (kombineret med krisen, nederlaget i SIF mv), havde vi ikke stået hvor vi gør nu, og slet ikke med de unge spillere. JM er ikke en udpræget ungdomsmand. Hans kurs var at spille et meget fastlåst 3-5-2 med rutinerede spillere, med meget lidt kreativ frihed og ideer i det offensive, det var det spil der skulle bære os igennem, de spil der skabte en helt forfærdelig stime, hvor vi intet skabte i en lang periode. Det var JM der afskibbede Julius og AK, for at få Lieder ind. Jeg forstod godt JMs valg i det første halve år, men i denne sæson har det skreget til himlen desværre. Den dårlige træning af holdet og de mange skader ikke mindst.
                              Jeg er også stærkt bekymret over, at så mange tidligere spillere ser tilbage på OB tiden under JM med en pæn portion vrede, f.eks. Julius og Helenius m.fl, det tyder på dårlig mandskabsbehandling.

                              Jeg synes ikke han er god i medierne, og måske han har fat i mange fans, jeg er ikke en af dem, så den kan jeg heller ikke følge dig i.

                              Det der taler for JM er den læring han og teamet har haft i efter-corona foråret, hvor MH er kommet med inputs, og den samlede ledelse af førsteholdet synes at være klart styrket. Derfor man kan måske godt tale om, at det sidste år har været dårligt for JM, fordi omgivelserne, set-uppet ikke har været godt nok. En JH der ikke var dygtig nok sportsligt, vil også give en dårligere træner, fordi det kræver store faglige diskussioner at top-præstere i superligaen. Så på den led, kan jeg sagtens se argumentet for, at det er bedst at holde fast. Jeg synes bare denne sæson har været totalt uacceptabel og vist nogle enorme svagheder hos JM, som vi skal kompensere for nu, ellers bliver næste sæson ligeså middelmådig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Jeg synes bestemt ikke han præsterer fornuftigt. Tværtimod synes jeg det er utroligt svingende, gående fra den ene yderlighed til den anden, og det er stærkt bekymrende. Vi mangler at se en sammenhængende plan for hvordan vi skal spille, som afspejler sig i rekrutteringen af spillere, det har sejlet vildt under JM. JM har ikke vist sig at være en stærk spejder selv, hvilket man især under JH skulle være, han har hentet for meget skrammel ind. Det der har fungeret for os har været Akademiet og deres rekruttering. Uden Bashkim var vi ikke kommet i top 6 i sidste sæson, og havde vi ikke fået de skader som betød, at JM var tvunget til at sadle om (kombineret med krisen, nederlaget i SIF mv), havde vi ikke stået hvor vi gør nu, og slet ikke med de unge spillere. JM er ikke en udpræget ungdomsmand. Hans kurs var at spille et meget fastlåst 3-5-2 med rutinerede spillere, med meget lidt kreativ frihed og ideer i det offensive, det var det spil der skulle bære os igennem, de spil der skabte en helt forfærdelig stime, hvor vi intet skabte i en lang periode. Det var JM der afskibbede Julius og AK, for at få Lieder ind. Jeg forstod godt JMs valg i det første halve år, men i denne sæson har det skreget til himlen desværre. Den dårlige træning af holdet og de mange skader ikke mindst.
                                Jeg er også stærkt bekymret over, at så mange tidligere spillere ser tilbage på OB tiden under JM med en pæn portion vrede, f.eks. Julius og Helenius m.fl, det tyder på dårlig mandskabsbehandling.

                                Jeg synes ikke han er god i medierne, og måske han har fat i mange fans, jeg er ikke en af dem, så den kan jeg heller ikke følge dig i.

                                Det der taler for JM er den læring han og teamet har haft i efter-corona foråret, hvor MH er kommet med inputs, og den samlede ledelse af førsteholdet synes at være klart styrket. Derfor man kan måske godt tale om, at det sidste år har været dårligt for JM, fordi omgivelserne, set-uppet ikke har været godt nok. En JH der ikke var dygtig nok sportsligt, vil også give en dårligere træner, fordi det kræver store faglige diskussioner at top-præstere i superligaen. Så på den led, kan jeg sagtens se argumentet for, at det er bedst at holde fast. Jeg synes bare denne sæson har været totalt uacceptabel og vist nogle enorme svagheder hos JM, som vi skal kompensere for nu, ellers bliver næste sæson ligeså middelmådig.
                                Mandskabspleje handler også om assistenten, som ofte kan være lynaflederen. Overordnet er JM en fremgang fra KN, og måske kan vi finde en endnu bedre.
                                jeg syntes ikke holdet er til mere end resultaterne. Men han holdt fast i 3-5-2 for længe da det ikke længere fungerede. Ved godt at det også skabte succes, men vi blev udstillet i mesterskabsslutspillet.
                                jeg ved ikke hvilken indflydelse Han har på holdet, men indkøbene har ikke flyttet os frem. Sander er langsom og har kun scoret på straffe og et mislykket indlæg i 2020. Har svært ved at se hvad han kan ud over kyniske afslutninger. Jebali er jo åbenlys god, men kan ikke omsætte det. Halvdelen er på niveauer over det vi er vant til mens andet minder om Jønne. Jørgen, er bedst frem ad banen. Er vel et ok køb. Opondo, han er langsom og bliver ikke en top 6 spiller og slet ikke hvis han har glasben. Lieder er maks en fin 3. Angriber men det er nok ikke det han er hentet som.

                                Comment

                                Working...
                                X