Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...mustafa-amini/

    kunne Amini være spændende for os? Han kunne måske være et godt alternativt til JJT eller Kløve(nok i den dyre end, men en spændende spiller som koster gratis i transfer)
    Han er for grim
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      OB U19>Horsens
      Tænker han ser en anelse anderledes på det

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...mustafa-amini/

        kunne Amini være spændende for os? Han kunne måske være et godt alternativt til JJT eller Kløve(nok i den dyre end, men en spændende spiller som koster gratis i transfer)
        Måske. Men han er ikke realistisk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Nej tak. Han passer ikke ind på holdet. Og så er han ikke en der rykker noget som helst i OB.
          Arghhhh. Han kunne nu godt spille en god 8`er i OB. Der ville han passe fint ind. Men det sker ikke så ingen grund til at spilde mere tid på dette

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Arghhhh. Han kunne nu godt spille en god 8`er i OB. Der ville han passe fint ind. Men det sker ikke så ingen grund til at spilde mere tid på dette
            Lige præcis en type med Aminis kvaliteter er nok noget af det vi mangler allermest og har været dårligst til at finde i de sidste mange år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Lige præcis en type med Aminis kvaliteter er nok noget af det vi mangler allermest og har været dårligst til at finde i de sidste mange år.
              Præcis. Han skulle have været hentet inden han røg til AGF. Kunne have gjort en god figur her uden tvivl

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg ser masser af scenarier. Men det klogeste OB kan gøre er at give Jakob 2-3 år mere IMO for at der fortsat er ro og kontinuitet på spillestilen.
                Jeg har svært ved at se nogen tilgængelige trænere gøre det meget bedre end ham
                Fair nok, jeg kan på ingen måde følge den grad af benovelse over JMs arbejde i OB, synes på ingen måde det har været prangende. Men om det er set uppet eller JMs evner der mangler kvalitet, er meget svært at vide noget om

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                  Jeg tror ikke Troels ville komme til at stå for kommunikationen med mindre at han bliver sportschef, men det kunne også godt tænkes at MH ville føle sig mere tilpas i en rolle som analytiker for JM, hvor han kan få lov at se en masse fodbold og ikke skal stå foran et kamara. Om ikke andet hvis det så kun var som konsulent for MH ville man få flere øjne på og et større netværk..
                  Brøndbys fans taler højt om at det er godt CV kan rydde op efter Troels. Kan heller ikke se hvad papegøjen Kan gøre for os.
                  Last edited by tOrnBjerg; 28-07-2020, 18:34.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Fair nok, jeg kan på ingen måde følge den grad af benovelse over JMs arbejde i OB, synes på ingen måde det har været prangende. Men om det er set uppet eller JMs evner der mangler kvalitet, er meget svært at vide noget om
                    Jeg syntes han præsterer fornuftigt med det materiale der er til rådighed og orker bare ikke pt at blive en del af træner karussellen da jeg ikke tror det vil flytte os. Han er fantastisk over for medier og fans mens vi ser at han ikke er bange for at bruge de unge.
                    90-95% af gangene forstår jeg hvorfor han tager de valg han gør. Den lå på 25-33% under Kent.

                    Vi har brug for en periode med stabilitet på den post og ser gerne JM blive 3-4 år mere hvis alt går vel

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Brøndbys fns taler højt om at det er godt CV kan rydde op efter Troels. Kan heller ikke se hvad papegøjen Kan gøre for os.
                      Kunne godt se ham i en anden rolle end træner og sportsdirektør i OB.
                      Det kunne være en rolle som coach, medieansvarlig, scout og stats analytiker hvis der skulle skrues op på noget af dette.
                      Tror han ville være god og måske få et job som han pt har brug for. Et hvor man kun arbejder 40-50 timer og ikke 80 timer om ugen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Brøndbys fns taler højt om at det er godt CV kan rydde op efter Troels. Kan heller ikke se hvad papegøjen Kan gøre for os.
                        Enig. Troels Bech er beviset på, at hvis man bare forstår at fremstå kompetent og er godt skåret for tungebåndet, så kan man lykkes med at bilde folk ind, at et stykke arbejde er bedre end det reelt er. Brøndby har ikke lavet andet at snakke om i det seneste års tid, at man skal være bedre til at få penge for sine spillere og sælge med den rigtige timing. De har brokket sig over de alt for dyre kontrakter og køb de har lave af folk som Erceg, Gammelby, Uhre og Radosevic, og hvordan det stadig hæmmer dem økonomisk. Der står Troels Bech på det der, det kan vi ikke komme udenom, selvom manden er meget sympatisk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg syntes han præsterer fornuftigt med det materiale der er til rådighed og orker bare ikke pt at blive en del af træner karussellen da jeg ikke tror det vil flytte os. Han er fantastisk over for medier og fans mens vi ser at han ikke er bange for at bruge de unge*.
                          90-95% af gangene forstår jeg hvorfor han tager de valg han gør. Den lå på 25-33% under Kent**.

                          Vi har brug for en periode med stabilitet på den post og ser gerne JM blive 3-4 år mere hvis alt går vel
                          * - Tror nu faktisk ikke han er så glad for det (har ikke virket sådan de tidligere år) men nu var han jo bare nød til det, det var dem eller 7-8 på banen.

                          ** - Synes du sætter den højt, i hvert fald i forhold til mig, jeg rystede stort set konstant på hovedet, også når han udtalte sig om kampe.

                          Men enig, kan godt lide JM og faktisk mere efter JH er smuttet og han får lov til at 'være sig selv mere' (virker det som).

                          Vi har haft en VIRUS i klubben i mange år der hed JH, og nu virker det at kuren er i gang.

                          MH bliver måske ikke verdens bedste sportschef, men han bliver bedre end hvad vi havde.

                          Og kan måske se fornuften I at skole børn skal have en madkasse med i skole der står OB på, fordi han er OB ind til hjertet.

                          Eller at en konfirmand får sengetøj med OB på når han elsker fodbold i stedet for noget med en eller anden tosse fra et andet land, da han også er OB fan.

                          Jeg tror virkelig på at MH er manden til at se det klart.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            * - Tror nu faktisk ikke han er så glad for det (har ikke virket sådan de tidligere år) men nu var han jo bare nød til det, det var dem eller 7-8 på banen.

                            ** - Synes du sætter den højt, i hvert fald i forhold til mig, jeg rystede stort set konstant på hovedet, også når han udtalte sig om kampe.

                            Men enig, kan godt lide JM og faktisk mere efter JH er smuttet og han får lov til at 'være sig selv mere' (virker det som).

                            Vi har haft en VIRUS i klubben i mange år der hed JH, og nu virker det at kuren er i gang.

                            MH bliver måske ikke verdens bedste sportschef, men han bliver bedre end hvad vi havde.

                            Og kan måske se fornuften I at skole børn skal have en madkasse med i skole der står OB på, fordi han er OB ind til hjertet.

                            Eller at en konfirmand får sengetøj med OB på når han elsker fodbold i stedet for noget med en eller anden tosse fra et andet land, da han også er OB fan.

                            Jeg tror virkelig på at MH er manden til at se det klart.
                            Jeg er helt enig i at JH har meget skyld. Han fik lavet et narrativ om at økonomien var dårlig. Men en af årsagerne til dårlig økonomi var tåbelige kontrakter til dårlige dyre folk som KEP, Jønne og mærkelige målmænd og angribere.
                            jH var årsagen til at pengene ikke var der.
                            om MH løser opgaven er jeg ikke sikker på, men håber.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              * - Tror nu faktisk ikke han er så glad for det (har ikke virket sådan de tidligere år) men nu var han jo bare nød til det, det var dem eller 7-8 på banen.

                              ** - Synes du sætter den højt, i hvert fald i forhold til mig, jeg rystede stort set konstant på hovedet, også når han udtalte sig om kampe.

                              Men enig, kan godt lide JM og faktisk mere efter JH er smuttet og han får lov til at 'være sig selv mere' (virker det som).

                              Vi har haft en VIRUS i klubben i mange år der hed JH, og nu virker det at kuren er i gang.

                              MH bliver måske ikke verdens bedste sportschef, men han bliver bedre end hvad vi havde.

                              Og kan måske se fornuften I at skole børn skal have en madkasse med i skole der står OB på, fordi han er OB ind til hjertet.

                              Eller at en konfirmand får sengetøj med OB på når han elsker fodbold i stedet for noget med en eller anden tosse fra et andet land, da han også er OB fan.

                              Jeg tror virkelig på at MH er manden til at se det klart.
                              * Det tror jeg altså han gerne vil. Men indtil for nyligt er det de færreste der har været gode nok. Den eneste der gør lidt ondt er Eskesen.
                              Men ellers må man rose ham for at holde fast i OC og Frø i denne sæson selvom man godt kunne have givet dem en tur på bænken. Måden man gav Fenger chancen på var nok Corona relateret. Men han holdt stadig fast i ham selvom han ikke scorede de første kampe. Klynge og Østrøm kan også nævnes.
                              Og da Obbekjær fik chancen forstod man straks hvorfor at AJA og Marco stod foran ham i køen selvom de ikke var fantastiske. Han er bare ikke god nok pt og må se sig overhalet af Østrøm.
                              JM vil de unge. De skal bare være lige så gode som de lidt ældre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tænker han ser en anelse anderledes på det
                                Han er heller ikke helt normal jo

                                Comment

                                Working...
                                X