Oprindeligt indsendt af Jimmi1983
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæghttps://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...mustafa-amini/
kunne Amini være spændende for os? Han kunne måske være et godt alternativt til JJT eller Kløve(nok i den dyre end, men en spændende spiller som koster gratis i transfer)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Arghhhh. Han kunne nu godt spille en god 8`er i OB. Der ville han passe fint ind. Men det sker ikke så ingen grund til at spilde mere tid på dette
- Likes 2
Comment
-
Jeg ser masser af scenarier. Men det klogeste OB kan gøre er at give Jakob 2-3 år mere IMO for at der fortsat er ro og kontinuitet på spillestilen.
Jeg har svært ved at se nogen tilgængelige trænere gøre det meget bedre end ham
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlægJeg tror ikke Troels ville komme til at stå for kommunikationen med mindre at han bliver sportschef, men det kunne også godt tænkes at MH ville føle sig mere tilpas i en rolle som analytiker for JM, hvor han kan få lov at se en masse fodbold og ikke skal stå foran et kamara. Om ikke andet hvis det så kun var som konsulent for MH ville man få flere øjne på og et større netværk..Last edited by tOrnBjerg; 28-07-2020, 18:34.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Fair nok, jeg kan på ingen måde følge den grad af benovelse over JMs arbejde i OB, synes på ingen måde det har været prangende. Men om det er set uppet eller JMs evner der mangler kvalitet, er meget svært at vide noget om
90-95% af gangene forstår jeg hvorfor han tager de valg han gør. Den lå på 25-33% under Kent.
Vi har brug for en periode med stabilitet på den post og ser gerne JM blive 3-4 år mere hvis alt går vel
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Brøndbys fns taler højt om at det er godt CV kan rydde op efter Troels. Kan heller ikke se hvad papegøjen Kan gøre for os.
Det kunne være en rolle som coach, medieansvarlig, scout og stats analytiker hvis der skulle skrues op på noget af dette.
Tror han ville være god og måske få et job som han pt har brug for. Et hvor man kun arbejder 40-50 timer og ikke 80 timer om ugen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Brøndbys fns taler højt om at det er godt CV kan rydde op efter Troels. Kan heller ikke se hvad papegøjen Kan gøre for os.
Comment
-
Jeg syntes han præsterer fornuftigt med det materiale der er til rådighed og orker bare ikke pt at blive en del af træner karussellen da jeg ikke tror det vil flytte os. Han er fantastisk over for medier og fans mens vi ser at han ikke er bange for at bruge de unge*.
90-95% af gangene forstår jeg hvorfor han tager de valg han gør. Den lå på 25-33% under Kent**.
Vi har brug for en periode med stabilitet på den post og ser gerne JM blive 3-4 år mere hvis alt går vel
** - Synes du sætter den højt, i hvert fald i forhold til mig, jeg rystede stort set konstant på hovedet, også når han udtalte sig om kampe.
Men enig, kan godt lide JM og faktisk mere efter JH er smuttet og han får lov til at 'være sig selv mere' (virker det som).
Vi har haft en VIRUS i klubben i mange år der hed JH, og nu virker det at kuren er i gang.
MH bliver måske ikke verdens bedste sportschef, men han bliver bedre end hvad vi havde.
Og kan måske se fornuften I at skole børn skal have en madkasse med i skole der står OB på, fordi han er OB ind til hjertet.
Eller at en konfirmand får sengetøj med OB på når han elsker fodbold i stedet for noget med en eller anden tosse fra et andet land, da han også er OB fan.
Jeg tror virkelig på at MH er manden til at se det klart.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
* - Tror nu faktisk ikke han er så glad for det (har ikke virket sådan de tidligere år) men nu var han jo bare nød til det, det var dem eller 7-8 på banen.
** - Synes du sætter den højt, i hvert fald i forhold til mig, jeg rystede stort set konstant på hovedet, også når han udtalte sig om kampe.
Men enig, kan godt lide JM og faktisk mere efter JH er smuttet og han får lov til at 'være sig selv mere' (virker det som).
Vi har haft en VIRUS i klubben i mange år der hed JH, og nu virker det at kuren er i gang.
MH bliver måske ikke verdens bedste sportschef, men han bliver bedre end hvad vi havde.
Og kan måske se fornuften I at skole børn skal have en madkasse med i skole der står OB på, fordi han er OB ind til hjertet.
Eller at en konfirmand får sengetøj med OB på når han elsker fodbold i stedet for noget med en eller anden tosse fra et andet land, da han også er OB fan.
jH var årsagen til at pengene ikke var der.
om MH løser opgaven er jeg ikke sikker på, men håber.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
* - Tror nu faktisk ikke han er så glad for det (har ikke virket sådan de tidligere år) men nu var han jo bare nød til det, det var dem eller 7-8 på banen.
Men ellers må man rose ham for at holde fast i OC og Frø i denne sæson selvom man godt kunne have givet dem en tur på bænken. Måden man gav Fenger chancen på var nok Corona relateret. Men han holdt stadig fast i ham selvom han ikke scorede de første kampe. Klynge og Østrøm kan også nævnes.
Og da Obbekjær fik chancen forstod man straks hvorfor at AJA og Marco stod foran ham i køen selvom de ikke var fantastiske. Han er bare ikke god nok pt og må se sig overhalet af Østrøm.
JM vil de unge. De skal bare være lige så gode som de lidt ældre
Comment
-
Tænker han ser en anelse anderledes på det
Comment
Comment