Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

    Det kunne være spændende, men jeg så måske hellere, at man hentede Troels Bech ind som en form for konsulent for MH der kunne komme med ideer og input, og så kunne Troels Bech også have tid til familien ved siden af fodbolden.
    Det er en glimrende ide. Så kan Troels også stå for kommunikation ud af til. Men det kræver at ledelsen allerede er nået til den erkendelse, at MH har brug for en støttepædagog.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Jeg tror ikke Troels ville komme til at stå for kommunikationen med mindre at han bliver sportschef, men det kunne også godt tænkes at MH ville føle sig mere tilpas i en rolle som analytiker for JM, hvor han kan få lov at se en masse fodbold og ikke skal stå foran et kamara. Om ikke andet hvis det så kun var som konsulent for MH ville man få flere øjne på og et større netværk..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
        Bo stopper i Horsens næste sommer. Michelsen har udløb. Skal man lægge noget i det? (Det er ren spekulation fra min side) https://achorsens.dk/bo-henriksen-st...akten-udloeber

        Edit: Jeg synes Bo er en dygtig træner, i forhold til hvad han har formået med Horsens, men han virker måske også som typen der ikke bare retter ind når Thorborg siger noget, så måske han ikke passer ind i OB
        Bo Henriksen er ikke en OB-træner. Den tossede måde han farer rundt på sidelinien på virker uværdig for en SL-træner. Måske kunne han bruges til vores U19-hold?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Det er en glimrende ide. Så kan Troels også stå for kommunikation ud af til. Men det kræver at ledelsen allerede er nået til den erkendelse, at MH har brug for en støttepædagog.
          Det har han jo i sportsudvalget. Tror ikke hans indflydelse er ret stor endnu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
            Hej alle OB ligesindet.
            Nu har jeg efterhånden fulgt med herinde længe, og tænker at jeg vil se om jeg kan bidrage med noget.
            Iforhold til JM har jeg umiddelbart svært ved at se hvem der skulle kunne gøre det bedre, af de navne der er ledige i Danmark nu. Jeg tænker man venter og ser, hvordan det går i efteråret, og så forlænger man med JM omkring vinterpausen, hvis vi stadig ligger inden for rækkevide af top 6.
            Velkommen til. Tænker du har ret. Men hvis vi kommer i europa i morgen kan det måske være man tager hul på det tidligere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

              Bo Henriksen er ikke en OB-træner. Den tossede måde han farer rundt på sidelinien på virker uværdig for en SL-træner. Måske kunne han bruges til vores U19-hold?
              Enig i at Bo Henriksen ikke er en OB-træner. Han er nok den bedste i superligaen til at motivere og sætte spillerne op til at spille kampe, men som lang sigtede løsning ser jeg hellere JM blive på posten. Tror han kan udvikle holdet mere end Bo Henriksen kan, men hvem ved måske får vi Bo at se hvis vi et år har underpræsteret og ligger til nedrykning og skal rede os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                Bo Henriksen er ikke en OB-træner. Den tossede måde han farer rundt på sidelinien på virker uværdig for en SL-træner. Måske kunne han bruges til vores U19-hold?
                Han vil gerne skifte OP. Ikke NED af stigen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Velkommen til. Tænker du har ret. Men hvis vi kommer i europa i morgen kan det måske være man tager hul på det tidligere
                  Jo tak. :)
                  OB er forhåbentlig også i dialog med ham allerede, men hvis vi skal spille europa næste sæson kunne jeg godt forestille mig, at man valgte at sige, at vi ligger pengene i truppen for at forstærke den, og så vente med JM. Tænker at han vil have en løn forhøjelse, han kan i hvert fald sige, at han har skaffet de bedste resultater i mange år hvis vi kommer i europa. Det ville også være lidt risikabelt at forlænge nu, hvis OB underpræstere i efteråret og ligger langt fra top 6, så ville det givet vis også koste mere alt ophæve med ham hvis man lige har forlænget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                    Jo tak. :)
                    OB er forhåbentlig også i dialog med ham allerede, men hvis vi skal spille europa næste sæson kunne jeg godt forestille mig, at man valgte at sige, at vi ligger pengene i truppen for at forstærke den, og så vente med JM. Tænker at han vil have en løn forhøjelse, han kan i hvert fald sige, at han har skaffet de bedste resultater i mange år hvis vi kommer i europa. Det ville også være lidt risikabelt at forlænge nu, hvis OB underpræstere i efteråret og ligger langt fra top 6, så ville det givet vis også koste mere alt ophæve med ham hvis man lige har forlænget.
                    Til vinter er nok der det er bedst og man har mest tid og overskud. Håber ihverfald på afklaring inden foråret går igang

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Til vinter er nok der det er bedst og man har mest tid og overskud. Håber ihverfald på afklaring inden foråret går igang
                      Fuldstændig enig..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                        Bo stopper i Horsens næste sommer. Michelsen har udløb. Skal man lægge noget i det? (Det er ren spekulation fra min side) https://achorsens.dk/bo-henriksen-st...akten-udloeber

                        Edit: Jeg synes Bo er en dygtig træner, i forhold til hvad han har formået med Horsens, men han virker måske også som typen der ikke bare retter ind når Thorborg siger noget, så måske han ikke passer ind i OB
                        Håber vitterligt ikke Bo Henriksen havner i OB. Kan simpelthen ikke holde ham ud.
                        Tag din Ritalin, skide dampbarn!
                        Heldigvis er han nok for flamboyant til konservative OB...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han vil gerne skifte OP. Ikke NED af stigen
                          OB U19>Horsens

                          Comment


                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...mustafa-amini/

                            kunne Amini være spændende for os? Han kunne måske være et godt alternativt til JJT eller Kløve(nok i den dyre end, men en spændende spiller som koster gratis i transfer)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...mustafa-amini/

                              kunne Amini være spændende for os? Han kunne måske være et godt alternativt til JJT eller Kløve(nok i den dyre end, men en spændende spiller som koster gratis i transfer)
                              Ikke realistisk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...mustafa-amini/

                                kunne Amini være spændende for os? Han kunne måske være et godt alternativt til JJT eller Kløve(nok i den dyre end, men en spændende spiller som koster gratis i transfer)
                                Nej tak. Han passer ikke ind på holdet. Og så er han ikke en der rykker noget som helst i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X