Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ingen tvivl om at han er en dygtig træner, men det er bare en anden opgave han vil få i OB. I Horsens skifter de jo stort set hele holdet ud efter hver sæson, hvorefter han mere eller mindre selv sammensætter en trup ved tilknytning af spillere fra de lavere rækker, som så har til opgave at overleve i superligaen. Det har han været god til, men han får jo aldrig bygget noget holdbart op. Om det er økonomien, spillerne som ikke orker mere, eller han simpelthen selv synes det er sjovest sådan ved jeg ikke, men I OB vil opgaven blive at få os tilbage i toppen af dansk fodbold. Her tror jeg bare hans type egner sig meget bedre til det han gør nu.
    Desuden ser jeg også kun to muligheder i OB lige nu. Enten forlænger JM sin kontrakt. Ellers aftales det at den løber ud og HH overtager tøjlerne fra næste sæson. Mit bud er også at Bo's næste job bliver som sportschef/direktør et eller andet sted. Givetvis Horsens.
    Så du ser ikke et scenarie for dig, hvor OB får en anden træner end JM eller HH næste år?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      Så du ser ikke et scenarie for dig, hvor OB får en anden træner end JM eller HH næste år?
      Jeg ser masser af scenarier. Men det klogeste OB kan gøre er at give Jakob 2-3 år mere IMO for at der fortsat er ro og kontinuitet på spillestilen.
      Jeg har svært ved at se nogen tilgængelige trænere gøre det meget bedre end ham

      Comment


        Jeg har stadig et svagt punkt for Jakob Ankersen.

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlader-agf/

        Han er en fighter og en vindertype. Desuden har han et glimrende spark. Og gratis.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
          Jeg har stadig et svagt punkt for Jakob Ankersen.

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlader-agf/

          Han er en fighter og en vindertype. Desuden har han et glimrende spark. Og gratis.
          Kan bare ikke se ham i vores 3-5-2. Hverken som 8`er eller som angriber.
          Men hvis vi beslutter at det er 4-4-2 fra nu og Frøkjær skal være midtbanespiller kan jeg godt se ham på venstre kant

          Men allerhelst vil jeg gerne væk fra dyre aldrene spillere der ikke kan løfte niveauet specielt, videreudvikles og ikke sælges videre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kan bare ikke se ham i vores 3-5-2. Hverken som 8`er eller som angriber.
            Men hvis vi beslutter at det er 4-4-2 fra nu og Frøkjær skal være midtbanespiller kan jeg godt se ham på venstre kant

            Men allerhelst vil jeg gerne væk fra dyre aldrene spillere der ikke kan løfte niveauet specielt, videreudvikles og ikke sælges videre
            Hvis vi kunne komme af med Kløve så kunne vi godt bruge Ankersen på en 2 eller max 3 årig aftale.

            Sabbi og Ankersen på kanterne og Frø på midt sammen med en Ny Djemba-Djemba .
            Last edited by Magge; 28-07-2020, 09:18.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Kan bare ikke se ham i vores 3-5-2. Hverken som 8`er eller som angriber.
              Men hvis vi beslutter at det er 4-4-2 fra nu og Frøkjær skal være midtbanespiller kan jeg godt se ham på venstre kant

              Men allerhelst vil jeg gerne væk fra dyre aldrene spillere der ikke kan løfte niveauet specielt, videreudvikles og ikke sælges videre
              Spiller AGF ikke også 3-5-2.. Jeg er enig i at vi skal kunne videresælge de fleste af de spillere vi henter. Men vores trup er ved at blive meget ung og dem der har lidt “Hår på bagen” mangler vindermentalitet . Den syntes jeg Jakob har. Det mangler også rutine i truppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                Spiller AGF ikke også 3-5-2.. Jeg er enig i at vi skal kunne videresælge de fleste af de spillere vi henter. Men vores trup er ved at blive meget ung og dem der har lidt “Hår på bagen” mangler vindermentalitet . Den syntes jeg Jakob har. Det mangler også rutine i truppen.
                De spiller 4-4-3 eller 4-5-1 om man vil

                I vores 3-5-2 skal de 2 Stk 8`ere være rigtig gode på bolden og kunne nogle helt andre ting end det han byder ind med IMO.
                Han er kantspiller og kan nok ikke bruges på flere forskellige positioner

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Hvis vi kunne komme af med Kløve så kunne vi godt bruge Ankersen på en 2 eller max 3 årig aftale.

                  Sabbi og Ankersen på kanterne og Frø på midt sammen med en Ny Djemba-Djemba .
                  En mulighed hvis det er den vej man vælger. Men også eneste mulighed med ham. Kløve kunne nu sagtens være midtbane backup.
                  Jeg siger nu stadig nej tak

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                    Spiller AGF ikke også 3-5-2.. Jeg er enig i at vi skal kunne videresælge de fleste af de spillere vi henter. Men vores trup er ved at blive meget ung og dem der har lidt “Hår på bagen” mangler vindermentalitet . Den syntes jeg Jakob har. Det mangler også rutine i truppen.
                    Vores trup er ikke meget ung, vores trup er over gennemsnittet aldersmæssigt. Klubber som FCM, Brøndby, AGF, AaB og FCN er yngre end os, så det kan vi ikke bruge som undskyldning. At de erfarne spillere ikke holder højt nok niveau, kan vi nok godt blive enige om, men Lund, AJA, Ryan, Tverskov, Skjelvik, Drachmann, Kløve, Jebali, Lieder. Det bør være rutine nok. Plus at vi har relativt unge spillere som JJT og Sander der allerede har spillet omkring 150 seniorkampe.

                    Ankersen lugter som en fælde for mig. En snart 30-årig spiller, hvis største aktiv i sin karriere har været hans fart. Jeg kan godt forstå, hvorfor AGF ikke var villige til at give ham mere end ét år. Derudover er Ankersen måske erfaren, men han er det stik modsatte af en ledertype og et godt eksempel. En mand der brokker sig i medierne, når han ikke er startet inde i tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Så du ser ikke et scenarie for dig, hvor OB får en anden træner end JM eller HH næste år?
                      Tjaa det er måske lidt hårdt sat op, for der er selvfølgelig risikoen for at vi falder totalt sammen, eller at man ikke lykkedes at få forlænget og HH ikke har talent eller lyst til at være cheftræner. Jeg vil dog bekende mig til at jeg synes det virker mest sandsynligt at OB enten har JM eller HH som cheftræner efter næste sommer. Jeg synes de er fint igang med at definere den form for fodbold der skal spilles i OB og de lykkedes rigtig stærkt med at integrere vores ungdomsspillere i denne form for fodbold. Derfor virker det oplagt at det arbejde skal føres videre, og hvem udover de to vil være bedst til det?

                      Comment


                        Hej alle OB ligesindet.
                        Nu har jeg efterhånden fulgt med herinde længe, og tænker at jeg vil se om jeg kan bidrage med noget.
                        Iforhold til JM har jeg umiddelbart svært ved at se hvem der skulle kunne gøre det bedre, af de navne der er ledige i Danmark nu. Jeg tænker man venter og ser, hvordan det går i efteråret, og så forlænger man med JM omkring vinterpausen, hvis vi stadig ligger inden for rækkevide af top 6.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Vores trup er ikke meget ung, vores trup er over gennemsnittet aldersmæssigt. Klubber som FCM, Brøndby, AGF, AaB og FCN er yngre end os, så det kan vi ikke bruge som undskyldning. At de erfarne spillere ikke holder højt nok niveau, kan vi nok godt blive enige om, men Lund, AJA, Ryan, Tverskov, Skjelvik, Drachmann, Kløve, Jebali, Lieder. Det bør være rutine nok. Plus at vi har relativt unge spillere som JJT og Sander der allerede har spillet omkring 150 seniorkampe.

                          Ankersen lugter som en fælde for mig. En snart 30-årig spiller, hvis største aktiv i sin karriere har været hans fart. Jeg kan godt forstå, hvorfor AGF ikke var villige til at give ham mere end ét år. Derudover er Ankersen måske erfaren, men han er det stik modsatte af en ledertype og et godt eksempel. En mand der brokker sig i medierne, når han ikke er startet inde i tre kampe i træk.
                          Har han ikke været ret anonym i 2,5år for at blomstre når kontrakten er ved at udløbe?
                          Havde det været for 3 år siden så ville det have været et ok køb, men han er dyr i løn og vi kan ikke sælge ham igen. Derfor tænker jeg vi kan få mere for pengene andre steder.
                          Når GF ikke vil betale hans løn, så syntes jeg ikke vi skal fylde hans konto.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det afhænger lidt af hvad priserne er på dem begge og om hjertet kan være med i projektet.

                            Vi skal desuden huske at Mathias Brems er ved at blive kørt i stilling til en SL kontrakt om 3/4 års tid og skal vel være backup i den første tid mm han brager igennem fra start.
                            Så vi er altså godt dækket ind på den VB med både Oli og Østrøm som imponerer mig gang på gang når han får minutter. At man ikke har lavet en 5 årig fuldtidskontrakt med ham endnu forstår jeg ikke. Jeg er med på at det nok er billigere at have ham rendende til U løn men spørgsmålet er om hans udvikling ikke vil tage ydeligere fart hvis han trænede hver dag med superliga truppen
                            Er spørgsmålet så ikke om man tør at satse videre på de unge? her tænker jeg ikke bare på VB, men sådan generelt i alle kæderne.

                            Ved godt at det er på svagere modstander end top 6 at de har spillet kampe, men de har squ virkelig imponeret og det lover godt. Derfor er jeg også af den indstilling, at satse mere på dem og få dem spillet ind på holdet sådan rigtigt. Naturligvis skal der handles lidt ind med nogle rutineret spillere, men det skal være på de rigtige pladser, og her tænker jeg mere at det er midtbanen hvor vi mangler noget.

                            Comment


                              Det vilde skud fra hoften. Bo kommer som sportsdirektør og skal sammen med MH forme fremtidens hold med udgangspunkt i de bedste af egen avl kombineret med indkøb med vindermentalitet.
                              Vi ved JM og Bo er venner og måske kan de flytte os sammen. Ulempen vil så være den dag en træner evt skal fyres.
                              Last edited by tOrnBjerg; 28-07-2020, 10:46.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Det vilde skud fra hoften. Bo kommer som sportsdirektør og skal sammen med MH forme fremtidens hold med udgangspunkt i de bedste af egen avl kombineret med indkøb med vindermentalitet.
                                Vi ved JM og Bo er venner og måske kan de flytte os sammen. Ulempen vil så være den dag en træner evt skal fyres.
                                Det kunne være spændende, men jeg så måske hellere, at man hentede Troels Bech ind som en form for konsulent for MH der kunne komme med ideer og input, og så kunne Troels Bech også have tid til familien ved siden af fodbolden.

                                Comment

                                Working...
                                X