Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Så du ser ikke et scenarie for dig, hvor OB får en anden træner end JM eller HH næste år?
Jeg har svært ved at se nogen tilgængelige trænere gøre det meget bedre end ham
Comment
-
Jeg har stadig et svagt punkt for Jakob Ankersen.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlader-agf/
Han er en fighter og en vindertype. Desuden har han et glimrende spark. Og gratis.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlægJeg har stadig et svagt punkt for Jakob Ankersen.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlader-agf/
Han er en fighter og en vindertype. Desuden har han et glimrende spark. Og gratis.
Men hvis vi beslutter at det er 4-4-2 fra nu og Frøkjær skal være midtbanespiller kan jeg godt se ham på venstre kant
Men allerhelst vil jeg gerne væk fra dyre aldrene spillere der ikke kan løfte niveauet specielt, videreudvikles og ikke sælges videre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan bare ikke se ham i vores 3-5-2. Hverken som 8`er eller som angriber.
Men hvis vi beslutter at det er 4-4-2 fra nu og Frøkjær skal være midtbanespiller kan jeg godt se ham på venstre kant
Men allerhelst vil jeg gerne væk fra dyre aldrene spillere der ikke kan løfte niveauet specielt, videreudvikles og ikke sælges videre
Sabbi og Ankersen på kanterne og Frø på midt sammen med en Ny Djemba-Djemba .Last edited by Magge; 28-07-2020, 09:18.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Kan bare ikke se ham i vores 3-5-2. Hverken som 8`er eller som angriber.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
Spiller AGF ikke også 3-5-2.. Jeg er enig i at vi skal kunne videresælge de fleste af de spillere vi henter. Men vores trup er ved at blive meget ung og dem der har lidt “Hår på bagen” mangler vindermentalitet . Den syntes jeg Jakob har. Det mangler også rutine i truppen.
I vores 3-5-2 skal de 2 Stk 8`ere være rigtig gode på bolden og kunne nogle helt andre ting end det han byder ind med IMO.
Han er kantspiller og kan nok ikke bruges på flere forskellige positioner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis vi kunne komme af med Kløve så kunne vi godt bruge Ankersen på en 2 eller max 3 årig aftale.
Sabbi og Ankersen på kanterne og Frø på midt sammen med en Ny Djemba-Djemba .
Jeg siger nu stadig nej tak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
Spiller AGF ikke også 3-5-2.. Jeg er enig i at vi skal kunne videresælge de fleste af de spillere vi henter. Men vores trup er ved at blive meget ung og dem der har lidt “Hår på bagen” mangler vindermentalitet . Den syntes jeg Jakob har. Det mangler også rutine i truppen.
Ankersen lugter som en fælde for mig. En snart 30-årig spiller, hvis største aktiv i sin karriere har været hans fart. Jeg kan godt forstå, hvorfor AGF ikke var villige til at give ham mere end ét år. Derudover er Ankersen måske erfaren, men han er det stik modsatte af en ledertype og et godt eksempel. En mand der brokker sig i medierne, når han ikke er startet inde i tre kampe i træk.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Så du ser ikke et scenarie for dig, hvor OB får en anden træner end JM eller HH næste år?
- Likes 3
Comment
-
Hej alle OB ligesindet.
Nu har jeg efterhånden fulgt med herinde længe, og tænker at jeg vil se om jeg kan bidrage med noget.
Iforhold til JM har jeg umiddelbart svært ved at se hvem der skulle kunne gøre det bedre, af de navne der er ledige i Danmark nu. Jeg tænker man venter og ser, hvordan det går i efteråret, og så forlænger man med JM omkring vinterpausen, hvis vi stadig ligger inden for rækkevide af top 6.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Vores trup er ikke meget ung, vores trup er over gennemsnittet aldersmæssigt. Klubber som FCM, Brøndby, AGF, AaB og FCN er yngre end os, så det kan vi ikke bruge som undskyldning. At de erfarne spillere ikke holder højt nok niveau, kan vi nok godt blive enige om, men Lund, AJA, Ryan, Tverskov, Skjelvik, Drachmann, Kløve, Jebali, Lieder. Det bør være rutine nok. Plus at vi har relativt unge spillere som JJT og Sander der allerede har spillet omkring 150 seniorkampe.
Ankersen lugter som en fælde for mig. En snart 30-årig spiller, hvis største aktiv i sin karriere har været hans fart. Jeg kan godt forstå, hvorfor AGF ikke var villige til at give ham mere end ét år. Derudover er Ankersen måske erfaren, men han er det stik modsatte af en ledertype og et godt eksempel. En mand der brokker sig i medierne, når han ikke er startet inde i tre kampe i træk.
Havde det været for 3 år siden så ville det have været et ok køb, men han er dyr i løn og vi kan ikke sælge ham igen. Derfor tænker jeg vi kan få mere for pengene andre steder.
Når GF ikke vil betale hans løn, så syntes jeg ikke vi skal fylde hans konto.
- Likes 1
Comment
-
Det afhænger lidt af hvad priserne er på dem begge og om hjertet kan være med i projektet.
Vi skal desuden huske at Mathias Brems er ved at blive kørt i stilling til en SL kontrakt om 3/4 års tid og skal vel være backup i den første tid mm han brager igennem fra start.
Så vi er altså godt dækket ind på den VB med både Oli og Østrøm som imponerer mig gang på gang når han får minutter. At man ikke har lavet en 5 årig fuldtidskontrakt med ham endnu forstår jeg ikke. Jeg er med på at det nok er billigere at have ham rendende til U løn men spørgsmålet er om hans udvikling ikke vil tage ydeligere fart hvis han trænede hver dag med superliga truppen
Ved godt at det er på svagere modstander end top 6 at de har spillet kampe, men de har squ virkelig imponeret og det lover godt. Derfor er jeg også af den indstilling, at satse mere på dem og få dem spillet ind på holdet sådan rigtigt. Naturligvis skal der handles lidt ind med nogle rutineret spillere, men det skal være på de rigtige pladser, og her tænker jeg mere at det er midtbanen hvor vi mangler noget.
- Likes 1
Comment
-
Det vilde skud fra hoften. Bo kommer som sportsdirektør og skal sammen med MH forme fremtidens hold med udgangspunkt i de bedste af egen avl kombineret med indkøb med vindermentalitet.
Vi ved JM og Bo er venner og måske kan de flytte os sammen. Ulempen vil så være den dag en træner evt skal fyres.Last edited by tOrnBjerg; 28-07-2020, 10:46.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet vilde skud fra hoften. Bo kommer som sportsdirektør og skal sammen med MH forme fremtidens hold med udgangspunkt i de bedste af egen avl kombineret med indkøb med vindermentalitet.
Vi ved JM og Bo er venner og måske kan de flytte os sammen. Ulempen vil så være den dag en træner evt skal fyres.
Comment
Comment