Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Syntes godt nok du er lidt hård ved Frø. Problemet er at de andre hold nærmest ligger taktikken efter at stoppe ham pt og det gør det altså svært når du har 2-3 mand konstant på nakken. Ja han svinger lidt.. Men han ligger også sit spil op på så højt et niveau at det nogengange kan se lidt dumt ud.
    Eneste tvivl jeg har med ham er om han er den helt rigtige til at ligge på den venstrekant i et 3 mands angreb eller om han skal ned og tage Opondos plads så vi får plads til Hylle eller Fenger. Det må de næste kampe vise
    Jeg er 100% enig. Frø har X-faktor. Han kan langt mere end de fleste og han er konstant i bevægelse. Han skal lidt tilbage på banen, så vi kan undgå at Aron er første reserve, og drt giver desuden plads til Max. Han skal udskiftes efter 70 minutter eller når tanken er tom.

    Comment


      Er med på vi har forlænget med Fenger og lejet Sveinn, men er lidt spændt på om vi (Hemme), kan lukke nogen gode handler her de sidste døgn....frygter lidt for evnerne, men venter da i spænding.

      Tænker lidt meldingen på tirsdag. “Vi er tilfredse, alt er fint”.....

      Comment


        OB har en overkapacitet af angribere (lejemålet af den islandske angriber fremstår yderst sært) og en underkapacitet af centrale midtbanespillere og forsvarsspillere. En god midterforsvarer kunne muliggøre Tverskov som (alternativ til) 6eren. Halvanden flue med ét smæk.

        Om der sker noget tvivler jeg på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Syntes godt nok du er lidt hård ved Frø. Problemet er at de andre hold nærmest ligger taktikken efter at stoppe ham pt og det gør det altså svært når du har 2-3 mand konstant på nakken. Ja han svinger lidt.. Men han ligger også sit spil op på så højt et niveau at det nogengange kan se lidt dumt ud.
          Eneste tvivl jeg har med ham er om han er den helt rigtige til at ligge på den venstrekant i et 3 mands angreb eller om han skal ned og tage Opondos plads så vi får plads til Hylle eller Fenger. Det må de næste kampe vise
          Jeg ved ikke om jeg er specielt hård ved Frøkjær. Jeg synes jo han er fantastisk , men jeg synes også det er tydeligt at se på ham når gassen begynder at gå af ballonen og her er det trænerteamet der skal spotte dette og enten rykke ham længere frem på banen så hans boldtab ikke gør så ondt eller tage ham ud. Jeg synes de tre kampe vi har spillet har vist det samme mønster ifht Frø og jeg er helt enig i at han er ekstremt vigtig for os pga sin udfordrende stil, glidende løb med bolden og blik for spillet. Når han bliver træt mister han til gengæld alt for mange bolde i ofte farlige situationer pga omstillinger til modstanderne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg er 100% enig. Frø har X-faktor. Han kan langt mere end de fleste og han er konstant i bevægelse. Han skal lidt tilbage på banen, så vi kan undgå at Aron er første reserve, og drt giver desuden plads til Max. Han skal udskiftes efter 70 minutter eller når tanken er tom.
            Synes også det ville klæde Frø at komme lidt tilbage på banen. Man kunne gøre som du foreslår, men simpelthen også prøve at bytte Opondo og Frø lige over. Vi kommer til at savne lidt eksplosivitet, ved at skifte frø med Max. Det har Opondo til gengæld, så det synes jeg også kunne være spændende at se, selvom det så fortsat vil betyde at Aron er førstereserve til midtbanen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Synes også det ville klæde Frø at komme lidt tilbage på banen. Man kunne gøre som du foreslår, men simpelthen også prøve at bytte Opondo og Frø lige over. Vi kommer til at savne lidt eksplosivitet, ved at skifte frø med Max. Det har Opondo til gengæld, så det synes jeg også kunne være spændende at se, selvom det så fortsat vil betyde at Aron er førstereserve til midtbanen.
              Jeg tror det har meget at gøre med den defensive balance, at Opondo og Frø er placeret som de er. Der er noget mere dynamik og nogle flere højintense løb i Opondo end Frø, og hvis Frø får de flere defensive pligter, han vil have i en 8'er, tror jeg også det vil gå ud over hans offensive output. Jeg tror egentlig JM er ret tilfreds med, hvad det har gjort for Frøs spil, at få det mere offensive udgangspunkt på kanten, hvor der i hvert fald i teorien er lidt mere plads for ham at sætte spillet fra.

              Comment


                En startposition fra kanten er fin, men jeg så gerne, at han trak (endnu) mere ind og ned i banen for at blive involveret. Bredden klarer venstrebacken fint, og på den modsatte kant holder Sabbi også fint bredden. Godt at true lidt asynkront. Og når Frø er på bolden, så sker der noget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  En startposition fra kanten er fin, men jeg så gerne, at han trak (endnu) mere ind og ned i banen for at blive involveret. Bredden klarer venstrebacken fint, og på den modsatte kant holder Sabbi også fint bredden. Godt at true lidt asynkront. Og når Frø er på bolden, så sker der noget.
                  Helt sikkert! Men tror jeg egentlig også Frø har frihed til i det nuværende system. På en af 8'er-pladserne ville han til gengæld være mere bundet.

                  Comment


                    Ser lige EFB-VFF og kan se at Viborg har Christian Sørensen (gammel OB’er og har vidst været med i SFÅ) på VB, han er godt nok 28. Men kunne han være noget for os?
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Ser lige EFB-VFF og kan se at Viborg har Christian Sørensen (gammel OB’er og har vidst været med i SFÅ) på VB, han er godt nok 28. Men kunne han være noget for os?
                      Så skulle vi nok have været der for et år siden, da han var gratis. Mener faktisk at jeg foreslog ham dengang, som en der kunne være backup på venstre back og på midtbanen. Tænker ikke at der er den store fidus i, at vi skal ud og købe ham fri nu, og Viborg vil sikkert have en pæn sum for ham, han er jo en af deres vigtigere spillere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Er med på vi har forlænget med Fenger og lejet Sveinn, men er lidt spændt på om vi (Hemme), kan lukke nogen gode handler her de sidste døgn....frygter lidt for evnerne, men venter da i spænding.

                        Tænker lidt meldingen på tirsdag. “Vi er tilfredse, alt er fint”.....
                        Tvivler også stærkt på der sker det helt store. Vi leger dog med ilden da kampen om at komme med i top 6 er mega hård og misser man den, så er man i en bund 6 hvoraf 2 rykker ned.
                        Jeg synes stadig vores centrale midt ser sårbar ud.

                        Comment


                          Ved godt at vinduet lukker mandag midnat, mange har nævnt Daniel Høegh - og er han ikke uden kontrakt? så der altså også vil kunne skrives med ham efter mandag??

                          Comment


                            Der kommer aller en skid mere ind.......trist men sandt...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                              Ved godt at vinduet lukker mandag midnat, mange har nævnt Daniel Høegh - og er han ikke uden kontrakt? så der altså også vil kunne skrives med ham efter mandag??
                              Jo det er rigtigt. Jeg så meget gerne DH vende tilbage, det ville kunne løse både midtbane problemet og problemet i forsvaret hvis der skulle komme skader. Det største minus ved DH er bare at han ikke har spillet kampe i meget lang tid, så der vil nok gå nogle måneder eller op til et halv år før vi ser hans top niveau, så hvis det er ham det ender med håber jeg bare de få skrevet med ham så hurtigt som muligt så hans form kan begynde at blive bygget op. :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                                Jo det er rigtigt. Jeg så meget gerne DH vende tilbage, det ville kunne løse både midtbane problemet og problemet i forsvaret hvis der skulle komme skader. Det største minus ved DH er bare at han ikke har spillet kampe i meget lang tid, så der vil nok gå nogle måneder eller op til et halv år før vi ser hans top niveau, så hvis det er ham det ender med håber jeg bare de få skrevet med ham så hurtigt som muligt så hans form kan begynde at blive bygget op. :)
                                Helt enig. Det kan kun gå for langsomt.

                                Comment

                                Working...
                                X