Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    SFÅ optager altså podcast i dag med MH, så nej han er ikke på ferie.
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      SFÅ optager altså podcast i dag med MH, så nej han er ikke på ferie.
      Fedt. “Glæder” mig til at høre den

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Jeg har hørt OB er interesseret i kæresten, men Bendtner insisterer på at følge med, så det bliver ikke til noget.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Jørgen er permanent i OB frem til 2023

          Citat Michael Hemmingsen i SFÅ

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Ikke mere alkohol til dig.
            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...hojrebenet-der
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
              Jørgen er permanent i OB frem til 2023

              Citat Michael Hemmingsen i SFÅ
              Det er fedt. Jeg synes helt klart han har de offensive kvaliteter vi behøver af vores backs. Han udfordre stærkt og har en lækker indlægsfod. Defensivt savner jeg dog noget konsekvens. Han virker ukoncentreret og laver for mange fejl, men det tror jeg trods alt er nemmere at rettepå, end hvis han ikke kunne noget fremad banen
              ​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
                Jørgen er permanent i OB frem til 2023

                Citat Michael Hemmingsen i SFÅ
                Fedt. Tror virkeligt at Jørgen bliver en vigtig og stærk spiller for os. En erfaren vb så der er ro på den position og vi kan helt roligt bygge op en yngre talent som backup og om at overtage senere.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Fedt. Tror virkeligt at Jørgen bliver en vigtig og stærk spiller for os. En erfaren vb så der er ro på den position og vi kan helt roligt bygge op en yngre talent som backup og om at overtage senere.
                  Lyder til det godt kunne blive Mathias Brems fra næste sommer af

                  Comment


                    Jeg begriber ikke, hvad hastværket er med Skjelvik. Uanset hvad man måtte mene, så forstår jeg ikke, hvorfor at vi ikke ser ham an i indledningen af sæsonen og bruger det i bedømmelsen. Han var rigtigt god i de kampe, hvor han primært skulle arbejde fremad, men når han blev udfordret defensivt, så havde han tydelige udfordringer, og skal vi være et hold i den bedre halvdel af ligaen, er det klart flest af de sidstnævnte kampe vi skal spille. Nu risikerer vi at stå om ½-1 år med en spiller som ikke er god nok eller som ikke rigtigt passer optimalt ind i den måde vores backs skal spille på, og som har et niveau der er for nedadgående og derfor bliver meget svær at komme af med. Det er derfor, at vi står stille og bliver passeret af andre klubber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg begriber ikke, hvad hastværket er med Skjelvik. Uanset hvad man måtte mene, så forstår jeg ikke, hvorfor at vi ikke ser ham an i indledningen af sæsonen og bruger det i bedømmelsen. Han var rigtigt god i de kampe, hvor han primært skulle arbejde fremad, men når han blev udfordret defensivt, så havde han tydelige udfordringer, og skal vi være et hold i den bedre halvdel af ligaen, er det klart flest af de sidstnævnte kampe vi skal spille. Nu risikerer vi at stå om ½-1 år med en spiller som ikke er god nok eller som ikke rigtigt passer optimalt ind i den måde vores backs skal spille på, og som har et niveau der er for nedadgående og derfor bliver meget svær at komme af med. Det er derfor, at vi står stille og bliver passeret af andre klubber.
                      Har du hørt podcasten?
                      For det lyder som om at det var aftalt på forhånd og noget der er sket automatisk.
                      Kunne ikke hitte hoved og hale i det han sagde mht Skjelvik og kontrakt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Har du hørt podcasten?
                        For det lyder som om at det var aftalt på forhånd og noget der er sket automatisk.
                        Kunne ikke hitte hoved og hale i det han sagde mht Skjelvik og kontrakt
                        Generelt en kedelig gang pølse snak. Han mener vi er top 6 hold når vi rammer index 100, og det arbejder man på (formoder jeg alle hold gør).
                        Med 1/9 år så er det skuffende at de er så pæne i studiet og ikke spørg om index ikke hedder 110 hvis vi skal i top 6 de fleste år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Har du hørt podcasten?
                          For det lyder som om at det var aftalt på forhånd og noget der er sket automatisk.
                          Kunne ikke hitte hoved og hale i det han sagde mht Skjelvik og kontrakt
                          Det har jeg så hørt nu. Det lyder som om han har været permanent i lang tid!? Hvorfor skal det annonceres på den måde? Vi har den med afstand underligste og mest lukkede kommunikation af nogle klubber jeg har kendskab til i dansk fodbold. Det var også noget nær samme nummer dengang Barretts forlængelse blev officiel. Hvorfor insisterer OB på at være så mærkelige?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            I SFÅ snakker de om Hallur Hanson fra ACH. Kan ikke se han er synderligt bedre end dem vi har.. Kløve, Moses, Aron feks.
                            Åhh nej . Han er helt ufattelig usmagelig og det vil være skrækindjagende at skulle se både ham og Kløve i OB.

                            Og hvor vil det bare skrige til himlen af uambitiøs midter/bund klub i desperation hvis det er i det middelmådige leje man kigger i.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Fedt. “Glæder” mig til at høre den
                              Glæder mig til at læse resume fra nogle som gider høre det ;-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Glæder mig til at læse resume fra nogle som gider høre det ;-)
                                https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...ge2#post262433

                                Comment

                                Working...
                                X