Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Galamush
    replied
    En Kløve forlængelse

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...-til-202419139

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Mon der er en nyhed i truppen på vej
    ifølge OB Twitter...
    https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...14205812985857
    Det må være denne her

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...-til-202419139

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Troels Kløve..har forlænget

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg har ingen tvivl om Tverskovs evner som midtbanespiller. Det er tanken om at man bare rykker ham frem og tilbage jeg opponere mod.
    Enig, og som jeg skriver skulle han nok være spillet ind i sommerpausen eller i den kommende lanskamppause .. men så skal OB også hente en CB mere så der er det rette antal .. og nej .. AJA og OL er ikke talt med ..

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    ifølge OB Twitter...
    Godt spottet der er jo bare ikke mange at breake den til i dag

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    ifølge OB Twitter...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

Selvfølgelig 2,5 år siden og han har spillet fast i forsvaret stort set siden da .... og så skulle det nok være spillet ind i sommerpausen men måske i landskamppausen ..
    Det kommer med sikkerhed kun til at ske hvis Drachmann får slemt tilbagefald og er ude i laaaang tid igen.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Selvfølgelig 2,5 år siden og han har spillet fast i forsvaret stort set siden da .... og så skulle det nok være spillet ind i sommerpausen men måske i landskamppausen ..
    Jeg har ingen tvivl om Tverskovs evner som midtbanespiller. Det er tanken om at man bare rykker ham frem og tilbage jeg opponere mod.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Den med at man “bare” flytter Tverskov er jer uenig i. Han har som regel spillet bedst med en fast plads. Han er en spiller der vokser når automatikkerne er på plads.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Man kunne også bare rykke Tverskov frem og sætte Marco Lund ind sammen med Kasper Larsen hvis det kniber. Jeg syntes der er rigeligt med alternativer og ser ingen grund til at hente noget der ikke er bedre end det vi allerede har. Altså en fin trup spiller der ikke rykker os det store. Skal vi have noget ind til midten skal han være ala Makrini kvalitet. En med en spidskompetence over superliga niveau.

Den med at man “bare” flytter Tverskov er jer uenig i. Han har som regel spillet bedst med en fast plads. Han er en spiller der vokser når automatikkerne er på plads.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nu er Drachmann næsten ét år skadet eller småskadet, han spillede ja allerede sidste efterår med problemer. Og også JJs skadehistorik giver nu ikke den store tiltro.
    Det kan let være grimt og vi ødelægger måske sæsonen dermed som ellers ser lovende ud.
    De kunne løse det med at hente en god midtbanespiller eller en midtforsvarer og rykke Tverskov frem. Det skulle være ikke svært.
    Jeg er ikke meget i tvivl om at Drachmann spillede sidste år p.gr.a. situationen i klubben med dusinvis af skader der væltede ned over truppen. Jeg håber og tror han bliver helt fit igen om kort tid. JJT er jeg også mindre bekymret for i denne sæson hvor han er startet 100% fit uden at have et efterslæb fysisk, så jeg tror og håber at han endelig får en sæson hvor han ikke hele tiden skal arbejde på at komme tilbage. Han var på vej sidste sæson men blev jo højst uheldigt skulderskadet i "tjekkisk sandwich" i opstarten - ikke de evindelige skader i lysken eller lår og ankel som det forekommer mig har været et stort problem for ham. Jeg er ikke den store fortaler for at sætte Tverskov som 6'er og specielt ikke hvis Drachmann er på vej tilbage.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg er heller ikke parat til at give op på Frø i angrebet endnu. Men ser vi en række indsatser, som den anonyme indsats vi så i Aarhus, så kunne jeg godt tænke mig at se, hvad det vil give at have en rigtig kreativspiller på 8'eren og to raketter i Sabbi og Opondo på kanterne. Givetvis har du ret i at han få flere defensive pligter, men vi ser også det ikke er nogen loppetjans at være angriber på kanten i vores system. Både Sabbi og frø har klare defensive forpligtelser og vi ser de begge stille og roligt dør ud, som kampene skrider frem. Det synes jeg ikke vi i samme grad så i Frøs kampe i foråret. Det tror jeg i øvrigt helt sikkert hænger sammen med Jebali helst ikke skal spille en afgørende rolle i vores spil uden bold. Han skal bruge sine kræfter når vi er på bolden og det har han så også givet os fuld valuta for.
    Er næsten enig, men Opondo ee ingen raket. Han har noget fysik, men er jo ikke lynhurtig.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Man kunne også bare rykke Tverskov frem og sætte Marco Lund ind sammen med Kasper Larsen hvis det kniber. Jeg syntes der er rigeligt med alternativer og ser ingen grund til at hente noget der ikke er bedre end det vi allerede har. Altså en fin trup spiller der ikke rykker os det store. Skal vi have noget ind til midten skal han være ala Makrini kvalitet. En med en spidskompetence over superliga niveau.

Det er en løsning mod de dårligere hold, men ML bliver udfordret når vi møder de bedre hold.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nu er Drachmann næsten ét år skadet eller småskadet, han spillede ja allerede sidste efterår med problemer. Og også JJs skadehistorik giver nu ikke den store tiltro.
    Det kan let være grimt og vi ødelægger måske sæsonen dermed som ellers ser lovende ud.
    De kunne løse det med at hente en god midtbanespiller eller en midtforsvarer og rykke Tverskov frem. Det skulle være ikke svært.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Hvis Drachmann er klar efter landskampspausen ser det ikke så skidt ud igen på den centrale midtbane.
    JJ,Kløve og Opondo ser alle fit ud. Aron er reserve og Drachmann kan også deltage. Man kan desuden altid trække Frø tilbage hvis det kniber.

Så antalsmæssigt har vi ikke de store problemer. Det er mere den generelle kvalitet jeg er ude efter

Leave a comment:

Working...
X