Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OensBK
    replied
    Jeg ser gerne, at vi henter Okosun. Især i lyset af, at jeg havde opgivet, at vi ville hente noget til midten så sent i vinduet.

    Man kan ikke tage fra ham, at han kommer med nogle helt tydelige spidskompetencer, som ingen andre i truppen besidder. Han kommer til at være et godt våben på alle dødbolde - offensive som defensive. Og så er jeg bare glad for, at vi henter en spiller med
    henblik på at spille ham på hans rigtige position. Ikke noget med at skulle omskole ham a la Opondo og Kløve. Okosun kender til det at spille centralt på banen, han kender ligaen, har en god alder og med hans højde og drøjde er der kult-potentiale.

    Med Michelsens pragmatiske tilgang til spillet ser jeg det som et fint match. Han skal nok kunne finde ud af at udnytte hans styrker effektivt.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    En kommentar på Ekstrabladet live:

    Kommentar
    fra Rasmus Lund
    Okosun har jeg lige set foran Odense stadion! Så den er nok sikker nu!

    Leave a comment:


  • eilman
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Mon ikke vi overbyder vildt på lønnen igen som vi før har set det og dermed ender med en spiller uden værdi men med en alt for høj løn.
    Jeg syntes bestemt ikke at han er uden værdi.. Tror han kan blive en ny favorit. En mand der både kan forsvare og angribe og score mål.. Vi mangler desuden en der kan sætte hovedet på bolden på midten og når vi har dødbolde.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.
    Det var også derfor jeg ønskede en erfaren sportschef, gerne fra et andet land. AAB ERSTATTEDE vel deres (Hemme) Gaarde, men nye øjne og erfaring.
    Last edited by tOrnBjerg; 05-10-2020, 18:37.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.
    Nu er vinduet ikke lukket, men det lader til at kassen er relativt tom i OSE og livremmen er spændt ind. Det er forståeligt i en Coronatid, men som du siger burde man jo melde det klart ud, hvis det tilfældet.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mon ikke vi overbyder vildt på lønnen igen som vi før har set det og dermed ender med en spiller uden værdi men med en alt for høj løn.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg synes slet ikke, det lyder så skidt med Okosun - manden uden hår! Han har været god i kampene mod os, og det er reelt den hylde, som nok er lidt støvet, at OB kan hente spillere fra.

    Der er brug for flere midtbanespillere. Aron som første indskiftning går bare ikke.
    Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Okosun er en super spiller at få ind, men ikke nok!

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg synes slet ikke, det lyder så skidt med Okosun - manden uden hår! Han har været god i kampene mod os, og det er reelt den hylde, som nok er lidt støvet, at OB kan hente spillere fra.

    Der er brug for flere midtbanespillere. Aron som første indskiftning går bare ikke.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    EB melder Okosun til OB for 2 mill!!!

    Ayo Simon Okosun kan være OB'er inden aftenen er omme. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger forhandlingerne inde i den afgørende fase, og der er snak om en transfer på to mio. kr. AC Horsens har også forsøgt at hente FC Midtjylland-spilleren, men har nu resigneret.
    AC Horsens har resigneret. Dette tyder på, at FCM prøver at score kassen i OB. Okosun i Horsens var mit gæt, ikke mindst når man tænker på at han har været der i flere lejemål, samtidig med at træner Jonas Dahl har en fortid i FCM.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fra bold.dk:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-paa-fcm-midt/

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    EB melder Okosun til OB for 2 mill!!!

    Ayo Simon Okosun kan være OB'er inden aftenen er omme. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger forhandlingerne inde i den afgørende fase, og der er snak om en transfer på to mio. kr. AC Horsens har også forsøgt at hente FC Midtjylland-spilleren, men har nu resigneret.
    Neeeeeeeeeeeeeeeeej..!!!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Jeg kender godt Horsens ry, men i nogle perioder spillede de altså med en fornuftig bold omgang. Indskiftere er forskellige i forhold til om man vil bevare status, eller ændre kampen. Derfor kan man godt have flere ens typer. Der er også kampe hvor man jagter et mål, så kan Okosun være en mundfuld i feltet. Hvis han kun koster 2 millioner så er det lige før jeg køber ham.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hvorfor hentede vi så Aron? Er han på vej væk nu? Hvorfor hentede vi Gudjohnsen, hvis han bare skal være indskifter som den kan sparkes ind i hovedet på? Det kan Okosun sagtens være. Vores transferstrategi fortsætter med at være vores helt store problem. Den sejler og har gjort det i årevis.
    ARON er vel bare en fejl. Gudjohnson er vel hentet med henbkik på fremtiden og ikke til start 11.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvem er Lieder??? ;-)
    Timmis lillebror...

    Leave a comment:

Working...
X