Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det ville være en kæmpe fejl.
    Truppen er ubalanceret: for mange angriber og meget tyndt på midtbanen. Vi har aktuelt med Drachmann én skadet midtbanespiller og Aron som eneste reserve. Hvis der kommer mere skader/karantæner så bliver det meget problematisk. Der sidder fire angribere på bænken med Sander, Fenger, Hylle og Gudjohnsen som alle vil have tid på banen. Det er selvfølgelig fint at have konkurrence i truppen men for meget konkurrence pga en overbefolkning kan skabe utilfredshed og problemer i truppen. Backpositioner er også tyndt, situationen med Skjelvik er ikke afklaret. Man må vel også se at Skjelviks position i forhandlinger med OB styrkes hvis det bliver ikke afklaret mens vinduet er åbent fordi vi kan ikke hente en erstatning og spille den ind hvis Skjelvik vil videre i vinteren.
    Kan kun håbe at de ikke kun kigger på vores pt. stærke starthold og glemmer at sæsonen er lang.
    Hvis der virkelig sker intet mere så kan kun bedømme Hemmes første vindue som dumpet.
    Hvis Drachmann er klar efter landskampspausen ser det ikke så skidt ud igen på den centrale midtbane.
    JJ,Kløve og Opondo ser alle fit ud. Aron er reserve og Drachmann kan også deltage. Man kan desuden altid trække Frø tilbage hvis det kniber.

    Så antalsmæssigt har vi ikke de store problemer. Det er mere den generelle kvalitet jeg er ude efter

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
    Der kommer aller en skid mere ind.......trist men sandt...
    Det ville være en kæmpe fejl.
    Truppen er ubalanceret: for mange angriber og meget tyndt på midtbanen. Vi har aktuelt med Drachmann én skadet midtbanespiller og Aron som eneste reserve. Hvis der kommer mere skader/karantæner så bliver det meget problematisk. Der sidder fire angribere på bænken med Sander, Fenger, Hylle og Gudjohnsen som alle vil have tid på banen. Det er selvfølgelig fint at have konkurrence i truppen men for meget konkurrence pga en overbefolkning kan skabe utilfredshed og problemer i truppen. Backpositioner er også tyndt, situationen med Skjelvik er ikke afklaret. Man må vel også se at Skjelviks position i forhandlinger med OB styrkes hvis det bliver ikke afklaret mens vinduet er åbent fordi vi kan ikke hente en erstatning og spille den ind hvis Skjelvik vil videre i vinteren.
    Kan kun håbe at de ikke kun kigger på vores pt. stærke starthold og glemmer at sæsonen er lang.
    Hvis der virkelig sker intet mere så kan kun bedømme Hemmes første vindue som dumpet.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Er med på vi har forlænget med Fenger og lejet Sveinn, men er lidt spændt på om vi (Hemme), kan lukke nogen gode handler her de sidste døgn....frygter lidt for evnerne, men venter da i spænding.

    Tænker lidt meldingen på tirsdag. “Vi er tilfredse, alt er fint”.....
    Vb er da en udfordring, og jeg tror ikke der sker mere end højest det, hvad enten det er Jørgen der falder på plads eller det er en ny tilgang. Drachmann træner fint med igen melder FS i dag. Det må betyde at han er på vej mod min. på banen efter landskampspausen for vores skraldemand.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg tror det har meget at gøre med den defensive balance, at Opondo og Frø er placeret som de er. Der er noget mere dynamik og nogle flere højintense løb i Opondo end Frø, og hvis Frø får de flere defensive pligter, han vil have i en 8'er, tror jeg også det vil gå ud over hans offensive output. Jeg tror egentlig JM er ret tilfreds med, hvad det har gjort for Frøs spil, at få det mere offensive udgangspunkt på kanten, hvor der i hvert fald i teorien er lidt mere plads for ham at sætte spillet fra.
    Jeg er heller ikke parat til at give op på Frø i angrebet endnu. Men ser vi en række indsatser, som den anonyme indsats vi så i Aarhus, så kunne jeg godt tænke mig at se, hvad det vil give at have en rigtig kreativspiller på 8'eren og to raketter i Sabbi og Opondo på kanterne. Givetvis har du ret i at han få flere defensive pligter, men vi ser også det ikke er nogen loppetjans at være angriber på kanten i vores system. Både Sabbi og frø har klare defensive forpligtelser og vi ser de begge stille og roligt dør ud, som kampene skrider frem. Det synes jeg ikke vi i samme grad så i Frøs kampe i foråret. Det tror jeg i øvrigt helt sikkert hænger sammen med Jebali helst ikke skal spille en afgørende rolle i vores spil uden bold. Han skal bruge sine kræfter når vi er på bolden og det har han så også givet os fuld valuta for.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Og så er det tid til at gøre status over Hemmingsens første transfervindue. Hvad mon folk mener?
    Tja. Indtil videre...

    En fesen Fenger forlængelse
    Leje af en spændende ung islandsk tank angriber
    Han har ikke lukket en aftale med Skjelvik
    Ingen salg

    Acceptabelt uden at være prangende vel. Men der er 2 dage endnu. Sidste gang annoncerede man det på kampdagen. Kan også være der kommer en i morgen. Ind eller ud

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
    Der kommer aller en skid mere ind.......trist men sandt...
    Og så er det tid til at gøre status over Hemmingsens første transfervindue. Hvad mon folk mener?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

    Jo det er rigtigt. Jeg så meget gerne DH vende tilbage, det ville kunne løse både midtbane problemet og problemet i forsvaret hvis der skulle komme skader. Det største minus ved DH er bare at han ikke har spillet kampe i meget lang tid, så der vil nok gå nogle måneder eller op til et halv år før vi ser hans top niveau, så hvis det er ham det ender med håber jeg bare de få skrevet med ham så hurtigt som muligt så hans form kan begynde at blive bygget op. :)
    Helt enig. Det kan kun gå for langsomt.

    Leave a comment:


  • Justesen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
    Ved godt at vinduet lukker mandag midnat, mange har nævnt Daniel Høegh - og er han ikke uden kontrakt? så der altså også vil kunne skrives med ham efter mandag??
    Jo det er rigtigt. Jeg så meget gerne DH vende tilbage, det ville kunne løse både midtbane problemet og problemet i forsvaret hvis der skulle komme skader. Det største minus ved DH er bare at han ikke har spillet kampe i meget lang tid, så der vil nok gå nogle måneder eller op til et halv år før vi ser hans top niveau, så hvis det er ham det ender med håber jeg bare de få skrevet med ham så hurtigt som muligt så hans form kan begynde at blive bygget op. :)

    Leave a comment:


  • jesper hansen ud
    replied
    Der kommer aller en skid mere ind.......trist men sandt...

    Leave a comment:


  • Dirksen
    replied
    Ved godt at vinduet lukker mandag midnat, mange har nævnt Daniel Høegh - og er han ikke uden kontrakt? så der altså også vil kunne skrives med ham efter mandag??

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Er med på vi har forlænget med Fenger og lejet Sveinn, men er lidt spændt på om vi (Hemme), kan lukke nogen gode handler her de sidste døgn....frygter lidt for evnerne, men venter da i spænding.

    Tænker lidt meldingen på tirsdag. “Vi er tilfredse, alt er fint”.....
    Tvivler også stærkt på der sker det helt store. Vi leger dog med ilden da kampen om at komme med i top 6 er mega hård og misser man den, så er man i en bund 6 hvoraf 2 rykker ned.
    Jeg synes stadig vores centrale midt ser sårbar ud.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Ser lige EFB-VFF og kan se at Viborg har Christian Sørensen (gammel OB’er og har vidst været med i SFÅ) på VB, han er godt nok 28. Men kunne han være noget for os?
    Så skulle vi nok have været der for et år siden, da han var gratis. Mener faktisk at jeg foreslog ham dengang, som en der kunne være backup på venstre back og på midtbanen. Tænker ikke at der er den store fidus i, at vi skal ud og købe ham fri nu, og Viborg vil sikkert have en pæn sum for ham, han er jo en af deres vigtigere spillere.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Ser lige EFB-VFF og kan se at Viborg har Christian Sørensen (gammel OB’er og har vidst været med i SFÅ) på VB, han er godt nok 28. Men kunne han være noget for os?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    En startposition fra kanten er fin, men jeg så gerne, at han trak (endnu) mere ind og ned i banen for at blive involveret. Bredden klarer venstrebacken fint, og på den modsatte kant holder Sabbi også fint bredden. Godt at true lidt asynkront. Og når Frø er på bolden, så sker der noget.
    Helt sikkert! Men tror jeg egentlig også Frø har frihed til i det nuværende system. På en af 8'er-pladserne ville han til gengæld være mere bundet.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    En startposition fra kanten er fin, men jeg så gerne, at han trak (endnu) mere ind og ned i banen for at blive involveret. Bredden klarer venstrebacken fint, og på den modsatte kant holder Sabbi også fint bredden. Godt at true lidt asynkront. Og når Frø er på bolden, så sker der noget.

    Leave a comment:

Working...
X