Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis vi ikke som minimum får Sander afsted, helst via et salg, så har jeg meget svært ved at se det her vindue i et positivt lys. Gudjohnsen skal være et kæmpe scoop i så fald.
    Så skulle man vel sige at transfervinduet i OB var ikke åbent men kun på klem hvis der ikke sker mere end at hente en ukendt spiller som sjette angriber på leje for ét år ind. Det ville være tyndt, meget tyndt. Så håber stadig der sker noget. Svendsen er åbenbart så langt fra spilletid at det er mere end oplagt at sælge ham.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    https://www.bt.dk/superligaen/vildt-...erie-a-spiller Hvad gør vi i OB ? Vi forlænger med Kløve.
    Kender ham ikke, men lige præcis den beskrivelse af en spiller jeg drømmer om vi signer inden vinduet lukker. En def. Midt med det CV, tænk man skal til at være misundelig på Sønderjyske.

Må da håbe FCM kan slå Horsens nu her, det bliver vist dem og Lyngby, vi skal holde under os.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
    Men igen.. 4 år?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Jeg tror bare man undervurderer lidt her, hvad det vil sige at have en trup. Det at sluse flere unge spillere ind, som Hemmingsen har sagt er en klar strategi, kræver jo også nogle rutinerede kræfter som kan støtte dem. Vi vi jo ikke hvilke snakke der har været med Kløve, men jeg er pænt sikker på, at ingen i OB tænker at han er først på holdkortet de næste fire år, jeg tror snarere man har villet beholde en spiller som kender klubben, som har rutine, som ikke brokker sig over en bænkplads, som er fleksibel på banen, og som nok er en rigtig fin fyr. Gode klubber har altså også gode træningsspillere, og den rolle vil jeg tro han glider over i stille og rolig. Jeg kan godt se fornuften.
    Det ville også helt sikkert være fornuftigt, men jeg kan ikke rigtig se noget hverken de senere år eller nu som peger i den retning. Det ligner for mig mere at vi spiller på det vi kender og Økonomisk ikke vil satse. Jeg kan ikke se at det viser andet end at man anser Kløve som klart førstevalg de næste sæsoner.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    https://www.bt.dk/superligaen/vildt-...erie-a-spiller Hvad gør vi i OB ? Vi forlænger med Kløve.

Leave a comment:

• SU1978
    replied

Fair nok, men derfor giver det stadig ikke mening at give ham en så lang kontrakt. Hvad er det vi er bange for? Er der et kæmpe marked for en 30-årig relativt middelmådig Superligaspiller? Det tvivler jeg på. Jeg tror ikke der er mange klubber der er større og bedre end OB, der vil være interesseret i Kløve. Det er nok mere sandsynligt klubber som Randers, Horsens og Sønderjyske der vil være interesseret, og jeg er ikke så nervøs for, at han skal vælge dem.

Og selv hvis han gør det, er det så en katastrofe? Uanset hvad man måtte mene om ham, så bør det være muligt at hente en hæderlig erstatning for ham, uden at vi bliver markant ringere.

Når OB er der hvor OB er sportsligt og økonomisk, må man bare være smart med, hvordan man bruger sine penge, og en del af det at være smart indebærer, at man bruger sit budget på nogle spillere der kan skabe noget større værdi for klubben. Det er vi stadig alt for dårlige til. Vi spiller stadigvæk for sikkert og forudsigeligt, og det resulterer i middelmådighed.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Hvis vi ikke som minimum får Sander afsted, helst via et salg, så har jeg meget svært ved at se det her vindue i et positivt lys. Gudjohnsen skal være et kæmpe scoop i så fald.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg

Jep, det var han iflg. Leif Rasmussen: Sander Svendsen er ikke længere væk, end at han står på banen - siet fra til den endelige trup.#sportfyn #sldk #obvb
    Okay tak. Mit gæt er stadig en udlejning til Norge eller en anden SL klub

Leave a comment:

• bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Var Sander overhovedet at finde på stadion idag? Nogen der ved dette?
    Jep, det var han iflg. Leif Rasmussen: Sander Svendsen er ikke længere væk, end at han står på banen - siet fra til den endelige trup.#sportfyn #sldk #obvb

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan vi ikke godt blive enige om at en forlængelse med Kløve er ok men at længden kan diskuteres?
    Meget enig.
    Men kan jo også være at den samlede lønpakke er billigere ved 4 år end den f.eks. er ved 3 år.
    Tænker lønnen på en 4 årig er mindre end ved f.eks. 3 år.
    Samt sign-on fee'en kan være mindre ved en 4-årig end ved en 3-årig.

Det er jo set før at det er sådan det hænger sammen.

Siger ikke vi sparer 10 mill. eller deromkring men kan godt være den måske er 1 mill. mindre over 4 år end den vil være over f.eks. 3 år.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det er der forskellige meninger om, jeg er dog forrygende enig (ikke at det betyder noget i dag mod Vejle).

Tvivler på Drachmann efterhånden og JJT kunne nu godt spille en 8er, så må Kløve og Opondo slås om resten.

Jeg føler mig nu overbevist om at Hemme er vores Ebbe Sand, sårhh der sker nada
    Tja syntes bare vi er lidt svage mod omstillinger, PGA vi ikke har en 6er altså Drachmann type som er god til at bryde de omstillinger

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Syntes sgu vi mangler den defensive midtbane spiller altså en 6er. Nu Drachmann er skadet hele tiden.

Det er der forskellige meninger om, jeg er dog forrygende enig (ikke at det betyder noget i dag mod Vejle).

Tvivler på Drachmann efterhånden og JJT kunne nu godt spille en 8er, så må Kløve og Opondo slås om resten.

Jeg føler mig nu overbevist om at Hemme er vores Ebbe Sand, sårhh der sker nada

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Var Sander overhovedet at finde på stadion idag? Nogen der ved dette?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Fair nok, men derfor giver det stadig ikke mening at give ham en så lang kontrakt. Hvad er det vi er bange for? Er der et kæmpe marked for en 30-årig relativt middelmådig Superligaspiller? Det tvivler jeg på. Jeg tror ikke der er mange klubber der er større og bedre end OB, der vil være interesseret i Kløve. Det er nok mere sandsynligt klubber som Randers, Horsens og Sønderjyske der vil være interesseret, og jeg er ikke så nervøs for, at han skal vælge dem.

Og selv hvis han gør det, er det så en katastrofe? Uanset hvad man måtte mene om ham, så bør det være muligt at hente en hæderlig erstatning for ham, uden at vi bliver markant ringere.

Når OB er der hvor OB er sportsligt og økonomisk, må man bare være smart med, hvordan man bruger sine penge, og en del af det at være smart indebærer, at man bruger sit budget på nogle spillere der kan skabe noget større værdi for klubben. Det er vi stadig alt for dårlige til. Vi spiller stadigvæk for sikkert og forudsigeligt, og det resulterer i middelmådighed.
    Enig. Kløve havde også accepteret 3 år.

1 år til 19 årige Fenger og 4 år til 29 årige Kløve. Syntes der mangler en rød linie

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Syntes sgu vi mangler den defensive midtbane spiller altså en 6er. Nu Drachmann er skadet hele tiden.

Leave a comment:

Working...
X