Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Thrandorsson har samme agent som Skulason. Så han har også en relation til OB.
    OK, men derfor kan det jo sagtens være en Ole Spion har scoutet og anbefalet. Tænker der skal mere til at hente en spiller fra en udenlandsk liga, end at man kender hans agent. Det håber jeg da i hvert fald. Og jeg har hverken Hemmingsen, Michelsen, Henrik Hansen eller hvem det nu ellers kunne være mistænkt for at se meget norsk 1. division.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Kan kun være enig. Men måske er tilliden til Ole Spion ikke så stor, har jeg i hvert fald tidligere lagt ud som teori. Lad os tage Thrandarson f.eks. Han ligner vel umiddelbart en spiller, som godt kunne være en Ole Spion er kommet op med. 3½ års kontrakt til en spiller der lige nu ligner et gedigent flop, og med en signing af Okosun har han vel nærmest udspillet sin rolle. Det er nok ikke noget der giver meget tillid til scoutingen. Vacek kunne være et andet bud. Også et kæmpe blålys.

    Og så er der jo den vigtige pointe, at Ole Spions arbejde før OB, så vidt jeg ved, primært har været at scoute Danmark og Skandinavien for udenlandske klubber. Så hvem siger at han overhovedet har et stort kendskab til spillermarkedet uden for Skandinavien. Måske er det det som det sælsomme scoutingsetup skal prøve og hjælpe ham med. Men afkastet af at vi ansatte ham som chefscout savner vi i den grad at se ja.
    Thrandorsson har samme agent som Skulason. Så han har også en relation til OB.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nr. Broby Se indlæg
    Spillestilen bliver nok tilpasset en del hvis der skal gøres plads til det kæmpestore skur centralt på banen. Kan godt blive en noget mere direkte og primitiv tilgang med både færre pasninger og små kombinationer
    Og det er jo som vi alle ved lige sådan med får folk som Frøkjær, Jebali, Tverskov og Thomasen til at fungere.......

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Rart at vi endelig får hentet et navn til klubben som ingen har hørt om før og som heller ikke har nogle agent relationer til OB. Cadeau til Hemme og Ole Spion, well done guys!

    Hvis/når Okosun går igennem kan man som fan undre sig over at man har Ole Spion ansat. I de seneste 5 år er der hentet 3 spillere som har ingen relation til OB Leeuwin, Welback og Yao. Alt andet er enten hentet indenfor suppens grænser eller også har spilleren eller agenten en anden relation til OB. Det er sku for tamt!
    Kan kun være enig. Men måske er tilliden til Ole Spion ikke så stor, har jeg i hvert fald tidligere lagt ud som teori. Lad os tage Thrandarson f.eks. Han ligner vel umiddelbart en spiller, som godt kunne være en Ole Spion er kommet op med. 3½ års kontrakt til en spiller der lige nu ligner et gedigent flop, og med en signing af Okosun har han vel nærmest udspillet sin rolle. Det er nok ikke noget der giver meget tillid til scoutingen. Vacek kunne være et andet bud. Også et kæmpe blålys.

    Og så er der jo den vigtige pointe, at Ole Spions arbejde før OB, så vidt jeg ved, primært har været at scoute Danmark og Skandinavien for udenlandske klubber. Så hvem siger at han overhovedet har et stort kendskab til spillermarkedet uden for Skandinavien? Måske er det det som det sælsomme scoutingsetup skal prøve og hjælpe ham med. Men afkastet af at vi ansatte ham som chefscout savner vi i den grad at se ja.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Man kan bel snart sige vi er gået fra FCK Light til Horsens wannabe
    FCK
    AAB
    ACH ... går jævnt ned ad bakke ...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Ligesom FCK henter de bedste spillere i rækken for at svække modstanderen i kampen om guldet, henter OB de bedste spillere hos de øvrige nedrykningskandidater...kan jo være man redder en sæson med denne svækkelse af Horsens
    Hvordan svækker vi Horsens med denne handel?

    Kan kun se vi hjælper FCM af med et fejlkøb.

    Leave a comment:


  • Nr. Broby
    replied
    Spillestilen bliver nok tilpasset en del hvis der skal gøres plads til det kæmpestore skur centralt på banen. Kan godt blive en noget mere direkte og primitiv tilgang med både færre pasninger og små kombinationer

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Rart at vi endelig får hentet et navn til klubben som ingen har hørt om før og som heller ikke har nogle agent relationer til OB. Cadeau til Hemme og Ole Spion, well done guys!

    Hvis/når Okosun går igennem kan man som fan undre sig over at man har Ole Spion ansat. I de seneste 5 år er der hentet 3 spillere som har ingen relation til OB Leeuwin, Welback og Yao. Alt andet er enten hentet indenfor suppens grænser eller også har spilleren eller agenten en anden relation til OB. Det er sku for tamt!

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Jeg ser gerne, at vi henter Okosun. Især i lyset af, at jeg havde opgivet, at vi ville hente noget til midten så sent i vinduet.

    Man kan ikke tage fra ham, at han kommer med nogle helt tydelige spidskompetencer, som ingen andre i truppen besidder. Han kommer til at være et godt våben på alle dødbolde - offensive som defensive. Og så er jeg bare glad for, at vi henter en spiller med
    henblik på at spille ham på hans rigtige position. Ikke noget med at skulle omskole ham a la Opondo og Kløve. Okosun kender til det at spille centralt på banen, han kender ligaen, har en god alder og med hans højde og drøjde er der kult-potentiale.

    Med Michelsens pragmatiske tilgang til spillet ser jeg det som et fint match. Han skal nok kunne finde ud af at udnytte hans styrker effektivt.
    Hvad er det for en position? Har han ikke primært været god som en type offensiv midt a la Fellaini? Jeg må indrømme, jeg har svært ved at se ham passe ind i den spillestil, vi har lagt for dagen i de første kampe, men måske er det bare mig, der har et forkert billede af Okosun?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Velkommen til endnu en sæson i middelmådighedens tegn... Lad os tage den fra en ende :
    - Ny keeper (OC tager alt for lidt)
    - Ny Højre back. (Ryan siger sig selv, hvis man er skadet mere end man spiller fodbold, er det jo ikke holdbart) Oliver Lund ( Ikke god nok)
    - Ny midterforsvar ( Kasper Larsen, ikke god nok, fejl positionerer sig, vinder ikke nok nærkampe)
    - To nye centrale ( Kløve, tja han er jo trænerens søn, men slet slet ikke afgørende nok som en top 6 spiller
    Opondo ( alt for ustabil)

    - Gerne en gardering til kanterne nu når vi spiller 4-4-3..
    Jeg er ikke nødvendigvis en stor fan af Kløve, men at vurdere ham på, hvor afgørende han er, er altså skudt ved siden af med den rolle han har i vores spilsystem. Og nå ja, så er jeg også mere eller mindre lodret uenig i dine andre vurderinger af vores mangler (udover at Ryan ganske rigtigt er skadet for ofte, og at jeg gerne så en anden end Oli Lund være førstereserve der).

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi må vel næsten gå ud fra at Sander sælges og ikke udlejes hvis man bruger 2 mill på Okosun.
    Jeg ved ikke lige hvad vi skal bruge ham til i nuværende spillestil, men dejligt med lidt spænding her på sidstedagen og jeg er bare glad for at vi så slipper for at spille IMOD ham
    Ligesom FCK henter de bedste spillere i rækken for at svække modstanderen i kampen om guldet, henter OB de bedste spillere hos de øvrige nedrykningskandidater...kan jo være man redder en sæson med denne svækkelse af Horsens

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Jeg ser gerne, at vi henter Okosun. Især i lyset af, at jeg havde opgivet, at vi ville hente noget til midten så sent i vinduet.

    Man kan ikke tage fra ham, at han kommer med nogle helt tydelige spidskompetencer, som ingen andre i truppen besidder. Han kommer til at være et godt våben på alle dødbolde - offensive som defensive. Og så er jeg bare glad for, at vi henter en spiller med
    henblik på at spille ham på hans rigtige position. Ikke noget med at skulle omskole ham a la Opondo og Kløve. Okosun kender til det at spille centralt på banen, han kender ligaen, har en god alder og med hans højde og drøjde er der kult-potentiale.

    Med Michelsens pragmatiske tilgang til spillet ser jeg det som et fint match. Han skal nok kunne finde ud af at udnytte hans styrker effektivt.
    Enig.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-plads-i-ob

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Vi må vel næsten gå ud fra at Sander sælges og ikke udlejes hvis man bruger 2 mill på Okosun.
    Jeg ved ikke lige hvad vi skal bruge ham til i nuværende spillestil, men dejligt med lidt spænding her på sidstedagen og jeg er bare glad for at vi så slipper for at spille IMOD ham

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Okosun er landet.
    Fedt

    Leave a comment:

Working...
X