Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Har en grim fornemmelse af, at vi henter Frederik Møller ind som backup til Skjelvik.
    No way José

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Har en grim fornemmelse af, at vi henter Frederik Møller ind som backup til Skjelvik.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Klaus Egelund nævner OB og en venstreback, efter at blive spurgt om der er noget man skal holde øje med.
    Tænker ikke der ligger noget i det. Vi skal bare have solgt Sander for en god pris. Så kan vi godt lukke vinduet.
    Jeg er ikke helt glad og tilfreds men har bestemt oplevet utallige vinduer der har været meget meget værre

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Svar fra Klaus Egelund
    Nicolai - Der er en del klubber i vigør. AGF (Højer?), AaB (angriber), OB (Okosun og venstre back), FC Midtjylland (har intet offentliggjort endnu), Vejle (Finnbogason)
    Vb spændende

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Klaus Egelund nævner OB og en venstreback, efter at blive spurgt om der er noget man skal holde øje med.

    Svar fra Klaus Egelund
    Nicolai - Der er en del klubber i vigør. AGF (Højer?), AaB (angriber), OB (Okosun og venstre back), FC Midtjylland (har intet offentliggjort endnu), Vejle (Finnbogason)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Det ser sådan ud. De latterlige teasers er til at brække sig over.. hvis den kanin man hiver op af hatten er Okosun, så annoncere man det bare. Gem det andet til når man henter noget ordentligt
    Overvejende enig. Syntes dog en 2 mill kroners signing i de døende minutter på vinduets sidste dag er værd at gøre lidt ud af. Man havde måske håbet at kunne holde den hemmelig

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    4 År så det følger Kløve

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han får nr 20
    Det ser sådan ud. De latterlige teasers er til at brække sig over.. hvis den kanin man hiver op af hatten er Okosun, så annoncere man det bare. Gem det andet til når man henter noget ordentligt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Han får nr 20

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
    Vi har da i det mindste kontinuitet i vores utroligt lave ambitionsniveau vedr. Transfers. Okusun rykker jo intet
    Okosun er et genialt køb

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Hvad er det for en position? Har han ikke primært været god som en type offensiv midt a la Fellaini? Jeg må indrømme, jeg har svært ved at se ham passe ind i den spillestil, vi har lagt for dagen i de første kampe, men måske er det bare mig, der har et forkert billede af Okosun?
    Jo, det er en meget god sammenligning. Hans største og eneste store kvalitet er jo hans hovedspil og at han kan score nogle mål på den front, så jo længere frem på banen han kan spille, jo bedre i min bog. Offensiv midt eller nærmest angriber ser jeg som mest optimalt. Hvis man bruger ham længere tilbage, kommer han jo ikke nok i feltet og til nok chancer, og han kommer til at være en for stor del af opspillet, hvilket han ikke er god til. Er meget spændt på at se, om vi har en plan med at bruge ham og hvordan.

    Leave a comment:


  • Jelnegaard47
    replied
    Vi har da i det mindste kontinuitet i vores utroligt lave ambitionsniveau vedr. Transfers. Okusun rykker jo intet

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg aner det ikke. Vi er gået over til 4-3-3 for at få det bedste ud af de spillere vi har i truppen nu. For så (måske) at hente en Okosun som jeg mildest talt har svært ved at se hvordan skal passe ind i den form for fodbold.
    Kan kun se ham på Opondos plads som presspiller og opspilsstation

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Hvad er det for en position? Har han ikke primært været god som en type offensiv midt a la Fellaini? Jeg må indrømme, jeg har svært ved at se ham passe ind i den spillestil, vi har lagt for dagen i de første kampe, men måske er det bare mig, der har et forkert billede af Okosun?
    Jeg aner det ikke. Vi er gået over til 4-3-3 for at få det bedste ud af de spillere vi har i truppen nu. For så (måske) at hente en Okosun som jeg mildest talt har svært ved at se hvordan skal passe ind i den form for fodbold.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    OK, men derfor kan det jo sagtens være en Ole Spion har scoutet og anbefalet. Tænker der skal mere til at hente en spiller fra en udenlandsk liga, end at man kender hans agent. Det håber jeg da i hvert fald. Og jeg har hverken Hemmingsen, Michelsen, Henrik Hansen eller hvem det nu ellers kunne være mistænkt for at se meget norsk 1. division.
    Agentnetværket i OB er meget begrænset, men det er blevet udvidet pga. Michelsen da han har hevet Sander Svendsen og Jebali til som har agenter der ikke har umiddelbare relationer til OB.

    Stort set alt hvad der er hentet til OB de sidste 5 år har kunnet være lavet af en Teenager med et Football Manager spil.

    Leave a comment:

Working...
X