Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OBHelvegKonge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Velkommen til endnu en sæson i middelmådighedens tegn... Lad os tage den fra en ende :
    - Ny keeper (OC tager alt for lidt)
    - Ny Højre back. (Ryan siger sig selv, hvis man er skadet mere end man spiller fodbold, er det jo ikke holdbart) Oliver Lund ( Ikke god nok)
    - Ny midterforsvar ( Kasper Larsen, ikke god nok, fejl positionerer sig, vinder ikke nok nærkampe)
    - To nye centrale ( Kløve, tja han er jo trænerens søn, men slet slet ikke afgørende nok som en top 6 spiller
    Opondo ( alt for ustabil)

- Gerne en gardering til kanterne nu når vi spiller 4-4-3..
    Synes det ville være meget mærkeligt, at droppe Oliver på nuværende tidspunkt. Han er fast på U-21 landsholdet og kan med en eventuel god slutrunde (skal den ikke stadig spilles?) være vores bedste salgsobjekt.
    Synes der er mere behov for en venstre back, end en højre. RL er god, når han er i form og OL er en hæderlig reserve (og kultagtig underholdende spiller). Jørgen har jeg til gengæld næsten ingen fidus til defensivt - og det er sgu da et rimeligt vigtigt som back.
    KL er jeg lodret uenig i. Han har i mine øjne været vores suverænt bedste defensive spiller hidtil i sæsonen. Jeg er kæmpe Tverskov-fan, men det er da ham der har lavet fejlene...?

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Bo og OB der er jo en vis sammenfald af bogstaver.
    Bo Henriksen bliver aldrig træner i OB.
    Hans - lettere retarderede - stil vil aldrig gå i konservative OB... Gudskelov.

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Okosun og Sveinn....store drenge.....bliver lige ramt af en vild konspirationsteori angående en eventuel ny træner
    Det er alt jeg har kunnet tænke på hele aftenen, jeg er seriøst bange for at det bliver tilfældet

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Tænkte selv tanken tidligere i dag. Måske handler det bare om, at vi forsøger at gøre os lækre til at signe Bo Henriksen. Sådan som truppen er sat sammen nu, hvor vi har investeret i så mange gamle spillere, så må JM i hvert fald også have kniven for struben. Misser vi top 6, så tror jeg sgu han er færdig.
    Man kan vel snart sige vi er gået fra FCK Light til Horsens wannabe
    Last edited by Magge; 05-10-2020, 19:29.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Okosun er landet.

Leave a comment:

• Faurskov
    replied

Odense Boldklub
    @Odense_Boldklub
    ·
    2 min
    Aftenens playliste

1. "Up in the sky" - Oasis 2. "Higher Love" - Kygo feat. Whitney Houston 3. "The Rising" - Bruce Springsteen & The E Street Band

Leave a comment:

• Jimmi1983
    replied
    Så sker der snart noget.. aktivitet på Twitter

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Okosun og Sveinn....store drenge.....bliver lige ramt af en vild konspirationsteori angående en eventuel ny træner
    Bo og OB der er jo en vis sammenfald af bogstaver.

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Velkommen til endnu en sæson i middelmådighedens tegn... Lad os tage den fra en ende :
    - Ny keeper (OC tager alt for lidt)
    - Ny Højre back. (Ryan siger sig selv, hvis man er skadet mere end man spiller fodbold, er det jo ikke holdbart) Oliver Lund ( Ikke god nok)
    - Ny midterforsvar ( Kasper Larsen, ikke god nok, fejl positionerer sig, vinder ikke nok nærkampe)
    - To nye centrale ( Kløve, tja han er jo trænerens søn, men slet slet ikke afgørende nok som en top 6 spiller
    Opondo ( alt for ustabil)

- Gerne en gardering til kanterne nu når vi spiller 4-4-3..

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Tænkte selv tanken tidligere i dag. Måske handler det bare om, at vi forsøger at gøre os lækre til at signe Bo Henriksen. Sådan som truppen er sat sammen nu, hvor vi har investeret i så mange gamle spillere, så må JM i hvert fald også have kniven for struben. Misser vi top 6, så tror jeg sgu han er færdig.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

"- Det ser fornuftigt ud i truppen, og vi har fået nogle gode folk ind i dette transfervindue og været aktive. Nu er der syv timer tilbage, og vi holder øje. Vi er forberedte, hvis der dukker noget op."

Det bliver jo nok den, noget oversolgte, historie vi kommer til at høre i de kommende dage.
    Aktive??? Pas på du ikke får stres...

Een tilgang .....en ...

Gudjohnson på leje ...
    Kløve forlænget ...

wauw ...

Sabbi var sidste vindue ..

Fenger, Nissen og Tarik var i foråret ..

store afgange i Madu, Harboe, Barett, Teitur, Skytte og Klynge,

Helt ærligt .... det er sq til grin med sådan en udtalelse ...
    Last edited by Plum; 05-10-2020, 18:51.

Leave a comment:

• Polle
    replied

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

"Vi er forberedte, hvis der dukker noget op."
    Må sige at jeg er virkelig trætte af de "dukke-op-udtalelser". Det vækker mere og mere associationer med uhyret af Loch Ness hvor folk venter allerede lang tid at der dukker noget op...
    Også det her:
    "Jeg vil sige, at der godt kan blive noget aktivitet her til sidst, men vi lægger os ikke fast på noget. De sidste syv timer i et transfervindue er specielle, og det er nu, det spidser til, så vi sidder klar, hvis der er noget, der bliver aktuelt, siger Hemmingsen til tipsbladet.dk"
    Det lyder så passivt, som: vi sidder her og venter om nogen ringer, så vi er klar at komme i gang.
    Kan de ikke sige at de arbejde i noget men kan endnu ikke sige om det falder på plads? Eller sidder de virkelig kun der og venter om nogen ringer og er klar at komme i gang...
    ​​​​​​​Forventer at man altid arbejder om at forbedre og styrke holdet aktivt. Men måske er det kun en gang mere den dårlige kommunikative evner vi talte allerede ofte om.
    Andlox dit indlæg rammer lige i plet. Håber ligesom dig, at MH igen taler sort. Hvordan kan vi passivt sidde på vores bagdel og vente på, at guldet falder ned i vores turban på sidste aften? Det harmonerer jo heller ikke med den udtalelse, Jacob M har været ude med flere gange nemlig :" Alt om transfers er MH`s ansvarsområde, og det arbejde blander jeg mig ikke i, dog har jeg afleveret en liste til MH med mine ønsker til dette vindues transfers". Dette burde betyde, at MH proaktivt skulle forsøge at opfylde Jacob`s ønsker indenfor de økonomiske rammer man har. Det er bestemt ikke det, MH signalerer med sine udtalelser !!!

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.
    Jeg er skam komplet enig.

Dog med med den tilføjelse, at jeg faktisk tror Okosun kan blive ganske interessant her i OB.
    Last edited by Jungledyret; 05-10-2020, 18:32.

Leave a comment:

• StevenG
    replied
    Flere i min omgangskreds bekræfter Okosun - så tror der er noget om snakken.

Niveauet for transfers hos nogle af vores konkurrence er bare højere må vi konkludere...

Leave a comment:

Working...
X