Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Håber ikke det er OB der har Fucked up.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...kaebne-af-fifa Hvad er nu det.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Kan sagtens ske. Håber ikke der bliver uro i truppen fordi der bliver mange som får meget lidt spilletid.
    Hvis rygtet med Janus holder så har vi 2 mand i truppen som klubben desperat har forsøgt at komme af med, det kan godt give noget fnidder og manglende motivation

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg synes nu Frø giver rigtig god mening på den plads, hvor han kan finde plads til at sætte spillet, og kan indgå i kombinationer med Jebali og Skjelvik. Mod FCK fungerede det i hvert fald eminent. Sander er en helt anden type, der ikke kan sætte spillet på samme måde. Og ja, han var vores topscorer, men fra vinterpausen og frem fungerede det rent spillemæssigt ikke for ham, og det var vel primært straffesparksscoringer fra da af? Det er ikke utænkeligt han kan gøre det fint i en 4-3-3, men i de kampe sidste efterår hvor vi prøvede det af, fungerede han meget dårligt ude på venstrekanten i en 4-3-3.
    Det er forøvrigt heller ikke afgjort endnu om han kan skifte: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aebne-af-fifa/
    Frøkjær var fremragende mod FCK, men hvis jeg skal være helt ærlig, så har han jo ikke været god i de andre kampe. Faktisk decideret ringe både mod Vejle og AGF. Han kommer slet ikke nok i spil, og får slet ikke nok fat i kuglen, som han gjorde med FCK. Tror dog omvendt også, at hans defensive arbejdsindsats er for sløj til at spille en 8'er. Kløve og Opondo løber begge meget, og forsøger begge at være med i et koordineret pres frem i banen. Synes ikke Frøkjær ser god ud i presset heller faktisk.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

Meget enig - Det kan dog undre at Sander pludselig er så langt fra spilletid. Manden er vores topscorer, gør det glimrende i reserveholdskampene, og lader til at have en pro tilgang til det hele. Er vi bare for dårlige til at forvalte og få det bedste ud af den type, som vi f.esk ser med AK pt.

Jeg tror og håber, også for værdien af Sander til vinter, at han kommer på banen og leverer det spil vi husker ham for, når han var bedst. Som udgangspunkt burde en 4-4-3 være guf for Sander, så han ikke ender som targetman.

AG er Sveinn Aron Gudjohnson, men det kunne også være Max eller Hylle. Eller Lieder, hvis der sker mirakler.

Buttomline, jeg tror stadig der er bang i Sander - Og jeg tror faktisk han ville være endnu bedre en Frø deroppe, og Frø endnu bedre lige bag ham.

Med hensyn til folk ikke er tilfredse pga den manglede spilletid, så må det må være en disciplin vi skal øve os i - Det er en forudsætning for en slagkraftig trup.

Kun hvis nogle kan lære Sander at løbe mere end 11 kmt. Det er simpelthen ikke hurtigt nok nu hvor aller er i kampform. Men ellers har han jo træfsikkerhed. Men intet hovedspil, ingen fart og kan ikke holde på den. Syntes det er svært at se ham shine

Leave a comment:

• Orskov
    replied

Meget enig - Det kan dog undre at Sander pludselig er så langt fra spilletid. Manden er vores topscorer, gør det glimrende i reserveholdskampene, og lader til at have en pro tilgang til det hele. Er vi bare for dårlige til at forvalte og få det bedste ud af den type, som vi f.esk ser med AK pt.

Jeg tror og håber, også for værdien af Sander til vinter, at han kommer på banen og leverer det spil vi husker ham for, når han var bedst. Som udgangspunkt burde en 4-4-3 være guf for Sander, så han ikke ender som targetman.

AG er Sveinn Aron Gudjohnson, men det kunne også være Max eller Hylle. Eller Lieder, hvis der sker mirakler.

Buttomline, jeg tror stadig der er bang i Sander - Og jeg tror faktisk han ville være endnu bedre en Frø deroppe, og Frø endnu bedre lige bag ham.

Med hensyn til folk ikke er tilfredse pga den manglede spilletid, så må det må være en disciplin vi skal øve os i - Det er en forudsætning for en slagkraftig trup.

Jeg synes nu Frø giver rigtig god mening på den plads, hvor han kan finde plads til at sætte spillet, og kan indgå i kombinationer med Jebali og Skjelvik. Mod FCK fungerede det i hvert fald eminent. Sander er en helt anden type, der ikke kan sætte spillet på samme måde. Og ja, han var vores topscorer, men fra vinterpausen og frem fungerede det rent spillemæssigt ikke for ham, og det var vel primært straffesparksscoringer fra da af? Det er ikke utænkeligt han kan gøre det fint i en 4-3-3, men i de kampe sidste efterår hvor vi prøvede det af, fungerede han meget dårligt ude på venstrekanten i en 4-3-3.
    Det er forøvrigt heller ikke afgjort endnu om han kan skifte: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aebne-af-fifa/

Leave a comment:

• Schrøder
    replied

Han var uden for truppen til sidste kamp, og siden er Okosun kommet til, der også sagtens kan vikariere for Frøkjær på den venstre front-position, hvis han bliver skadet eller får karantæne (og måske endda er bedre i frontlinjen end på midtbanen?) selvom det selvfølgelig er med et noget andet spillemæssigt udtryk end det Frøkjær bringer (men det er Sander jo også). Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se Sander spille nogen betydelig rolle i løbet af efteråret selvom jeg sagtens kunne unde ham det.

PS. Hvem er AG?

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Tror AG er Sveinn Aron Gudjohnson.

Leave a comment:

• Orskov
    replied

I min optik er dette ikke ubetinget en dårlig nyhed.

Det positive - Vi havde med overvejende sandsynlighed ikke hente en ny spiller i forhold til Sander, han (erstatningen) er allerede i truppen. Så nu har vi fået Sander, som jo er en glimrende spiller, som en bonus i den kommende halv sæson. Og her får vi brug for hente points i relativt få kampe, inden turneringen deles op i top og bund.

Efter vi er begyndt at spille 4-4-3, så giver opstillingen og tilgangen af Okosun os nogle nye friske muligheder.

Oko kan spille på midten og Sander kan sagtens tage den offensive venstre top, hvis Frø enten rykkes ned, skiftes ud, er skadet eller har karantæne.

Jeg tror ikke det er umuligt at vi på et eller andet tidspunkt ser en opstilling der kunne ligne denne her:

----------------------OC------------------
    RJL/OL-----KL---------JT----------JS
    ------SO-----------JJT----------MF----
    ES---------------IS/AG-------------SS
    Han var uden for truppen til sidste kamp, og siden er Okosun kommet til, der også sagtens kan vikariere for Frøkjær på den venstre front-position, hvis han bliver skadet eller får karantæne (og måske endda er bedre i frontlinjen end på midtbanen?) selvom det selvfølgelig er med et noget andet spillemæssigt udtryk end det Frøkjær bringer (men det er Sander jo også). Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se Sander spille nogen betydelig rolle i løbet af efteråret selvom jeg sagtens kunne unde ham det.

PS. Hvem er AG?

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Det positive - Vi havde med overvejende sandsynlighed ikke hente en ny spiller i forhold til Sander, han (erstatningen) er allerede i truppen. Så nu har vi fået Sander, som jo er en glimrende spiller, som en bonus i den kommende halv sæson. Og her får vi brug for hente points i relativt få kampe, inden turneringen deles op i top og bund.

Efter vi er begyndt at spille 4-4-3, så giver opstillingen og tilgangen af Okosun os nogle nye friske muligheder.

Oko kan spille på midten og Sander kan sagtens tage den offensive venstre top, hvis Frø enten rykkes ned, skiftes ud, er skadet eller har karantæne.

Jeg tror ikke det er umuligt at vi på et eller andet tidspunkt ser en opstilling der kunne ligne denne her:

Kan sagtens ske. Håber ikke der bliver uro i truppen fordi der bliver mange som får meget lidt spilletid.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Link?
    https://www.bt.no/sport/i/kRJ3Ba/ove...gnere-svendsen

Leave a comment:

• Schrøder
    replied
    Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
    Det lykkedes så IKKE at komme af med Sander

Leave a comment:

• andlox
    replied
    I følge OBstruktion er Sander ikke til træning i dag:

"Det er uvidst, hvad der sker med Sander Svendsen, men han er i hvert fald ikke til træning i dag. #obdk"

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Men 4 år til Kløve er trods alt noget af et signal at sende om, at MH i hvert fald ikke tror, han falder i niveau lige pt. Men personligt ser jeg også et stort lys i Opondo, og synes det ville være ærgerligt, hvis han skal afgive sin plads i startopstillingen netop nu, hvor han er begyndt at komme ind i en god gænge. Hvis han skal ned og få et 20 minutters indhop hist og her, kan jeg godt frygte at det går ud over niveauet i hans præstationer. Han slår mig som en spillertype, der har brug for kontinuerlig spilletid for helt at ramme skarpheden.
    Nej. 4 år til Kløve er også lidt overraskende for mig, men jeg håber da man er klar over at han nok ikke spiller 33 kampe pr. sæson alle 4 år, og det er i virkeligheden også der vi skal hen. Lige nu spiller vi en fysisk krævende spillestil, hvor der ikke hersker tvivl om, hvem der starter, såfremt alle er klar, da Aron ikke passer ind og Drachmann angiveligt er på salgslisten. De tre skal jo aflastes, men bliver det jo kun, hvis kvaliteten er derefter. Nu synes jeg vi har 4 dygtige midtbanespillere. Drachmann er jeg i tvivl om efter et meget langt skadesforløb, men kan nok også komme i form til at kunne bidrage. Der skal være kvalitet fra bænken på alle positioner, og det synes jeg langt henad vejen vi har nu, med undtagelse af vores VB

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
    Det lykkedes så IKKE at komme af med Sander
    Det er flot.

Leave a comment:

Working...
X