Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi virker meget slidte, der må være noget helt galt med træningen, det kan ikke passe med alle de skader, og nu slidte spillere sidst på efteråret.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Vi virker meget slidte, der må være noget helt galt med træningen, det kan ikke passe med alle de skader, og nu slidte spillere sidst på efteråret.
      Pas nu på, det kom jeg for skade at spekulere i allerede i foråret, og det var der bestemt ikke noget om.

      Men jeg forstår din spekulation, antallet af skader gennem hele 2019 har været bizart, og den energi vi kunne mønstre i dele af foråret og i starten af den her sæson, bl.a. hjemme mod FCK, ser ud til at være forsvundet helt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg er uenig i det her med at "løbe ind i armen" albuen har intet at gøre deroppe og Oliver Lund har det som en generel taktik at have albuen deroppe
        Men har 90% af Superligaspillerne ikke det???

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Rend mig i røven mand ... jeg går op og lægger mig!

          Fandme ufortjent
          Sådan er det når man spiller med en uren som OL. At det så var en fej denne gang så er han ikke i nærheden af at være driftssikker nok til et forsvar.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Sådan er det når man spiller med en uren som OL. At det så var en fej denne gang så er han ikke i nærheden af at være driftssikker nok til et forsvar.
            Og det ændrer ikke på, at det var en fejl.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Først vil jeg sige at jeg mener der er en forseelse til gult, men at der skal åbnes op for i reglerne at der kan dømmes frispark ... da der ikke er en reel målchance.
              Jeg er uenig i det her med at "løbe ind i armen" albuen har intet at gøre deroppe og Oliver Lund har det som en generel taktik at have albuen deroppe så folk får dem i masken hvis de kommer tæt på ... albuen har intet at gøre der.
              Årh lad dog vær...
              ​​​​​​HVIS der havde været en forseelse, var den uden for feltet. Men det Oliver Lund laver kaldes forsvarsspil - det ved jeg godt, I ikke bruger så meget i FCN, men ingen der har spillet en smule fodbold vil mene, at det skal give straffespark at angriberen løber ind i armen på forsvarsspilleren.

              Comment


                Fodbold er i det hele taget ved at forsvinde fra listen over kontaktsport..... eller i hvert fald på den over hvad der er tilladt.
                Simpelthen så trist at se så mange fuldvoksne mænd med fysik som en barbiedukke.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Pas nu på, det kom jeg for skade at spekulere i allerede i foråret, og det var der bestemt ikke noget om.

                  Men jeg forstår din spekulation, antallet af skader gennem hele 2019 har været bizart, og den energi vi kunne mønstre i dele af foråret og i starten af den her sæson, bl.a. hjemme mod FCK, ser ud til at være forsvundet helt.
                  Jeg var før dig :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Men har 90% af Superligaspillerne ikke det???
                    Nej, det har de ikke ... Oliver Lund er urent spillende som få, han er på niveau med Ramos der :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Fodbold er i det hele taget ved at forsvinde fra listen over kontaktsport..... eller i hvert fald på den over hvad der er tilladt.
                      Simpelthen så trist at se så mange fuldvoksne mænd med fysik som en barbiedukke.
                      Og det bliver kun værre med VAR, fordi der vil blive meget mindre fingerspitzgefühl og meget mere firkantet regelrytteri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Årh lad dog vær...
                        ​​​​​​HVIS der havde været en forseelse, var den uden for feltet. Men det Oliver Lund laver kaldes forsvarsspil - det ved jeg godt, I ikke bruger så meget i FCN, men ingen der har spillet en smule fodbold vil mene, at det skal give straffespark at angriberen løber ind i armen på forsvarsspilleren.
                        Aaah, det er dig med teorierne :).
                        Der er ting der er tilladt i fodbold, som at tackle på bolden og at give en skulder og så er der ting der ikke er tilladt som at give albuer eller at lave benspænd.

                        Det er sandt at det muligvis er uden for feltet, men forseelsen er klar.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Pas nu på, det kom jeg for skade at spekulere i allerede i foråret, og det var der bestemt ikke noget om.

                          Men jeg forstår din spekulation, antallet af skader gennem hele 2019 har været bizart, og den energi vi kunne mønstre i dele af foråret og i starten af den her sæson, bl.a. hjemme mod FCK, ser ud til at være forsvundet helt.
                          Man kunne jo kigge lidt på Janus Blond, er det ikke efter han kom til?

                          Comment


                            Jeg er så skuffet i dag, for med undtagelse af slutningen af 1. Halvleg, så forsvarer vi den sgu godt. Vi kommer rigtig fint med i 2' halveg på de premisser at vi skal forsvare en føring i parken. De kommer ikke til det helt store og havde kadrii haft lidt mere i tanken, så havde han sgu dræbt den kamp. Så får de en af flere foræringer i sæsonen på et ultra tyndt straffespark og derfra vidste man det ville gå galt, fordi vi helt naturligt er kampfrustreret over at den bliver dømt. Jeg gik ellers med en rigtig fin tro på tingene. Jeg synes ikke de formår at presse os ud af kontrol, selvom vi er meget lidt på bolden. Tvært imod skyder de bare mere og mere tilfældigt frem og giver os bedre og bedre muligheder på kontra. Havde de ikke fået deres straffe vil jeg vurdere vi havde ca. Samme chancer for 2-0 som de havde til en udligning. Straffesparket bliver bare udslagsgivende. Det er så ærgerligt som noget kan være. Det var tæt på at gameplanen lykkedes lidt som i herning. Desværre var der bare en ringe dommer til stede. Absurd var det jo også at Nilsson får gult for at jebali kanter ham, og oli ikke får frispark for at damen kommer 10 år for sent i en hovedstødsduel. Det er bare for dårligt man ikke gar bedre blik for de ting der foregår på banen.
                            ​​​​

                            Comment


                              Jeg så desværre ikke kampen, men har set situationen med Lund og Santos. Jeg forstår ikke at nogen kan tale om, at Lund bruger albuen. Han har strakt arm, men han er jo ikke i nærheden af at svinge med armen eller noget. Santos' skuespil ser man jo i rigtig mange kampe. Det er også meget svært at finde nogen på bold.dk, som synes der er straffe. Så det er vel kun Graulund og Entusiasten, der mener der var straffe.

                              Comment


                                Det er til at brække sig over det her. Kæft et klamt straffe de får.

                                Comment

                                Working...
                                X