Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fy for satan en flok forkælede luder sønner. Det jubler jo som de har vundet mesterskabet. Heldigvis fanger de ikke bønderne fra hullet i jorden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Nøj hvor havde vi fortjent point idag efter de. Fight. Men dommeren mente åbenbart anderledes
      Latterligt straffegave fra dommeren men syntes det store problem er at holdet ikke har samme indstilling og fight mod Lyngby, Horsens etc..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Synes kommentatorerne der var straffe? Ser den uden lyd
        Nej .. meget tyndt .. at Oli gør sig bred og at Santos løber ind i albuen ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          jeg er så vred. Tror den bliver dømt 50% på Olis ry og 50% på popular demand på en uligning. Det er modbydeligt tyndt - og så efter sådan en mandfolkeindsats

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
            Synes kommentatorerne der var straffe? Ser den uden lyd
            Nej de synes den var tvivlsom. Fandme ikke mange udehold der får sådan en foræring i parken.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
              Synes kommentatorerne der var straffe? Ser den uden lyd
              De synes den er hårdt dømt, og at han mere løber ind i armen.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Bevares, gu fanden er vi presset i bund, og ingen havde forventet andet i Kloarken, men jeg brækker mig over at FCK skal have dommerhjælp!

                Sidder virkelig med fornemmelsen af, at vi havde holdt hjem, hvis de ikke havde fået det straffe, som jeg, på flere måder, ser det, foræret

                Men flot fight af drengene, det skulle åbenbart bare ikke give point i dag

                Comment


                  fortjente fandme bedre resultat at gå på juleferie på, når vi endelig var der på indstillingen og i dele af kampen faktisk også på bolden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    De synes den er hårdt dømt, og at han mere løber ind i armen.
                    “Forseelsen starter udenfor feltet og skuespilleren santos løber ind i olivers albue. Der er IKKE straffe, allerhøjst et gult kort til santos for film

                    Comment


                      Pinlig indsats. Vores pasningsspil var for 5. Kamp i træk under al kritik. Selvfølgelig bittert at de fik det tynde klassiske FCK straffe, men det er hundrede gange mere frustrerende at se os være så ringe i boldteknik og overblik, at man føler sig flove over at være tilhænger af det "fodboldhold". Upåagtet at det var FCK, så må vores evner med den bold ikke være så ringe.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Vi ligger nr 9. Fair nok.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          “Forseelsen starter udenfor feltet og skuespilleren santos løber ind i olivers albue. Der er IKKE straffe, allerhøjst et gult kort til santos for film
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Jeg gad eddermame godt se, at vi havde fået sådan et straffe i Parken, som så var blæst ud 800 gange på storskærmen bagefter. Men der er nok større chancer for, at Jesper Hansen ikke starter en sætning med: "Der er jo ingen tvivl om".

                            Comment


                              Nægter at tro at det FCK kan vinde guld. Satser på AGF og Brøndby
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                De synes den er hårdt dømt, og at han mere løber ind i armen.
                                Først vil jeg sige at jeg mener der er en forseelse til gult, men at der skal åbnes op for i reglerne at der kan dømmes frispark ... da der ikke er en reel målchance.
                                Jeg er uenig i det her med at "løbe ind i armen" albuen har intet at gøre deroppe og Oliver Lund har det som en generel taktik at have albuen deroppe så folk får dem i masken hvis de kommer tæt på ... albuen har intet at gøre der.

                                ... og så var hverken FCK, OB eller banen imponerende ud fra de forudsætninger der er.

                                FCK kører ekstremt meget på indlæg og spiller for langsomt, OB har helt mistet en plan med bolden ... det er relativt grimt at se på og så er Oliver Lund altså ikke en god deal for jer, han er alt for uren i sit spil, kombineret med tonsvis af fejl.
                                Last edited by Entusiastens; 16-12-2019, 21:11.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X