Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Aaah, det er dig med teorierne :).
    Der er ting der er tilladt i fodbold, som at tackle på bolden og at give en skulder og så er der ting der ikke er tilladt som at give albuer eller at lave benspænd.

    Det er sandt at det muligvis er uden for feltet, men forseelsen er klar.
    Forseelsen klar ? :D det er FCK spilleren der selv søger kontakten. Der kan aldrig være frispark / straffe i den situation. Lund har kun øje for bolden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Årh lad dog vær...
      ​​​​​​HVIS der havde været en forseelse, var den uden for feltet. Men det Oliver Lund laver kaldes forsvarsspil - det ved jeg godt, I ikke bruger så meget i FCN, men ingen der har spillet en smule fodbold vil mene, at det skal give straffespark at angriberen løber ind i armen på forsvarsspilleren.
      Det er imod spillets ånd at dømme straffe der. Den var ikke dømt i den modsatte ende. Og heller ikke med VAR.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

        Forseelsen klar ? :D det er FCK spilleren der selv søger kontakten. Der kan aldrig være frispark / straffe i den situation. Lund har kun øje for bolden
        Jeg kan spole frem og tilbage og har derfor set den mange gange, tror du kan finde den på nettet ... prøv at tjekke Lunds armføring, i kæbehøjde og den føres op præcis da Santos kommer.
        I min bog er der frispark og gult.

        Det er tilladt at presse manden, det er IKKE tilladt at give kæberaslere ... hvis spillerne ikke kan nærme sig Lund når han fører armen derop, så giver det jo en ret ekstrem fordel, på usportslig vis ... vil jeg mene :).
        Last edited by Entusiastens; 16-12-2019, 21:58.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Fodbold er i det hele taget ved at forsvinde fra listen over kontaktsport..... eller i hvert fald på den over hvad der er tilladt.
          Simpelthen så trist at se så mange fuldvoksne mænd med fysik som en barbiedukke.
          Ja det er satme ømt at se på sådan en flok vatpikke med Fischer i spidsen. Det ødelægger fuldstændig glæden ved fodbold.

          Comment


            Straffe eller ikke straffe ... Historien i dag må være, at vi kriger fint, men vores spilmæssige niveau er ala Hobro eller Horsens. Vi er alt, alt for ringe til at spille trykket mindre, og vi taber for femte gang i efteråret efter at have ført. Ret skuffende efterår, som slutter med en elendig serie resultater. Jeg mener, at vi skal være glade for at slutte i god afstand af nedrykning, for vi er fandme ikke gode for tiden. Top 6 er mere eller mindre væk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jeg kan spole frem og tilbage og har derfor set den mange gange, tror du kan finde den på nettet ... prøve at tjekke Lunds armføring, i kæbehøjde og den føres op præcis da Santos kommer.
              I min bog er der frispark og gult.

              Det er tilladt at presse manden, det er IKKE tilladt at give kæberaslere ... hvis spillerne ikke kan nærme sig Lund når han fører armen derop, så giver det jo en ret ekstrem fordel, på usportslig vis ... vil jeg mene :).
              Jamen hvis du har Twitter så prøv at søg på Benjamin Leander. Tidligere elite dommer som sætter den situation i perspektiv :) og forklare hvorfor der ikke er straffe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Pas nu på, det kom jeg for skade at spekulere i allerede i foråret, og det var der bestemt ikke noget om.

                Men jeg forstår din spekulation, antallet af skader gennem hele 2019 har været bizart, og den energi vi kunne mønstre i dele af foråret og i starten af den her sæson, bl.a. hjemme mod FCK, ser ud til at være forsvundet helt.
                Dårlige badeforhold, Inc en del plasticbaner og for slatten træning i hverdagen.
                Værsgo, så har du forklaringen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                  Jamen hvis du har Twitter så prøv at søg på Benjamin Leander. Tidligere elite dommer som sætter den situation i perspektiv :) og forklare hvorfor der ikke er straffe
                  Hvorfor han mener der ikke er straffe :).

                  Jeg har lige læst hvad han skriver og er ikke skide imponeret må jeg sige.

                  Santos må være hvor han er, det er tilladt at presse manden og det bliver ikke mindre tilladt af at Lunds albuer konsekvent flyver rundt i kæbehøjde, med det formål at holde modstanderen væk.
                  Lunds albue må ikke være hvor den er.
                  Se den igen, tjek hvor tydeligt han fører albuen mod Santos præcis da Santos er tættest på, om Lund har øjnene på bolden er da komplet irrelevant, han ved jo at Santos er der ... den argumentation er ærligt talt absurd.
                  Last edited by Entusiastens; 16-12-2019, 22:02.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment




                    Benjamin Leander
                    @LeandinhoDK
                    ·
                    1 t
                    Straffesparket i #FCKOB er en god reminder om, at en af de største mangler i dommeruddannelsen er spilforståelse. Oliver Lund har øjnene på bolden hele vejen, og det er Santos, der skaber kontakten. Hvordan det ender med 11-meter er ganske enkelt uforståeligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Hvorfor han mener der ikke er straffe :).

                      Jeg har lige læst hvad han skriver og er ikke skide imponeret må jeg sige.

                      Santos må være hvor han er, det er tilladt at presse manden og det bliver ikke mindre tilladt af at Lunds albuer konsekvent flyver rundt i kæbehøjde, med det formål at holde modstanderen væk.
                      Lunds albue må ikke være hvor den er.
                      Se den igen, tjek hvor tydeligt han fører albuen mod Santos præcis da Santos er tættest på, om Lund har øjnene på bolden er da komplet irrelevant, han ved jo at Santos er der ... den argumentation er ærligt talt absurd.
                      Så dvs du ved mere end en tidligere elite dommer ? :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Benjamin Leander
                        @LeandinhoDK
                        ·
                        1 t
                        Straffesparket i #FCKOB er en god reminder om, at en af de største mangler i dommeruddannelsen er spilforståelse. Oliver Lund har øjnene på bolden hele vejen, og det er Santos, der skaber kontakten. Hvordan det ender med 11-meter er ganske enkelt uforståeligt.
                        Så bare man kigger et andet sted hen må man gerne give albuer?
                        Lund er udmærket klar over hvor Santos er og fører armen mod ham præcis da han er tættest på og det har han gjort utallige gange i utallige kampe.

                        Jeg gik lidt ind i den her da jeg er træt af hvor ofte Lund spiller urent, sidste indlæg fra min side :D!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Der er på ingen mulig måde straffe i den situation. Det skete uden for feltet, men det er ligegyldigt - FCK -spilleren søger kontakten, Lunds arm må befinde sig hvor den vil så længe han ikke bevæger den mod nogen. Udsynet er ene og alene hos Santos.

                          og når det er sagt kæmper drengene godt, men spillet har for store mangler. Midtbanen lader hele kampforløbet over til FCK og vi er helt uden ro under pres.

                          Men vi havde vundet, havde det ikke været for dommerens kæmpe foræring.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                            Så dvs du ved mere end en tidligere elite dommer ? :)
                            Jeg er i hvert fald bedre til at argumentere for min sag, at en spiller ser et andet sted hen er simpelthen et utroligt tyndt argument, forestil dig det argument bliver brugt imod OB ...
                            Det er muligvis begrundet i twitters setup, men han skriver jo ikke andet efterfølgende ... eller gør han?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Jeg er i hvert fald bedre til at argumentere for min sag, at en spiller ser et andet sted hen er simpelthen et utroligt tyndt argument, forestil dig det argument bliver brugt imod OB ...
                              Det er muligvis begrundet i twitters setup, men han skriver jo ikke andet efterfølgende ... eller gør han?
                              Nej du er ikke bedre til at argumentere. Du er ikke objektiv. Nok fordi du er glødende fan af en klub der kæmper for en top 6 klub :) Synd for dig de ikke er nok fans til at opretholde et forum.
                              Glædelig jul til dig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Så bare man kigger et andet sted hen må man gerne give albuer?
                                Lund er udmærket klar over hvor Santos er og fører armen mod ham præcis da han er tættest på og det har han gjort utallige gange i utallige kampe.

                                Jeg gik lidt ind i den her da jeg er træt af hvor ofte Lund spiller urent, sidste indlæg fra min side :D!
                                Nej, og det er jo heller ikke det han siger.
                                ​​​​​​
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X