Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om der er en forseelse eller ej. Jeg er dog helt enig i at det sker udenfor feltet.

... men som en FcK fan skriver på twitter, så fortsætter forseelsen ind i feltet, ergo er der straffe.

Og den argumentation kan man jo ikke hamle op med.

​​​​​

​​​
    ​​​
    Jeg ved ikke om det er i feltet eller udenfor det bliver begået, men argumentationen skulle være korrekt i en given situation.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

Så du mener ikke at andre spillere i ligaen prøver at skærme bolden, eller hvordan skal jeg forstå dig??
      Jo, med kroppen ... ikke med albuerne.
      Oliver Lund bruger konsekvent albuerne og det er på tide der bliver dømt for det, sådan ser jeg det.

Du må gerne skærme bolden, du må ikke skærme bolden med en levende albuevæg :D.

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

Ja der var også et tidspunkt sidst i kampen Hvor damen jerner ind i en OB spiller, hvor der er klokke klart frispark, men dommeren vinker afværgende
        DER er frispark og gult kort, grunden til at han giver bolden til FCK er at han åbenbart ikke mener der er noget i situationen og han fløjter af så Lund kan blive tilset ... FCK har bolden, derfor får de den tilbage.
        Det er korrekt nok, bortset fra at han misser det ret store frispark.

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Det kan sagtens være at jeg husker forkert, men der var en der mente at jeg er en anden person, husker ikke præcist hvad det var den gik på, men det var ret absurd ... samtidig mente personen også at jeg er fan af FCN.

Jeg gentager det gerne, jeg er ikke fan af noget klubhold i hele verden, hvis der skulle være noget nu ville det være Napoli (p.g.a. en gammel ven) eller St. Pauli (fordi de har principper som jeg kan følge).
          Jeg er fan af landsholdet og ser meget bold med sigte på om der mon kunne være noget interessant for landsholdet, eller følge dem der er.

Nej det mener jeg selvsagt ikke, men Oliver Lund fører sin arm om på kæben af Santos og giver ham en pæn kæberasler, tjek situationen igen ... det er ikke tilladt i fodbold og så er det korrekt at det muligvis er udenfor og min personlige holdning er at der ikke skal dømmes straffe når der ikke er en målchance :).

Jeg forsøger ikke at provokere, men af og til må der da gerne være lidt røg.

Jeg VAR fan af OB, men mistede det i perioden med mange penge og OSE`s introduktion+spillestil.

Nu håber jeg ikke nogen kan være i tvivl længere og hvis der skulle komme spørgsmål i den kategori, så linker jeg hertil.
          Bare rolig.. Der er ingen der er i tvivl længere. Lige meget hvad du postulerer, ved vi allesammen stadig, at du er kæmpe fan af FC Nordsjælland, og lige meget hvad OB og Thorborg foretager sig, så er det forkert. Oliver Lund er slem, fordi han spiller fodbold som en kontaktsport og vræl, vræl, vræl.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Muligvis?

Det giver lige pludselig meget bedre mening at du i al selvhøjtidelighed åbenbart helt oprigtigt mener, du er en objektiv fodboldobservatør, hvis du vitterligt mener fodbold kan gøres så sort-hvidt. Så, hvis jeg forstår dig rigtigt, mener du, at der altid skal dømmes en forseelse, hvis der er kontakt mellem en given del af forsvarsspilleren og en given del af angriberen, uanset hvordan den kontakt er opstået?
            ​​​​​​
            Det med teorierne må du lige uddybe..
            ​​​​
            Aaah, det var vist Aagaard med teorierne :D.

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

Og det ændrer ikke på, at det var en fejl.
              Hans spillestil er for rå, og dermed udsætter han sig for muligheden for at der dømmes imod ham. Ligesom han burde have haft rødt mod AaB.
              I min bog skal han ikke spille superliga. Han har en kanon indstilling og respekt for den. Men alt for mange fejl og hjerneblødninger under vejs. BT giver ham lavest karakter i går og det var ikke hans dårligste kamp.

Comment

Koster os de mange gule kort vi fik i går en karantæne i optakten mod Bif?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Selvfølgelig må han ikke skærme bolden med arm og albue - der er klart frispark. Om det er i eller udenfor feltet, har jeg ikke set det nok til at kunne huske/vurdere. Men forseelsen synes jeg er god nok. Jeg synes ikke, det er Santos, der søger hans arm - det er omvendt.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Koster os de mange gule kort vi fik i går en karantæne i optakten mod Bif?
                    Nej. Vi har ingen i karantæne

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

Nej. Vi har ingen i karantæne
                      Tak. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Selvfølgelig må han ikke skærme bolden med arm og albue - der er klart frispark. Om det er i eller udenfor feltet, har jeg ikke set det nok til at kunne huske/vurdere. Men forseelsen synes jeg er god nok. Jeg synes ikke, det er Santos, der søger hans arm - det er omvendt.
                        Nu har jeg set det flere gange i slowmotion i højdepunkterne. Det er ja helt klar at Santos ændrer løbevejen og løber i Oli Lund, ser ud som han vil checke ham væk med kroppen om at komme til bolden og løber drrved med ansigtet i Olis overarm. Og det sker mindst en halv meter uden for feltet. Kan ikke forestille mig at en Bundesliga- dommer ville have givet frispark. At give straffe der er ikke "tyndt", det er absurd.
                        - Norbert Elgert -

Comment

Aaah, det var vist Aagaard med teorierne :D.
                          Teorierne? Jeg ved udmærket hvem du er, og du gør da heller ikke noget før at holde hemmeligt, at du synes alt, der kommer ud af OB, Ådalen og Niels Thorborg er noget lort.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Jeg er 100% uenig.
                            Hvis der var blevet dømt sådan et straffe imod FCK eller Brøndby så ville der være nationalt ramaskrig.
                            Men det får vi aldrig svar på da det naturligvis aldrig kommer til at ske.
                            Men jeg vil da opfordre alle angribere til næste gang de kommer for sent på en bold at løbe ind i forsvarsspilleren og tage sig til hovedet. Så får vi se hvor mange straffe- eller frispark der dømmes. Mit bud er: ingen.

Comment

Dont feed the...

Comment

, sidste indlæg fra min side :D!
                                Tak...

EDIT: Men du er desværre ikke til at stole på kan jeg se...
                                Last edited by Leander; 17-12-2019, 17:54.
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Working...
                                X