Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Rend mig i røven mand ... jeg går op og lægger mig!

    Fandme ufortjent
    Sådan er det når man spiller med en uren som OL. At det så var en fej denne gang så er han ikke i nærheden af at være driftssikker nok til et forsvar.

    Comment


      Det straffespark er imod spillets ånd. Går ind under kategorien FCK straffespark.

      Comment


        Havde de så bare vundet på fair vis, så kunne man acceptere at man tabte til et bedre hold. Men typisk dommerne skal sætte dem i gang. Fy for helvede altså!

        Comment


          Ikke engang i feltet ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det straffespark er imod spillets ånd. Går ind under kategorien FCK straffespark.
            Ville kalde det bedrageri.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Kunne godt lige tænke mig at se det 2-1 mål igen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                ved at kaste op over hvor ufortjent det er. Hvis de ikke havde fået det straffe, tror jeg godt, at vi kunne have holdt hjem. Fanden tage den skandaledommer. Glem alt om at ville heppe på FCK for "dansk fodbolds skyld" - hellere at undvære europæisk gruppespil for evigt end at se FCK løbe fra ligaen og vinde de næste 50 mesterskaber, halvdelen vundet takket være dommerhjælp

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Sådan er det når man spiller med en uren som OL. At det så var en fej denne gang så er han ikke i nærheden af at være driftssikker nok til et forsvar.
                  Han har da spillet en super fin kamp i dag.

                  Comment


                    Det er så fucking typisk! Hvad sagde kommentatorerne?
                    OBeliever

                    Comment


                      Gult Drachmann
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Jeg er lige blevet Celtic fan. Kæmpe svinestreg mod Oli Lund. Føj for helvede.

                        Comment


                          Det er en joke at Drachmann får gult der efter Zecas opførsel
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Føj det er vammelt. Føj føj føj

                            Comment


                              Nøj hvor havde vi fortjent point idag efter de. Fight. Men dommeren mente åbenbart anderledes

                              Comment


                                Synes kommentatorerne der var straffe? Ser den uden lyd
                                OBeliever

                                Comment

                                Working...
                                X