Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 16-12-2019

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg er i hvert fald bedre til at argumentere for min sag, at en spiller ser et andet sted hen er simpelthen et utroligt tyndt argument, forestil dig det argument bliver brugt imod OB ...
    Det er muligvis begrundet i twitters setup, men han skriver jo ikke andet efterfølgende ... eller gør han?
    Nej du er ej. For der er ikke skyggen af straffe. Oliver Lund har armene ude fra kroppen ja. Men han har kun øje for bolden og han fører ikke sin arm ind i fjæset på FCK spileren. Det er FCK spilleren der søger kontakten.

Man undre sig egentlig over at du som ikke er OB fan bruget så meget tid på et OB debat forum

Comment

Aaah, det er dig med teorierne :).
      Der er ting der er tilladt i fodbold, som at tackle på bolden og at give en skulder og så er der ting der ikke er tilladt som at give albuer eller at lave benspænd.

Det er sandt at det muligvis er uden for feltet, men forseelsen er klar.
      Muligvis?

Det giver lige pludselig meget bedre mening at du i al selvhøjtidelighed åbenbart helt oprigtigt mener, du er en objektiv fodboldobservatør, hvis du vitterligt mener fodbold kan gøres så sort-hvidt. Så, hvis jeg forstår dig rigtigt, mener du, at der altid skal dømmes en forseelse, hvis der er kontakt mellem en given del af forsvarsspilleren og en given del af angriberen, uanset hvordan den kontakt er opstået?
      ​​​​​​
      Det med teorierne må du lige uddybe..
      ​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

Så dvs du ved mere end en tidligere elite dommer ? :)
        Entusiastens ved bedre end alle, tidligere elitedommere inklusiv, for han er nemlig objektiv og kan spole frem og tilbage!

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Entusiastens ved bedre end alle, tidligere elitedommere inklusiv, for han er nemlig objektiv og kan spole frem og tilbage!
          Nå ja. My bad hahaha

Comment

Jeg er i hvert fald bedre til at argumentere for min sag, at en spiller ser et andet sted hen er simpelthen et utroligt tyndt argument, forestil dig det argument bliver brugt imod OB ...
            Det er muligvis begrundet i twitters setup, men han skriver jo ikke andet efterfølgende ... eller gør han?
            Lige meget hvordan du vender og drejer det så er det et ekstremt tyndt dømt straffespark. At det lige er FCK der får sådan en kendelse deres vej er ikke tilfældigt. Da vi mødte dem i Odense og tabte 3-2 var der offside på N’Doyes afgørende mål. Brøndby fik også et offside mål mod os i sidste kamp i seneste sæson. Håber VAR kan tage en smule af den slags.

Comment

Nej, det har de ikke ... Oliver Lund er urent spillende som få, han er på niveau med Ramos der :D.
              Så du mener ikke at andre spillere i ligaen prøver at skærme bolden, eller hvordan skal jeg forstå dig??

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Lige meget hvordan du vender og drejer det så er det et ekstremt tyndt dømt straffespark. At det lige er FCK der får sådan en kendelse deres vej er ikke tilfældigt. Da vi mødte dem i Odense og tabte 3-2 var der offside på N’Doyes afgørende mål. Brøndby fik også et offside mål mod os i sidste kamp i seneste sæson. Håber VAR kan tage en smule af den slags.
                Plus forseelsen hvis der var en. Faktisk er uden for feltet

Comment

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om der er en forseelse eller ej. Jeg er dog helt enig i at det sker udenfor feltet.

... men som en FcK fan skriver på twitter, så fortsætter forseelsen ind i feltet, ergo er der straffe.

Og den argumentation kan man jo ikke hamle op med.

​​​​​

​​​
                  ​​​
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oliver Lund kommer først på bolden og skærmer som alle der selv har spillet bare en smule fodbold ved at man skærmer en bold. Det hedder konsekvent forsvarsspil og det samme gjorde FCK forsvarsspillere også igennem hele kampen overfor især Baskim, helt fint og konsekvent forsvarsspil, uden at der blev dømt noget som helst. Michael Santos løber selv direkte ind i Oliver Lund og falder som en lille tøs. Det er direkte pinligt at dommeren dømmer straffe på den.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om der er en forseelse eller ej. Jeg er dog helt enig i at det sker udenfor feltet.

... men som en FcK fan skriver på twitter, så fortsætter forseelsen ind i feltet, ergo er der straffe.

Og den argumentation kan man jo ikke hamle op med.

​​​​​

​​​
                      ​​​
                      Tænk på et Rama skrig der havde været hvis FCK havde gået sådan et ikke eksisterende straffe imod sig haha. FCKs fans er bare så klamme

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Oliver Lund kommer først på bolden og skærmer som alle der selv har spillet bare en smule fodbold ved at man skærmer en bold. Det hedder konsekvent forsvarsspil og det samme gjorde FCK forsvarsspillere også igennem hele kampen overfor især Baskim, helt fint og konsekvent forsvarsspil, uden at der blev dømt noget som helst. Michael Santos løber selv direkte ind i Oliver Lund og falder som en lille tøs. Det er direkte pinligt at dommeren dømmer straffe på den.
                        Ja der var også et tidspunkt sidst i kampen Hvor damen jerner ind i en OB spiller, hvor der er klokke klart frispark, men dommeren vinker afværgende

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

Ja der var også et tidspunkt sidst i kampen Hvor damen jerner ind i en OB spiller, hvor der er klokke klart frispark, men dommeren vinker afværgende
                          Du tænker på da Damen hoppede ind i OL?

Jeg troede faktisk han havde fløjtet for frispark, så jeg fattede IKKE en skid, da han så lavede dommerkast og smed den til en FCK’er

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

Du tænker på da Damen hoppede ind i OL?

Jeg troede faktisk han havde fløjtet for frispark, så jeg fattede IKKE en skid, da han så lavede dommerkast og smed den til en FCK’er
                            Ja netop den situation. Kæmpe frispark og vi kunne have fået en standard situation med alle folk oppe i feltet. Men ja der blev domemrkast :D klart frispark og gult til Damen men ja haha

Comment

Vil blot nævne at FS's Leif Rasmussen ikke så et straffespark og gav alle 7 undtagem 4 til JJ og 10 til Oliver C og til den anden Oliver - Lund. Jeg er enig.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Muligvis?

Det giver lige pludselig meget bedre mening at du i al selvhøjtidelighed åbenbart helt oprigtigt mener, du er en objektiv fodboldobservatør, hvis du vitterligt mener fodbold kan gøres så sort-hvidt. Så, hvis jeg forstår dig rigtigt, mener du, at der altid skal dømmes en forseelse, hvis der er kontakt mellem en given del af forsvarsspilleren og en given del af angriberen, uanset hvordan den kontakt er opstået?
                                ​​​​​​
                                Det med teorierne må du lige uddybe..
                                ​​​​
                                Det kan sagtens være at jeg husker forkert, men der var en der mente at jeg er en anden person, husker ikke præcist hvad det var den gik på, men det var ret absurd ... samtidig mente personen også at jeg er fan af FCN.

Jeg gentager det gerne, jeg er ikke fan af noget klubhold i hele verden, hvis der skulle være noget nu ville det være Napoli (p.g.a. en gammel ven) eller St. Pauli (fordi de har principper som jeg kan følge).
                                Jeg er fan af landsholdet og ser meget bold med sigte på om der mon kunne være noget interessant for landsholdet, eller følge dem der er.

Nej det mener jeg selvsagt ikke, men Oliver Lund fører sin arm om på kæben af Santos og giver ham en pæn kæberasler, tjek situationen igen ... det er ikke tilladt i fodbold og så er det korrekt at det muligvis er udenfor og min personlige holdning er at der ikke skal dømmes straffe når der ikke er en målchance :).

Jeg forsøger ikke at provokere, men af og til må der da gerne være lidt røg.

Jeg VAR fan af OB, men mistede det i perioden med mange penge og OSE`s introduktion+spillestil.

Nu håber jeg ikke nogen kan være i tvivl længere og hvis der skulle komme spørgsmål i den kategori, så linker jeg hertil.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X