Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Omvendt siger han jo heller ikke noget om deres modbud så der har nok ikke været interesse i at sælge alligevel ...
    Ikke sikkert der har været noget modbud. De kan bare have sagt nej tak hver gang. Jeg tror de ville have omkring 1 mill når man ellers hører hvad andre klubber får for deres 1/2 år før. Det må man have vurderet var for mange penge når man garanteret også har givet ham et rekord højt sign on fee iforvejen.
    Det må tiden vise om det var rigtig eller forkert. Tænker det er en beslutning både Jakob,Jesper,Michael,Niels og Enrico har været enige om

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg er sikker på at der bliver trukket rigeligt ud til at han ikke går i seng ked af det. Jeg kan f.eks. huske Zohore-salget, som røg lige i Leasy-kassen. Kadrii-pengene ryger der nok også lidt af i Leasy-kassen. Jeg tror udmærket at han ved, at man skal betale skat af overskud, så det er ikkr noget han som sådan higer efter i OB. Værdien af fodboldklubben overstiger dét som han putter i klubben. Det er jeg sikker på
      Og hvor tænker du OB havde været uden Thorborg?

      Jeg tror nu nok Thorborg havde klaret sig uden OB
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        [QUOTE=fmprOB;n252096]Peter Sørensen fra Hobro skyder tilbage på OB om at vores Sabbi interesse ikke var særlig stor ift de bud der kom

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...bbi-interesse/[/QUOTE
        oki lyder nu heller ikke helt urealistisk
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Som jeg også skrev er det løse vurderinger der nok ikke er 100% korrekte men heller ikke langt fra sandheden.
          Lad os tage dem

          Ramon Leeuwin har jeg hørt lå omkring 400.000 euro. Måske lidt lavere men nok heller ikke langt fra
          Kadrii beløb har floreret mellem 10 og 15 mill. Longway som før har vidst lidt siger ca 14. Jeg tog den gyldne mellemvej
          Vi ophævede med AK efter hans aftale med SdJ var på plads. Det giver sjældent et sign of fee. Det tvivler jeg på i dette tilfælde
          Greve og Eske er nok blevet handlet i nogle hundrede tusinde. Tvivler på det er meget lavere end en 1/2 million
          Christian Eriksen er 1,3% af 150 mill

          En ekstra udgift kunne selvfølgelig også være de evt 10% til FCK for Kadrii handlen. Men den er 50/50 IMO
          Ok. Kunne være du havde nogle gode kilder

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

            Han er skadet, så bare rolig
            Kan det passe, at han kun har spillet tre kampe denne sæson

            I følge Tranfermarkt er det 6 minutter fordelt på tre kampe.... størstedelene af de resterende kampe på bænken, når han ikke har været skadet eller decideret udeladt af truppen.

            Spændende hvilken forfatning han er i til sommer, hvis den tendens holder / oplysningerne er rigtige
            Last edited by Online; 02-02-2020, 14:57.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Og hvor tænker du OB havde været uden Thorborg?

              Jeg tror nu nok Thorborg havde klaret sig uden OB
              Jeg tror også at OB havde klaret sig uden Thorborg. Det kunne vel næsten ikke gå værre i Danmarks 3. største by

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Kan det passe, at han kun har spillet tre kampe denne sæson

                I følge Tranfermarkt er det 6 minutter fordelt på tre kampe.... størstedelene af de resterende kampe på bænken, når han ikke har været skadet eller decideret udeladt af truppen.

                Spændende hvilken forfatning han er i til sommer, hvis den tendens holder / oplysningerne er rigtige
                Det er korrekt, transfermarkt er umiddelbart den mest præcise side ... men det er vel også den du bruger.
                Først skadet og derefter på bænken en del kampe.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Ok. Kunne være du havde nogle gode kilder
                  Nej ikke rigtig. Kun de ca 3 på Leeuwin. Men ikke noget 100%

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Jeg tror også at OB havde klaret sig uden Thorborg. Det kunne vel næsten ikke gå værre i Danmarks 3. største by
                    I første række? Mange glemmer at NT har smidt penge i OB i mere end 20 år .. også før OS&E ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det er korrekt, transfermarkt er umiddelbart den mest præcise side ... men det er vel også den du bruger.
                      Først skadet og derefter på bænken en del kampe.
                      Ved godt at han er Odense-dreng.... men har så ikke helt forstået hypen her i transfervinduet.... så giver Kasper-handlen da mere mening !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ved godt at han er Odense-dreng.... men har så ikke helt forstået hypen her i transfervinduet.... så giver Kasper-handlen da mere mening !
                        Bum bum, nu ved jeg godt at jeg er ham den dumme ikke-fan, men umiddelbart vil jeg mene at Høegh viste det højeste niveau i OB og på baggrund af hvor de har spillet og hvad de har fået af kampe også i udlandet og at Kasper Larsen lavede flere fejl/så lidt tung ud.
                        Men det er svært at sige noget før han har spillet lidt kampe igen, jeg kommer ikke til at mene noget med overbevisning før det.

                        Det bliver interessant at se for i har godt nok skiftet meget ud.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Bum bum, nu ved jeg godt at jeg er ham den dumme ikke-fan, men umiddelbart vil jeg mene at Høegh viste det højeste niveau i OB og på baggrund af hvor de har spillet og hvad de har fået af kampe også i udlandet og at Kasper Larsen lavede flere fejl/så lidt tung ud.
                          Men det er svært at sige noget før han har spillet lidt kampe igen, jeg kommer ikke til at mene noget med overbevisning før det.

                          Det bliver interessant at se for i har godt nok skiftet meget ud.
                          Jamen, jeg er enig med dig baseret på fortiden

                          Men, når man skulle have en erstatning (i form) her og nu som kunne erstatte Leeuwin, var Kasper vel at foretrække fremfor Daniel ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jamen, jeg er enig med dig baseret på fortiden

                            Men, når man skulle have en erstatning (i form) her og nu som kunne erstatte Leeuwin, var Kasper vel at foretrække fremfor Daniel ?
                            Indtil sommer virker det som om at han er et smartere valg, men det er jo også lidt kortsigtet ... igen, der er nok ikke mange i Danmark der har set dem spille i en del år (jeg har set meget Ajax og andet bold med potentielle landsholdsspillere, men ikke lige Groningen, Heerenveen etc. så meget :D) så jeg vil vente og se.
                            Der er ikke meget vægt i, at kommentere på et niveau som ligger flere år tilbage, i relation til hvad han kan nu, andet end at han da skal have udviklet sig en del, hvis det skal funke.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Se det ved hverken du eller jeg. Hvad er værdien af netværket? Hvormeget af underskuddet kan han bruge til at nedbringe overskud i andre dele?

                              Uanset hvad så kunne han give byen mere tilbage og blive set som en stor Odense borger. Sådan er hans image langt fra nu.
                              Hold nu op med det bavl der. Du er ikke den eneste, der hiver den her kanin op af hatten, så for 1.000 gang for Arveprins Knud. Det er IKKE attraktivt at have underskud med det formål at nedbringe sambeskatningen, hvis alternativet er et større overskud! De fleste almindelige og fornuftige mennesker driver virksomhed med det formål at skabe profit. At der så er nogle enkelte, der forelsker sig i fodboldklubber, som ofte er en dårlig forretning, er ikke det samme som, at de udelukkende ejer de klubber for at malke dem for penge og bruge underskuddet i anden sammenhæng. Isoleret set havde det været langt bedre for ham ikke at smide alle de millioner i OB, hvis der ikke er udsigt til, at han får dem igen. Kan han gøre det af hensyn til image og netværk? JA! Men hold nu kæft med det underskud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg

                                Hold nu op med det bavl der. Du er ikke den eneste, der hiver den her kanin op af hatten, så for 1.000 gang for Arveprins Knud. Det er IKKE attraktivt at have underskud med det formål at nedbringe sambeskatningen, hvis alternativet er et større overskud! De fleste almindelige og fornuftige mennesker driver virksomhed med det formål at skabe profit. At der så er nogle enkelte, der forelsker sig i fodboldklubber, som ofte er en dårlig forretning, er ikke det samme som, at de udelukkende ejer de klubber for at malke dem for penge og bruge underskuddet i anden sammenhæng. Isoleret set havde det været langt bedre for ham ikke at smide alle de millioner i OB, hvis der ikke er udsigt til, at han får dem igen. Kan han gøre det af hensyn til image og netværk? JA! Men hold nu kæft med det underskud.
                                Han er da glad for fodbold, uden tvivl og så får han et kæmpe netværk ... manden er ultrakapitalist, det er at undervurdere ham (i den funktion) at tro, at han ikke både direkte og indirekte får penge ud af OB.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X