Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
    • Lieder erstatter Kadrii i start-11'eren ("
      Mart Lieder er den afløser, som træneren vil sætte på hver gang som afløser og så må de andre slås om at være anden-angriber")
    • Leeuwin "faldt af på den" de seneste par måneder - Kasper Larsen har samme topniveau
    • Aron som erstatning for Casper Nielsen, da hverken Opondo eller Greve har slået igennem
    • Skjelvik kan spille back og kant, og tilføjelsen af ham tolkes som et farvel til Madu
    • Alexander Juel er en "solid satsning" (hvad end det betyder)
    • Hyllegaard uerfaren og uprøvet erstatning for AK, men til gengæld knap så dyr at have gående
    • Drachmann på vej tilbage fra skade
    • Alt i alt megen aktivitet, men alt i alt status quo
    • Chancen for top-6 den samme som før nytår, men havde været større hvis Sabbi også var kommet til allerede nu
    Tak. Der stod intet om økonomien i vinduet?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tak. Der stod intet om økonomien i vinduet?
      Ikke noget konkret om økonomi, men der konkluderes som du selv gør at der er lagt lidt til side .. og at styrken er status quo.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Ikke noget konkret om økonomi, men der konkluderes som du selv gør at der er lagt lidt til side .. og at styrken er status quo.
        Tak

        Comment


          Jeg gætter på at vi er ved at omstille os til noget 4-2-3-1/4-4-1-1 eller 4-3-3 værk til sommer.

          4-2-3-1/4-4-1-1

          Oliver

          Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen

          Drachmann - Aron/JJT

          Sabbi - Jebali - Svendsen

          Lieder

          Hvor Sabbi og Svendsen skal hjælpe til defensivt for at kompensere for Jebalis manglende defensive forståelse.

          Eller en mere defensiv 4-3-3

          Oliver


          Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen

          Aron/JJT - Drachmann - Kløve

          Sabbi - Lieder/Svendsen - Svendsen/Jebali

          Den øverste ser ekstremt spændende ud mod hold, hvor vi forventes at have bolden meget, men jeg forventer overhovedet ikke den er god mod FCM/FCK og i svære udekampe.

          Jeg ville ikke være ked af at se 4-3-3 her i foråret, så der er plads til alle 3 offensive esser i starteren.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Jeg gætter på at vi er ved at omstille os til noget 4-2-3-1/4-4-1-1 eller 4-3-3 værk til sommer.

            4-2-3-1/4-4-1-1

            Oliver

            Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen

            Drachmann - Aron/JJT

            Sabbi - Jebali - Svendsen

            Lieder

            Hvor Sabbi og Svendsen skal hjælpe til defensivt for at kompensere for Jebalis manglende defensive forståelse.

            Eller en mere defensiv 4-3-3

            Oliver


            Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen

            Aron/JJT - Drachmann - Kløve

            Sabbi - Lieder/Svendsen - Svendsen/Jebali

            Den øverste ser ekstremt spændende ud mod hold, hvor vi forventes at have bolden meget, men jeg forventer overhovedet ikke den er god mod FCM/FCK og i svære udekampe.

            Jeg ville ikke være ked af at se 4-3-3 her i foråret, så der er plads til alle 3 offensive esser i starteren.
            Tror den første er for heftig, trods alt. Den næste tænker jeg er ganske relevant, alt efter hvem Jørgen er, OB nu med Jørgen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Tror den første er for heftig, trods alt. Den næste tænker jeg er ganske relevant, alt efter hvem Jørgen er, OB nu med Jørgen
              Jeg synes at både Sabbi i Hobro og Sander når han har spillet kant i 5-4-1 har vist at de knokler helt sindssygt. Den er ambitiøs, men jeg kunne godt fristes til at tro på den. Måske med en mere offensivt minded træner dog.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Jeg gætter på at vi er ved at omstille os til noget 4-2-3-1/4-4-1-1 eller 4-3-3 værk til sommer.

                4-2-3-1/4-4-1-1

                Oliver

                Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen

                Drachmann - Aron/JJT

                Sabbi - Jebali - Svendsen

                Lieder

                Hvor Sabbi og Svendsen skal hjælpe til defensivt for at kompensere for Jebalis manglende defensive forståelse.

                Eller en mere defensiv 4-3-3

                Oliver


                Ryan - Kasper - Tverskov - Jørgen

                Aron/JJT - Drachmann - Kløve

                Sabbi - Lieder/Svendsen - Svendsen/Jebali

                Den øverste ser ekstremt spændende ud mod hold, hvor vi forventes at have bolden meget, men jeg forventer overhovedet ikke den er god mod FCM/FCK og i svære udekampe.

                Jeg ville ikke være ked af at se 4-3-3 her i foråret, så der er plads til alle 3 offensive esser i starteren.
                Nu er den sat op med Sabbi og spørgsmålet er vel hvor mange af de andre 10 det er her til den tid..

                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Skift Sabbi med kløve i den første og byt ham og Jebali. Jebali og Svendsen på kant i nummer 2.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Det kunne man vel altid godt tænke sig - især når man kigger ind i et forår, hvor top 6 er inde for rækkevidde, men som også kan gå hen og blive noget af en gyser, hvis man lander i den forkerte nedrykningspulje. Omvendt, så er der jo ikke noget mærkeligt i, at vi er nødt til at lave et forholdsvis solidt plus på transfersiden for ikke at blive ved med at lave røde regnskaber. Og så er det vel noget af et (mærkeligt) postulat, at de fleste af pengene skulle være landet i lommen på Thorborg trods alt
                    Også fordi at han vel stadigvæk har et minus på mellem 100 og 150 millioner.

                    Jeg har i hvert fald ikke læst en nyhed om at OSE har betalt Thorborg tilbage for det han har smidt i kassen.

                    Men nogen har bare ondt i røven over at vi har en ejer, og tror at han kun tager penge ud af klubben.
                    Jeg tror så at hvis Thorborg skulle kigge 100% økonomisk på OSE, så tror jeg fint han havde afskibbet hele lortet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Også fordi at han vel stadigvæk har et minus på mellem 100 og 150 millioner.

                      Jeg har i hvert fald ikke læst en nyhed om at OSE har betalt Thorborg tilbage for det han har smidt i kassen.

                      Men nogen har bare ondt i røven over at vi har en ejer, og tror at han kun tager penge ud af klubben.
                      Jeg tror så at hvis Thorborg skulle kigge 100% økonomisk på OSE, så tror jeg fint han havde afskibbet hele lortet.
                      Se det ved hverken du eller jeg. Hvad er værdien af netværket? Hvormeget af underskuddet kan han bruge til at nedbringe overskud i andre dele?

                      Uanset hvad så kunne han give byen mere tilbage og blive set som en stor Odense borger. Sådan er hans image langt fra nu.

                      Comment


                        Jeg er sikker på at der bliver trukket rigeligt ud til at han ikke går i seng ked af det. Jeg kan f.eks. huske Zohore-salget, som røg lige i Leasy-kassen. Kadrii-pengene ryger der nok også lidt af i Leasy-kassen. Jeg tror udmærket at han ved, at man skal betale skat af overskud, så det er ikkr noget han som sådan higer efter i OB. Værdien af fodboldklubben overstiger dét som han putter i klubben. Det er jeg sikker på

                        Comment


                          Kan se at Niels Thorborg gæster SFÅ i næste uge. Der kan man kun håbe at de har modet til at spørge om alle de her økonomiske spørgsmål/misforståelser/forvirringer osv der er.
                          Her er en bøn og et opråb til Martin Davidsen skarven om at få stillet et par vigtige spørgsmål. For tænker han nok skal svare hvis han bare bliver spurgt

                          * Er det korrekt at du får 25-50% af alle transferindtægter som en del af en kompensation for at have smidt mange millioner i OSE gennem mange år? Hvis ja i hvor lang tid gør du det så?

                          * Har du brugt over eller under 100 mill kr på OB/OSE de sidste 20 år rent netto?

                          * Tænker du nogensinde over at vi måske kunne have været på højde med FCM sportsligt og økonomisk hvis du bare havde holdt fast i lidt højere budgetter dengang i starten af 2010`erne lidt længere tid?

                          Ville selv rigtig rigtig gerne have svar på spørgsmål 1 og 3 og håber at de får læst med herinde i tide så det kan komme med i Podcasten

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Se det ved hverken du eller jeg. Hvad er værdien af netværket? Hvormeget af underskuddet kan han bruge til at nedbringe overskud i andre dele?

                            Uanset hvad så kunne han give byen mere tilbage og blive set som en stor Odense borger. Sådan er hans image langt fra nu.
                            Du taler vidst kun for dig selv :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Jeg er sikker på at der bliver trukket rigeligt ud til at han ikke går i seng ked af det. Jeg kan f.eks. huske Zohore-salget, som røg lige i Leasy-kassen. Kadrii-pengene ryger der nok også lidt af i Leasy-kassen. Jeg tror udmærket at han ved, at man skal betale skat af overskud, så det er ikkr noget han som sådan higer efter i OB. Værdien af fodboldklubben overstiger dét som han putter i klubben. Det er jeg sikker på
                              Ja de røg fordi vi blev nød til at sælge spiller (ligesom BIF gjorde) men inden da havde han lukket vores hul mange gange.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Se det ved hverken du eller jeg. Hvad er værdien af netværket? Hvormeget af underskuddet kan han bruge til at nedbringe overskud i andre dele?

                                Uanset hvad så kunne han give byen mere tilbage og blive set som en stor Odense borger. Sådan er hans image langt fra nu.
                                Han kan ikke bare flytte penge fra OSE fordi han er stor aktionær til andre virksomheder han har, det kræver de er under samme CVR nummer, og kigger du efter er Leasy og OSE ikke under samme overordnede CVR nummer, så den må du sgu længere ud på landet med.

                                Comment

                                Working...
                                X