Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det kan sagtens være du har ret i det, men i så fald lugter det her vel mere af en lejeaftale end noget der skal vare i flere år? Altså hvis du stod til at tjene i underkanten af 7 millioner kroner næste år og boede i Los Angeles, hvor meget vil du så skulle have i løn for at skrive kontrakt med en dansk klub? Jeg tænker alligevel der skal en del penge på bordet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Nu er jeg ikke helt skarp på det amerikanske system, men hvis årslønnen er 7 mio kr, så er han vel over deres normale salary cap? Kan man forestille sig, at Galaxy betaler nogle penge for at slippe af med ham, så de har mere råderum i deres lønbudget? For den løn kommer han da ikke i nærheden af i OB - og selvom vejret er bedre i DK end i LA, så er det måske ikke helt nok til at opveje det
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Korrekt at man hentede Jebali og Svendsen men gik også af med Helenius og Festersen ...
Bernat for Grtyebust
Obbekjær for Yao
Opondo for Casper
Teitur for Grubbe
Svendsen for Helenius
Jebali for Festersen
Madu for Ludwig og
AJA for Vacek ...
ish ...
Comment
-
Nej, det er han faktisk ikke, han er en af de dyreste spillere der er indenfor salary cappet i MLS, altså eksklusiv de 3 spillere som alle må have der overstiger det. Så meget desto mere grund er der til at komme af med ham. Men jeg ved heller ikke præcist, hvordan reglerne er på området, i nogle andre amerikanske sportsgrene er kontrakterne jo sådan skruet sammen, at kun nogle af pengene er garanterede, altså nogle klubben skal betale spilleren uanset hvad, og så kan der være en stor sum penge derudover, som de kun skal betale, hvis spilleren bliver kontrakten ud, og som de kan blive fri for at betale, hvis de lader ham gå før tid. Jeg ved ikke om der er noget lignende på spil her, men et eller andet må der ske kontraktmæssigt, for jeg kan ikke forestille mig, at vi vil betale meget mere end 1/3 af den lønpakke.
Comment
-
Nej, det er han faktisk ikke, han er en af de dyreste spillere der er indenfor salary cappet i MLS, altså eksklusiv de 3 spillere som alle må have der overstiger det. Så meget desto mere grund er der til at komme af med ham. Men jeg ved heller ikke præcist, hvordan reglerne er på området, i nogle andre amerikanske sportsgrene er kontrakterne jo sådan skruet sammen, at kun nogle af pengene er garanterede, altså nogle klubben skal betale spilleren uanset hvad, og så kan der være en stor sum penge derudover, som de kun skal betale, hvis spilleren bliver kontrakten ud, og som de kan blive fri for at betale, hvis de lader ham gå før tid. Jeg ved ikke om der er noget lignende på spil her, men et eller andet må der ske kontraktmæssigt, for jeg kan ikke forestille mig, at vi vil betale meget mere end 1/3 af den lønpakke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes ellers der var nogle af Twitter-kommentarerne der omtalte ham som DP - altså designated player. Men jeg har ikke undersøgt det nærmere end det, så du har sikkert ret.
Edit: Der er mere info om selve Galaxys lønninger her, hvor han også bliver kaldt: "Million Dollar Jorgen"
https://www.lagconfidential.com/2019...aries-releasedLast edited by Sheed; 31-01-2020, 14:35.
Comment
-
Af det jeg har set, har det været brok over, at han næsten blev betalt ligeså meget som en DP. Listen med DPs fra sidste sæson kan du se her. https://the18.com/soccer-entertainme...-list-salaries
Edit: Der er mere info om selve Galaxys lønninger her, hvor han også bliver kaldt: "Million Dollar Jorgen"
https://www.lagconfidential.com/2019...aries-released
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Uanset hvor dejlig Odense er, så skulle der rigtig nok nogle skillinger på bordet for at flytte fra fast spilletid i LA til OB. Måske der er noget som familien i Norge, der kunne trække kontra pengene? Halmstrå, I know. :)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Lige nu er alternativet vidst Fortuna Sittard. Det lyder da trods alt ikke helt dårligt at komme tilbage til ens hjemby med famile og venner, til sammenligning.
Kan ikke se ham vende tilbage til Danmark og slet ikke andre end FCK ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment