Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kadrii blev da også hentet til OB på sidste transferdag? Ellers er jeg enig i at jeg ikke har den store tiltro på JHs handler/evner på sidste transferdag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ja selvfølgelig gjorde han det, jeg tænkte bare at præmissen i det her tilfælde var at finde en spiller vi kunne leje resten af sæsonen eller hente på en kortere kontrakt, og ikke en spiller på en lang kontrakt som Bashkim fik. Diskussionen er vel, at vi godt ved at vi får Sabbi til sommer, og at det mest optimale er at få ham nu, men at der er en risiko for, at det ikke kommer til at ske. Nogle mener så sikkert, at det er ok, hvis vi så ikke gør noget i dag, og jeg hører til dem der mener, at hvis Sabbi glipper, så skal vi have et eller andet i baghånden som vi kan få ind nu, og omremsningen af navnene var et bevis på, at man sagtens kan finde gode spillere på korte aftaler på deadlineday. Og hvem ved, måske kan vi finde en spiller som vi ender med gerne at ville beholde, selvom Sabbi kommer til sommer.
Comment
-
Det er jeg så bare ikke enig i. Når man vurderer et transfervindue må det være ud fra spiller tilgang og spiller afgang. Ikke spillerform
Eskesen var omkring de 18 bedste og blev udtaget til træningslejr. Han har vi truppen stort set hver gang. Så er man en vigtig del af holdet.
Harboe var absolut sidste mandat og blev ikke udtaget til at skulle med da han ikke længere er en del af planen. Kan du ikke se en forskel?
Og jo, selvfølgelig er der en forskel på Harboe og Eskesen, men jeg troede egentlig det var en gængs opfattelse, at vi havde for meget fyld på den centrale midt, og derfor undrer det mig at afgangen en spiller, der vel samlet har spillet omkring 45 minutter i efteråret, bliver talt med som en svækkelse af truppen.
Når det altsammen er sagt mener jeg også at vi overordnet set - og i hvert fald på den korte bane - står en anelse svækkede, men ikke på noget fatalt niveau. Og så har jeg måske bare større (naiv?) tro på at Jebali-Svendsen bliver en succes, og st det er nok at have Lieder som tredjemand til dem i de seks kampe, der virkelig betyder noget i foråret.
Comment
-
Gør ingen forskel hvem der afløser hvem. Bliver det samme i sidste ende.
Og Greve var da pænt tæt på start 11. Eller i start 11. Prøv at kigge på efterårets kampe..
Fint nok hvis du har nogle briller på der ser det anderledes. Jeg syntes ikke jeg er specielt negativ. Men at sige på nuværende tidspunkt at truppen er forstærket skriger til himlen og giver ingen mening i min verden.
Kommer Sabbi i morgen er vi ca StatusQ. Ikke før. IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvor mange kampe har du set med Aron?
Comment
-
Kadrii blev da også hentet til OB på sidste transferdag? Ellers er jeg enig i at jeg ikke har den store tiltro på JHs handler/evner på sidste transferdagGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Jeg er ked af at Greve og Aske smutter. Selvfølgelig skal unge spillere spille og jeg forstår ikke hvorfor disse to spillere, der begge har kunnet begejstre os engang, ikke længere er dygtige nok, for det er de oplagt ikke - især Eske. Jeg håber de får nogle gode år i deres nye klubber og vender styrkede tilbage til Ådalen.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægDu har ret i, at mit synspunkt ikke er styrket af mange kampe, faktisk kun en, men jeg forestiller mig ham mere som en HHA-type, hvilket sportFyn også antyder, og sådan en type har vi mere brug for end Greve!?
Kunne være perfekt med en opgraderet HHA type.
- Likes 2
Comment
-
Vi kører liveopdatering på vores hjemmeside resten af dagen, indtil vinduet lukker. Vi følger op på de ting, der måtte ske i OB. Der er åbent for kommentarer og spørgsmål, hvis man følger med.
http://obstruktion.dk/liveopdatering...ts-sidste-dag/
- Likes 2
Comment
Comment