Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCarlo Holse?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-vaek-fra-fck/
Jeg kunne godt se Holse som 8`er i vores system
Comment
-
Daniel Høegh forlader ikke Holland i dette vindue
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ver-opdatering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDaniel Høegh forlader ikke Holland i dette vindue
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ver-opdatering"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så håber han kommer hjem i sommeren. :-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvis de er så glade for ham mon der så ikke ligger en forlængelse rundt om hjørnet ... han venter vel bare og ser om der er spilletid i foråret .. der er vel ikke mange parametre ob kan slå Heerenveen på ...
Comment
-
Vi nærmer os afslutningen af tranfervinduet, og jeg er faktisk ikke helt tilfreds.
I denne uge sagde vi farvel til Greve, Eskesen, AK og Kadrii. Jeg forventer faktisk 2 spillere mere før at vinduet kan være nogenlunde godkendt. Det skal være profiler - ikke fyld, for så kunne OB lige så godt have beholdt dem vi havde.
Jeg forventer Sabbi nu, og minimum en profil mere. Jeg tror, at Jebali får et kanon forår. Og jeg mener ikke at der mangler mere til angrebet. Der mangler 1 kvali forsvarsspiller. Kunne det være Sanneh? Ellers bliver det for tyndt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
Hobro har jo heller ikke den bedste økonomi og jeg tror de arbejder på at få en anden ind på lån, inden de siger god for den
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlægTror gerne Sabbi vil skifte nu, han har liket og retweetet et opslag med en der skriver at det ville være fedt at han kom nu. Ikke fordi jeg ligger specielt meget i det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det kan helt sikkert også være et argument. Tror bestemt ikke han har lyst til at være Hobro spiller og kunne nok godt finde på at surmule lidt, hvis han ikke får lov at spille. Det kan også være en årsag til at hemme har været ude og sige vi byder helt vildt. Så ved han vi er vilde efter ham og det hele afhænger af Hobro. Det er måske med til at Sabbi også lægger lidt pres på Hobro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Virker også til vi spiller 3-5-2 i træningskampene, det indikerer også han bliver (i min verden), ellers skal der da komme en ny wingback.
hvordan er han defensiv?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment