Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Men han har jo netop ikke scoret sine kasser i SønderjyskE. Han har hele vejen igennem været kritiseret for at brænde alt for meget, selvom han har fået lov at spille stort set alle kampe. Jeg ved ikke om jeg tror, at det bliver meget bedre, når han nok kommer til at få væsentligt færre chancer fra start, end han gjorde dernede. Men jeg synes nu heller ikke, at Lieder er en decideret dårlig signing. Jeg kan sagtens se ham være en god spiller til bredden, og jeg tror også på, at vi har fået ham på en fornuftig kontrakt, nu han også har en stor interesse i at spille i Odense. Mit største problem er, at vi nu er nødt til at give et stadig stort talent væk den anden vej, for at få ham et halvt år før tid, det tvivler jeg altså på, at en halvt år med Lieder er værd.
Men det ændrer ikke min tro på at han bliver en succes
Comment
-
Kasper Larsen for Leeuwin
Mark Lieder for AK
Aron Thrandarson for Greve
AJA for AJA
? for Kadrii
? for Eskesen
Mikkel Hyllegaard fra Øens hold
Jakob Vestergaard fra akademiet
Bernat forlænget ..
Frøkjær forlænget ..
og skal OB fortsætte med 3-5-2 mangler der stadig en forstærkning i centerforsvaret ..
Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det sidste er jeg meget enig. Er også vildt skuffet over den Eske handel
Men det ændrer ikke min tro på at han bliver en succes
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men er det nok hvis vi skal styrket ud af vindet? Eller minimum status Q?
Til gengæld synes jeg at man kan forvente bedre erstatninger, som OB står nu. Det er to stærke angribere, man med rette kan forvente sig noget af.
Det vigtigste er nu heller ikke om sabbi/lieder 1:1 gør det ligeså godt som kadrii eller om KL 1:1 gør det ligeså godt som Ramon. Det helt essentielle er om vi har profilerne klar. Er tverskov, ryan og kløve i topform? Er jebali i topform, er der nærmest en helt ny spiller der. Oliver er fortsat ung. Laver han pludselig de fejl vi forventede af ham i starten? Holder vi os fri af for mange skader.
Det helt store problem i efteråret var skaderne. Derfor tror jeg isoleret set for sæsonen, at vi kommer til at præstere bedre i foråret, da vi simpelthen ikke kan være så uheldige på skadesfronten igen. Om det så bliver ligeså godt, som hvis efterårets trup var skadesfri, det er nærmest umuligt at vide, for det har vi virkelig ikke oplevet ret tit.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKasper Larsen for Leeuwin
Mark Lieder for AK
AJA for AJA
? for Kadrii
? for Eskesen
Bernat forlænget ..
Frøkjær forlænget ..
og skal OB fortsætte med 3-5-2 mangler der stadig en forstærkning i centerforsvaret ..
Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ...
Comment
-
Mark Lieder for AK
AJA for AJA
? for Kadrii
? for Eskesen
Bernat forlænget ..
Frøkjær forlænget ..
Godt at der er et par dage endnu hvis klubben skal komme styrket ud af vinduet ...
Hyllegård for AK
og
Lieder for Bashkim
Hmmm, måske er det kun Eskesen-salg som gør mig så negativ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
Desværre ikke, har hørt fra flere personer omkring ham, at han gerne vil til udlandet og videreudvikle sig.
Jeg ved ikke om det hænger sammen med den manglende tillid/spilletid fra trænerteamet...
Du kan ikke opsnuse hvad Brighton vil give for ham?Last edited by fmprOB; 28-01-2020, 22:29.
Comment
-
Har haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.
Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.
I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
- Likes 2
Comment
-
Mark Lieder for AK
AJA for AJA
? for Kadrii
? for Eskesen
Bernat forlænget ..
Frøkjær forlænget ..
jeg kan ikke forestille mig andre end at vi får landet sabbi til sidst. Eske spillede alligevel ikke, så det bliver nok bare Harboe der forfremmes til permanent bænkevarmer i stedet for at sidde på tribunen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Lad os bare håne at ledelsen ser det ikke som:
Hyllegård for AK
og
Lieder for Bashkim
Hmmm, måske er det kun Eskesen-salg som gør mig så negativ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægHar haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.
Han skriver at man i første om omgang afsøgte muligheden for at leje Eskesen ud, men han var ikke særligt interesseret i den interesse der kom fra primært 1. Division.
I stedet kom transferen til SønderjyskE, selvom mindst én anden klub var villige til at betale mere for ham, men min kilde mener, uden at
være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægHar haft skrevet lidt frem og tilbage med en kontakt.
være sikker, at man alligevel valgte SønderjyskE fordi man er lykkedes med at sikre sig en tilbagekøbsklausul.
Comment
-
- Likes 1
Comment
Comment