Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægForstår simpelthen ikke, at man allerede giver op på Julius nu. Lej ham dog ud i et år, halvandet måske endda, og få forhandlet en option på plads med den klub der lejer ham, men i det mindste stadig hold muligheden åben for, at man kan hive ham tilbage igen. Det er 10 måneder siden, at han sidst spillede en U-landskamp. Den slags spillere kan hurtigt blive penge værd, og der er jo åbenlyst stadig et potentiale som bare trænger til andre rammer lige nu. Jeg kunne forstå, hvis det var Greve der røg afsted på den måde, hans potentiale er næppe til meget mere end det vi har set. Frygter sgu, at SønderjyskE ender med at have gjort sig en rigtigt god handel her, og vi ender med at smide guld på gaden for at få en blød mellemvare af en Superligaangriber et halvt år før tid.
Julius Eskesen tror jeg er en seperat handel. Er enig i at det er en skam at man ikke kunne forlænge og leje ham ud. Måske vil Julius bare ikke lejes ud. Og det har man valgt at respektere og skilles som venner med et muligt fremtidigt samarbejde i sigte. Det kunne måske bare ikke ske ved udlejning.
Håber det kommer en nyt midtbane ind. A la N. Thomsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Thomsen har afvist os, og ML er jo ikke en BK. Godt nok lavede han 30 mål i 31 kampe, men ien svag liga.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Altså 30 mål i den næstbedste hollandske er jo super flot, og jeg havde da gladeligt givet Lieder chancen for 1½ år siden, da han også stod og bankede på døren, men ikke endte med at få en kontrakt. Det der kan undre er så, at vi nu har set ham spille 50 Superligakampe, hvor han ikke har præsteret meget mere end på det gennemsnitlige, og så udstyrer vi ham pludselig med en kontrakt. Vi skulle da bare have hentet ham dengang så.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Lieder og AK handlen giver mening at kæde sammen. Tror ikke OB betaler det store for Lieder. Og jeg ser Lieder som en bedre angriber end AK på nuværende tidspunkt. Det behøver ikke at være tilfældet om 6 måneder.
Julius Eskesen tror jeg er en seperat handel. Er enig i at det er en skam at man ikke kunne forlænge og leje ham ud. Måske vil Julius bare ikke lejes ud. Og det har man valgt at respektere og skilles som venner med et muligt fremtidigt samarbejde i sigte. Det kunne måske bare ikke ske ved udlejning.
Håber det kommer en nyt midtbane ind. A la N. Thomsen.
En forlængelse med Julius var jo ikke nødvendig, vi havde papir på ham i 1½ år endnu, og man kunne for min skyld sagtens sende ham på leje et sted i det halvandet år, og så i det mindste bare have haft muligheden for, at man kunne lave en forlængelse og få ham tilbage på et senere tidspunkt. Jeg tror ikke på, at det vil være et totalt umuligt scenarie at lave en aftale med Julius om, og at han kunne spille det næste år eller halvandet i f.eks. SønderjyskE, og at han så eventuelt kunne komme tilbage. Der kan ske meget på det stykke tid, det kan sagtens være, at cheftræneren er en anden til den tid, og jeg nægter at tro på, at Julius har opgivet idéen om at spille for OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Altså 30 mål i den næstbedste hollandske er jo super flot, og jeg havde da gladeligt givet Lieder chancen for 1½ år siden, da han også stod og bankede på døren, men ikke endte med at få en kontrakt. Det der kan undre er så, at vi nu har set ham spille 50 Superligakampe, hvor han ikke har præsteret meget mere end på det gennemsnitlige, og så udstyrer vi ham pludselig med en kontrakt. Vi skulle da bare have hentet ham dengang så.Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
Enig, kan slet ikke se Lieder få succes hos os, desværre..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Havde håbet på et stort salg. Men hvis de havde forventet at hente ham for småpenge er det nok for det bedste
Comment
Comment