Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det ville da være en glædelig overraskelse

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Obstruktion skriver på Twitter der kan nå at ske mere med andre end Lieder i aften
      Får squ da ikk sovet i nat, hvis vi ikk henter Lieder, eller dem begge, i dag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det kan du mene, omvendt hentede vi to potentielle profiler i Jebali og Sander i sommers. Jeg tror tanken er, at Jebali er "erstatningen" for Bashkim. Det ville også være skuffende, hvis man allerede efter et halvt år havde opgivet ideen om, at han skal kunne være en markant superligaprofil, når det er det, han er hentet ind som.
        Det kan du godt have lidt ret i, jeg hører i øvrigt overhovedet ikke til lejren som har opgivet, at Jebali kan blive en Superligaprofil. Jeg synes stadig bare, at når man sælger sin bedste offensive spiller for angiveligt gode penge, og man kommer fra baghjul i foråret, så er man nødt til at addressere sådan en tomrum lidt bedre, hvis man altså mener det der top 6 for alvor.

        Comment


          F5 f5 f5, hele aftenen!
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det kan du godt have lidt ret i, jeg hører i øvrigt overhovedet ikke til lejren som har opgivet, at Jebali kan blive en Superligaprofil. Jeg synes stadig bare, at når man sælger sin bedste offensive spiller for angiveligt gode penge, og man kommer fra baghjul i foråret, så er man nødt til at addressere sådan en tomrum lidt bedre, hvis man altså mener det der top 6 for alvor.
            Det var nu også mere den sportslige ledelse, jeg tænkte på: hvis de henter Lieder, men ikke en anden direkte erstatning for Kadrii tolker jeg det som om, at de har tiltro til, at en Jebali i topform kan gå ind og lukke hullet. Men jeg forstår godt din pointe og jeg drømmer da også om at vi henter en profil for nogle af BK-pengene, men jeg er ikke sikker på, at det bør være i angrebet. Hvis vi kan få Sabbi ind allerede nu, er det selvfølgelig oplagt, men hvis ikke vil vi med en ny profil have Sander, Jebali, Lieder, ny profil og Sabbi til sommer, og det er imo overkill. Ellers skal vi ud i nogle kreative løsninger igen med 3 angribere, men der synes jeg hverken Sander eller Jebali så overbevisende ud da vi prøvede det i efteråret. I min perfekte verden bruger vi nogle af pengene på Høegh og siger, venligt men bestemt, tak for indsatsen til Marco.

            Comment


              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...er-paa-ob-duo/

              Comment


                Fint hvis det er Eskesen på leje
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Fint hvis det er Eskesen på leje
                  Enig, det gør lidt ondt at slippe Eske helt. Han var god inden han blev skadet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                    Enig, det gør lidt ondt at slippe Eske helt. Han var god inden han blev skadet.
                    Ja og ville hade at se smølfen GR skrige af ham.

                    Comment


                      Ville godt nok blive ked af hvis der er tale om et permanent skifte fra Eskesens side

                      Comment


                        det er min fødselsdag i morgen, og jeg ønsker mig kun en angriber for Hobro plus en overraskelse i morgen. så håber OB vil give mig det

                        Comment


                          Er Lieder virkelig værd både Eske og AK? Ville ikke engang bytte AK med ham.
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
                            det er min fødselsdag i morgen, og jeg ønsker mig kun en angriber for Hobro plus en overraskelse i morgen. så håber OB vil give mig det
                            Jeg havde fødselsdag i går.. Kadrii blev solgt... Synes OB skylder !! -.-'

                            Comment


                              ja det må man sku nok sige så må de jo give ekstra til mig i morgen, så jeg kan dele med dig

                              Comment


                                Der sker noget indenfor en time..

                                Comment

                                Working...
                                X