Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
Kæmpe nej tak her fra. Manden har jo nærmest ikke spillet en hel kamp hele sæsonen
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og AK måske på vej væk ifølge Vandhunden(tager ikke med på træningslejr i morgen)Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Ja det så jeg lige, og samtidig at det link jeg skrev var i samme tråd. Det vil alligevel undre at AK ikke tager med, hvis det holder. Jeg er lidt overrasket over at Max så skal med hvis det er. Tarik havde jeg forventet som deltager.
Comment
-
Max Fenger var jo også med mod Middelfart. Og har spillet adskillige reserveholdskampe. Så det giver nu god mening. Tarik er et kæmpe talent. Han skal nok blive SL spiller om 1-2 årForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Med det jeg har set, og det er trods alt lidt, og det man læser og hører så har jeg svætrt ved at tro på at Max har en SL fremtid, men Tarik har jeg håbet på i flere år nu, og det ser fornuftigt ud. Det bliver suppens fedeste navn, så han SKAL igennem nåleøjet, og gerne lidt mere til :-)
Enig med Tarik
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægOkay, det havde jeg slet ikke tænkt på, tak ! Stopper hermed med at åbne dagens avis
Bruger du også stadig tekst TV?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVed ikke om Leif Rasmussen gætter eller ved noget men han skriver at der forhandles om at sælge Kadrii for ca 10 mill.
Han nævner desuden også at AK nok er på vej væk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så må vi se med Sabbi
Comment
-
Han skal heller ikke med derned hvis han er i de sidste forhandlinger. Det vil bare forstyrre en masse. Med AK på vej væk også vil det ikke undre mig hvis Lieder støder til truppen inden for et par dage og at AK måske smutter den anden vej.
Så må vi se med Sabbi
- Likes 1
Comment
Comment