Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ingen tvivl der, men jeg tror nu mere bare at OB skal være sikre på at truppen er trimmet. Lige nu er truppen for stor, og kommer vi ikke af med minimum to mand, så bliver truppen ikke suppleret yderligere.
    Jeg tror ikke kadrii ryger nu. Til gengæld tror jeg vi får solgt to og lejet en ud. Hvem det bliver ved jeg ikke, men de mest oplagte er Eske, AK, Greve og Harboe. Derudover har vi Obbekjær som måske stryger til England og så virker det også lidt mystisk med Barrett. Har en fornemmelse af man måske skipper ham allerede nu, selvom det ikke vil tiltale mig
    Tror også at der skal flere ud. Ser Eskesen og Harboe som de mest oplagte. Og Greve vil vel også ikke sidde på bænken og med Thrandarson ind ser det ikke god ud for ham.
    Men uafhængigt af den generelle situation skal vi erstatte Bashkim som vores bedste målscorer, hvis han skifter.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ingen tvivl der, men jeg tror nu mere bare at OB skal være sikre på at truppen er trimmet. Lige nu er truppen for stor, og kommer vi ikke af med minimum to mand, så bliver truppen ikke suppleret yderligere.
      Jeg tror ikke kadrii ryger nu. Til gengæld tror jeg vi får solgt to og lejet en ud. Hvem det bliver ved jeg ikke, men de mest oplagte er Eske, AK, Greve og Harboe. Derudover har vi Obbekjær som måske stryger til England og så virker det også lidt mystisk med Barrett. Har en fornemmelse af man måske skipper ham allerede nu, selvom det ikke vil tiltale mig
      Enig. Tvivler på Bash ryger. Tror ikke man er aktiv omkring det ihverfald.
      Tror også at vi går efter salg/leje/ophævning af overskudsspillere så som AK,Greve,Harboe,Eske og måske endda Marco Lund hvis Obbekjær ikke sælges
      Barret tror jeg ikke ryger før tid

      Men jeg håber at svingdøren betyder at Sabbi kommer den anden vej selvom en spådom fra min side er at om 5 år vil Lieder ses som en større sportslig(nok ikke økonomisk) succes i OB end Sabbi

      Comment


        AK har ikke travlt med skifte inden hans kontrakt udløber til sommer

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lt-med-skifte/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          AK har ikke travlt med skifte inden hans kontrakt udløber til sommer

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lt-med-skifte/
          Vi burde egentlig lave en bytter med Sønderjyske. De penge vi hænger på ved AK, ja dem hænger vi på, så han skal selvfølgelig kompenseres, ellers flytter han ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Vi burde egentlig lave en bytter med Sønderjyske. De penge vi hænger på ved AK, ja dem hænger vi på, så han skal selvfølgelig kompenseres, ellers flytter han ikke.
            Mon ikke både OB og Sønderjyske har haft samme tanke. Og hvis det var så lige til var det nok sket allerede. Jeg har det nu fint med at AK bliver. Syntes han har fundet sin rolle på holdet igen og spiller godt,scorer lidt mål og kæmper vildt når han får chancen. Kan sagtens vente på Lieder.
            Vil meget hellere have Sabbi til da han bringer noget andet end det vi har i forvejen i truppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Vi burde egentlig lave en bytter med Sønderjyske. De penge vi hænger på ved AK, ja dem hænger vi på, så han skal selvfølgelig kompenseres, ellers flytter han ikke.
              Det er jo nærliggende at tro de finder ud af noget, men det virker bare besynderligt det så ikke er sket endnu. Man kunne godt frygte at sønderjyskes interesse måske er dalet en smule. Ellers havde det da været mest hensigtsmæssigt for alle parter, hvis de havde fået det på plads, så de hver især fik spillerne spillet bedst muligt ind på holdet. Det kan selvfølgelig også bare være 2 jyder der diskuterer pris ned til mindste krone og en ak, som måske lurer på lidt økonomisk kompensation for at smutte. Det rygtedes bare i sommers at han var klar til at gå ned i løn.
              Vi må se. OB er måske også mere interesseret i at få Sabbi ind nu og vente med Lieder, og vi derfor afventer en kabale skal gå op der.

              Det er i det hele taget mega spændende her mod slutningen af vinduet

              - Vi har fortsat en alt for stot trup, men hvem ryger ud?
              - Obbekjær stryger måske til england i et stort salg
              - Hvad er hoved og hale omkring det der sker med Barrett?
              - Eriksen sikrer os sandsynligvis ca. 2 mio. Skal de bruges på noget, hvis truppen trimmes?
              ​​​​​​- Sabbi og Lieder nu eller til sommer. OB afviser ingenting, men hvad skal der til for at vi rykker?
              - snakken går også omkring en attraktiv bashkim.

              Det er satme svært at koncentrere sig om sit job for tiden. Med alle de ting vi har i spil, så kan der ske noget hvert øjeblik. Det er fedt, men også lidt nervepirrende!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det er jo nærliggende at tro de finder ud af noget, men det virker bare besynderligt det så ikke er sket endnu. Man kunne godt frygte at sønderjyskes interesse måske er dalet en smule. Ellers havde det da været mest hensigtsmæssigt for alle parter, hvis de havde fået det på plads, så de hver især fik spillerne spillet bedst muligt ind på holdet. Det kan selvfølgelig også bare være 2 jyder der diskuterer pris ned til mindste krone og en ak, som måske lurer på lidt økonomisk kompensation for at smutte. Det rygtedes bare i sommers at han var klar til at gå ned i løn.
                Vi må se. OB er måske også mere interesseret i at få Sabbi ind nu og vente med Lieder, og vi derfor afventer en kabale skal gå op der.

                Det er i det hele taget mega spændende her mod slutningen af vinduet

                - Vi har fortsat en alt for stot trup, men hvem ryger ud?
                - Obbekjær stryger måske til england i et stort salg
                - Hvad er hoved og hale omkring det der sker med Barrett?
                - Eriksen sikrer os sandsynligvis ca. 2 mio. Skal de bruges på noget, hvis truppen trimmes?
                ​​​​​​- Sabbi og Lieder nu eller til sommer. OB afviser ingenting, men hvad skal der til for at vi rykker?
                - snakken går også omkring en attraktiv bashkim.

                Det er satme svært at koncentrere sig om sit job for tiden. Med alle de ting vi har i spil, så kan der ske noget hvert øjeblik. Det er fedt, men også lidt nervepirrende!
                1) Ud ryger: Eskesen, Harboe & AK
                2) Tror ikke han ryger denne vinter
                3) Barrett HAR skrevet under, og afventer, at det bliver officielt
                4) De 2 mio bliver ikke brugt til noget nævneværdigt
                5) Sabbi arbejdes der på nu, mens Lieder kommer til sommer.
                6) Bashkim bliver solgt til sommer, men bliver foråret ud.

                Ekstra: Oliver Christensen kan godt gå hen og blive et varmt emne til sommer, såfremt han holder niveau/lægger på i sin udvikling. Herefter tror jeg faktisk at man holder på Mandé for at køre HC i stilling i kulissen.

                Comment


                  Så havde min kilde alligevel ret omkring Christian Vestergaard

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...n-vestergaard/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hørte lige et rygte. Er ikke sikker på hvor solidt det er så lad være med at bashe mig hvis det ikke passer. Men personen som jeg ikke kender vildt godt sagde at han havde hørt det fra en person omkring akademi miljøet. Here it goes

                    Man overvejer stærkt at give kontrakt til Christian Vestergaard og pønser på at hente en profil ind til forsvaret(DH måske?) senest til sommer, så der er ved at blive overbefolket dernede i defensiven.

                    Hvis det passer kunne det godt betyde at folk som AJA og Marco Lund er på vej mod enden i OB. Måske også Leeuwin. Uanset hvad er det godt nok noget af et puslespil de har gang i..

                    Samme person som fortalte mig det her i December er også ham der meldte om de intense forhandlinger omkring at lukke hjørnerne på stadion hvor Thorborg evt selv finansierer de 2 til eget brug. Så mon ikke den er god nok..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      1) Ud ryger: Eskesen, Harboe & AK
                      2) Tror ikke han ryger denne vinter
                      3) Barrett HAR skrevet under, og afventer, at det bliver officielt
                      4) De 2 mio bliver ikke brugt til noget nævneværdigt
                      5) Sabbi arbejdes der på nu, mens Lieder kommer til sommer.
                      6) Bashkim bliver solgt til sommer, men bliver foråret ud.

                      Ekstra: Oliver Christensen kan godt gå hen og blive et varmt emne til sommer, såfremt han holder niveau/lægger på i sin udvikling. Herefter tror jeg faktisk at man holder på Mandé for at køre HC i stilling i kulissen.
                      Tror stort set det samme. Jeg tror bare Harboe bliver og Greve sælges. Sabbi kommer ind af døren nu, idet AK kommer, med det forbehold at han indgår i en byttehandel med Lieder. Jeg tror ikke på begge to allerede nu.

                      Barrett har givetvis skrevet under, men hvad er det lige vi venter på her? OB har umiddelbart vidst længe at de skulle finde en ny VB. Arbejdes der på en direkte erstatning allerede nu, så han bare kan komme afsted. Er det i så fald en spiller, som kræver vi lige får penge ind fra Eriksen eller øvrige salg? Jeg ved det ikke, men jeg kan ikke forstå at den ikke bare bliver officiel, med mindre der er et eller andet uklart.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Samme person som fortalte mig det her i December er også ham der meldte om de intense forhandlinger omkring at lukke hjørnerne på stadion hvor Thorborg evt selv finansierer de 2 til eget brug. Så mon ikke den er god nok..
                        Ville gerne se hvad de barsler med af planer for de hjørner.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Ville gerne se hvad de barsler med af planer for de hjørner.
                          Jammen det jeg hørte var jo at Thorborg byggede noget selv i 2 hjørner og ville flytte en masse 3C administration derud mens kommunen skulle finansiere de andre 2 selv og få det lejet ud. Men lige hvordan det praktisk skal foregå og hvordan det skal være(tårne?) ved jeg ikke det store om. Men der er møder og dialog/forhandlinger

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jammen det jeg hørte var jo at Thorborg byggede noget selv i 2 hjørner og ville flytte en masse 3C administration derud mens kommunen skulle finansiere de andre 2 selv og få det lejet ud. Men lige hvordan det praktisk skal foregå og hvordan det skal være(tårne?) ved jeg ikke det store om. Men der er møder og dialog/forhandlinger
                            Det kan godt have lange udsigter hvis kommunen, og de misundelige borgere skal høres. Håber bare man har en plan klar, når vi engang igen skal spille europæisk, for det må vi jo ikke på stadion som den er nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Det kan godt have lange udsigter hvis kommunen, og de misundelige borgere skal høres. Håber bare man har en plan klar, når vi engang igen skal spille europæisk, for det må vi jo ikke på stadion som den er nu.
                              Måske måske. Men sådan som jeg forstod det var seriøse/intense/fremskredende call it whatever forhandlinger og ikke bare den høflige snak når man møder borgmesteren til arrangementer. Så det kan jo godt blive bygget indenfor en realistisk fremtid.
                              Men ja. Det er da bestemt muligt at en EL kval kamp kommer før.

                              Nu tror jeg bare ikke at europæisk hænger sammen med lukkede hjørner specielt. Det er nok andre ting derude. Dem har jeg ikke hørt noget om. Men derfor kan de jo godt være med i snakken

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jammen det jeg hørte var jo at Thorborg byggede noget selv i 2 hjørner og ville flytte en masse 3C administration derud mens kommunen skulle finansiere de andre 2 selv og få det lejet ud. Men lige hvordan det praktisk skal foregå og hvordan det skal være(tårne?) ved jeg ikke det store om. Men der er møder og dialog/forhandlinger
                                Puha man gruer hent for hvilken øjebæ stadion kommer til at blive :-)

                                Ved du om der også er snak om overdækningen/ tribune taget?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X