Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det ligner desværre ikke en spiller, som har kunne håndtere den modgang han har mødt. Det er jo rigtigt som JM siger at han dels blev skadet, men efterfølgende er sat af til fordel for en bedre spiller i CN. Det må have knækket ham lidt at ryge ned i hierarkiet og nu ligner det desværre at han ikke har hvad der skal til, for at komme tilbage igen. Han må et skridt ned og finde fodboldglæden igen og jeg tror han har brug for at skifte permanent til en klub, hvor han er tættere på holdet og har ro kontraktmæssigt. Jeg tror ikke en udlejning vil give nok. Jeg tror han trænger til luftforandringer. Han er jo en type, som passer ind hos os, så når han er så langt fra holdet, så fortæller det mig at man har mistet troen på ham i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det ligner desværre ikke en spiller, som har kunne håndtere den modgang han har mødt. Det er jo rigtigt som JM siger at han dels blev skadet, men efterfølgende er sat af til fordel for en bedre spiller i CN. Det må have knækket ham lidt at ryge ned i hierarkiet og nu ligner det desværre at han ikke har hvad der skal til, for at komme tilbage igen. Han må et skridt ned og finde fodboldglæden igen og jeg tror han har brug for at skifte permanent til en klub, hvor han er tættere på holdet og har ro kontraktmæssigt. Jeg tror ikke en udlejning vil give nok. Jeg tror han trænger til luftforandringer. Han er jo en type, som passer ind hos os, så når han er så langt fra holdet, så fortæller det mig at man har mistet troen på ham i OB.
      Han har jo haft flere små skader, så det ligner imo en spiller der har manglet et stabilt forløb og mangler den selvtillid en ung spiller får af at få mange kampe i streg. Jeg synes det vil være en kæmpe fejl at lade ham gå, man bør forlænge den kontrakt og sende ham på lån til viborg, horsens, silkeborg eller lignende. Alternativt lade ham gå på en fri transfer med en tilbagekøbs klausul. Men han ligner for mig stadig en spiller der med det rette forløb kan komme tilbage om et års tid og gøre sig gældende!

      Comment


        Så er det måske tid til at sende Mande afsted, evt. på en leje aftale.
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...on-aergerligt/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Så er det måske tid til at sende Mande afsted, evt. på en leje aftale.
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...on-aergerligt/
          Det vil kræve, at vi selv går ud og finder en 3. målmand

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Så er det måske tid til at sende Mande afsted, evt. på en leje aftale.
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...on-aergerligt/
            Hvis der er tale om leje ville Bernat måske give bedre mening?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Hvis der er tale om leje ville Bernat måske give bedre mening?
              Der vil stadig mangle en målmand i truppen så. Alt er godt som det er nu.

              Comment


                Jeg mødte Eskesen på genbrugsstationen om formiddagen samme dag som vi spillede pokalkamp mod AGF. Jeg hilste på ham og spurgte om han ikke skulle forberede sig til pokalkamp. Det skulle han, svarede han, men da han nok ikke kom til at spille kunne han godt lige nå afsted med affald. For mig var det ret sigende om Eske's fremtidsudsigter i OB, desværre. Dels virkede han lidt slukøret, og dels kunne han nok godt læse skriften på væggen. For når han ikke var i betragtning til sådan en kamp, så er man altså langt nede i hirakiet. Jeg håber han finder en klub i det her vindue, hvor han vil være tiltænkt start11eren, for det fortjener han i den grad. Og så tænker jeg at det skal være et permanent skifte. Selvom jeg så gerne så ham slå igennem i OB har jeg svært ved at se ham lave et comeback under JM som overhovedet ikke virker til at se Eske's vej.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Jeg mødte Eskesen på genbrugsstationen om formiddagen samme dag som vi spillede pokalkamp mod AGF. Jeg hilste på ham og spurgte om han ikke skulle forberede sig til pokalkamp. Det skulle han, svarede han, men da han nok ikke kom til at spille kunne han godt lige nå afsted med affald. For mig var det ret sigende om Eske's fremtidsudsigter i OB, desværre. Dels virkede han lidt slukøret, og dels kunne han nok godt læse skriften på væggen. For når han ikke var i betragtning til sådan en kamp, så er man altså langt nede i hirakiet. Jeg håber han finder en klub i det her vindue, hvor han vil være tiltænkt start11eren, for det fortjener han i den grad. Og så tænker jeg at det skal være et permanent skifte. Selvom jeg så gerne så ham slå igennem i OB har jeg svært ved at se ham lave et comeback under JM som overhovedet ikke virker til at se Eske's vej.
                  Håber bare at OB stadigvæk ser lidt i ham og måske prøver at forlænge med ham så han kan lejes ud et års tid i Sverige/Norge og komme tilbage hvor vi stadig har kontrakt med ham minimum 1 år. Mm han sælges til den klub han udlejes til. FCM gør dette her med succes og vi skal også prøve at lave lidt penge denne vej på vores unge

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Håber bare at OB stadigvæk ser lidt i ham og måske prøver at forlænge med ham så han kan lejes ud et års tid i Sverige/Norge og komme tilbage hvor vi stadig har kontrakt med ham minimum 1 år. Mm han sælges til den klub han udlejes til. FCM gør dette her med succes og vi skal også prøve at lave lidt penge denne vej på vores unge
                    Jeg er lidt der med Eske at jeg egentligt bare gerne vil se ham blomstre op i en klub som ser et lys i ham. For mig virker der som om at OB har mistet troen på ham, eller ihvertfald tror mere på andre unge spillere. Derfor tror jeg at et permamemt skifte ville være mest gavligt for hans karriere. Jeg synes klart at han har superliga potentiale, men jeg tror også at han kunne have rigtigt godt af et skifte til en klub som Vejle/Viborg/Fredericia, der umiddelbart vil være et skridt ned niveaumæssigt, men hvor han ville kunne få en masse spilletid og spille med om oprykning i hvad der bliver en ret intens forårssæson i 1.div. - og så ville det være relativt tæt på Odense.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Jeg er lidt der med Eske at jeg egentligt bare gerne vil se ham blomstre op i en klub som ser et lys i ham. For mig virker der som om at OB har mistet troen på ham, eller ihvertfald tror mere på andre unge spillere. Derfor tror jeg at et permamemt skifte ville være mest gavligt for hans karriere. Jeg synes klart at han har superliga potentiale, men jeg tror også at han kunne have rigtigt godt af et skifte til en klub som Vejle/Viborg/Fredericia, der umiddelbart vil være et skridt ned niveaumæssigt, men hvor han ville kunne få en masse spilletid og spille med om oprykning i hvad der bliver en ret intens forårssæson i 1.div. - og så ville det være relativt tæt på Odense.
                      Og jeg syntes Eskesen bør være starten på hvor vi udlejer store talenter der lige mangler det sidste og så vender tilbage i en bedre udgave

                      Comment


                        M.h.t. Eskesen, så er der nok ting vi ikke ikke ved. Fodbold handler om at vinde fodboldkampe, og der gjorde OB ikke med Eskesen inden han blev skadet.

                        Comment


                          Hold da op hvor JH blevet åbenmundet og ambitiøs på sine sidste timer

                          https://fyens.dk/artikel/afgående-ob...pillere-til-nu

                          Lyder til at man arbejder på at sende nogle ud så man kan hente 1-2 mere men også at nogle stykker kan forsvinde

                          Comment


                            MH udelukker ikke at vi henter Lieder og Sabbi nu

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...udelukke-noget

                            Men så skal der spillere ud og det virker ikke sandsynligt pt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              MH udelukker ikke at vi henter Lieder og Sabbi nu

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...udelukke-noget

                              Men så skal der spillere ud og det virker ikke sandsynligt pt
                              Tror der er afhængigt af Bashkim. Hvis Bashkim skifter så tror vi henter begge ind.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Tror der er afhængigt af Bashkim. Hvis Bashkim skifter så tror vi henter begge ind.
                                Ingen tvivl der, men jeg tror nu mere bare at OB skal være sikre på at truppen er trimmet. Lige nu er truppen for stor, og kommer vi ikke af med minimum to mand, så bliver truppen ikke suppleret yderligere.
                                Jeg tror ikke kadrii ryger nu. Til gengæld tror jeg vi får solgt to og lejet en ud. Hvem det bliver ved jeg ikke, men de mest oplagte er Eske, AK, Greve og Harboe. Derudover har vi Obbekjær som måske stryger til England og så virker det også lidt mystisk med Barrett. Har en fornemmelse af man måske skipper ham allerede nu, selvom det ikke vil tiltale mig

                                Comment

                                Working...
                                X