Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi kan jo snart fodre grise med højrefodede forsvarsspillere hvis han blev hentet. Det tvivler jeg dog på at han gør

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-jores-okore

      AaB sigter efter at sælge Okore i dette vindue - Til de der spekulerer på Okore til OB
      "Der har været nogle henvendelser, men kun på agentniveau. Hvis vi ender med at beholde Okore yderligere et halvt år, glæder vi os over at råde over en rigtig dygtig spiller i foråret."
      Hvis vi hidtil ikke har vist interesse selvom JM udtalte allerede i december at vi leder efter en cfer så de ser vel ikke Okore som løsning i OB og tror ikke vi kommer på banen der.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/?vis=346667,346675

        Barret afviser at have skrevet under. Ændre nok ikk i at han ikk spiller i OB efter den 30 juni, men lidt mærkeligt situation når der var meldt ud at han havde skrevet under

        Comment


          Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/?vis=346667,346675

          Barret afviser at have skrevet under. Ændre nok ikk i at han ikk spiller i OB efter den 30 juni, men lidt mærkeligt situation når der var meldt ud at han havde skrevet under
          Det er jo augurketid hvor rygter flyver rundt. Dejligt at han endnu ikke har skrevet med nogen. Så tvinges vi ikke til at tage stilling til et evt frikøb

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-jores-okore

            AaB sigter efter at sælge Okore i dette vindue - Til de der spekulerer på Okore til OB
            Det må vi sgu ikke håbe da...
            Last edited by Leander; 21-01-2020, 18:52.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det er jo augurketid hvor rygter flyver rundt. Dejligt at han endnu ikke har skrevet med nogen. Så tvinges vi ikke til at tage stilling til et evt frikøb
              Barret har skrevet under!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

                Barret har skrevet under!
                Så han lyver i det han siger til bold.dk?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-jores-okore

                  AaB sigter efter at sælge Okore i dette vindue - Til de der spekulerer på Okore til OB
                  Det ville forbavse mig helt vildt, hvis det skulle lykkedes at lande ham i dette vindue. Skulle vi have en mulighed for at lokke ham til, så er det ved kontraktudløb til sommer. Aab sælger ikke Okore til en direkte konkurrent 1 point fra dem i en vigtig top 6 strid, hvor der er flere penge på spil end nogen klubber er villige til at give for Okore nu her. Jeg kan heller ikke se OB hente flere forsvarsspillere nu, med mindre nogen ryger ud, og hvem skulle det dog være?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det ville forbavse mig helt vildt, hvis det skulle lykkedes at lande ham i dette vindue. Skulle vi have en mulighed for at lokke ham til, så er det ved kontraktudløb til sommer. Aab sælger ikke Okore til en direkte konkurrent 1 point fra dem i en vigtig top 6 strid, hvor der er flere penge på spil end nogen klubber er villige til at give for Okore nu her. Jeg kan heller ikke se OB hente flere forsvarsspillere nu, med mindre nogen ryger ud, og hvem skulle det dog være?
                    Marco Lund må da sidde og kigge på at Tverskov er en sikker starter og Kasper er hentet til start11 mens AJA er hentet fast ind og at OB vel vil køre Obbekjær i stilling ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Så han lyver i det han siger til bold.dk?
                      Det tror jeg ikke. Læser med i Arminias fanforum og der høres ikke mere om Barrett siden udmeldingen at de ville være tæt på og meget interesseret at hente Barrett i sommeren. Kan god forestille mig at der er interesse men at man også vil gerne afvente fordi de står i en situation hvor det er lidt svært at planlægge truppen for næste sæson. De ligger meget overraskende på første plads med Stuttgart og Hamburg tæt på og flere i deres fanforum tror ikke at de kan holde det og at det god kan ende med relegationspladsen eller 4. eller 5. plads og bliver en sæson mere i 2. Bundesliga.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi kan jo snart fodre grise med højrefodede forsvarsspillere hvis han blev hentet. Det tvivler jeg dog på at han gør
                        Men det vil også svække en direkte konkurent

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Det tror jeg ikke. Læser med i Arminias fanforum og der høres ikke mere om Barrett siden udmeldingen at de ville være tæt på og meget interesseret at hente Barrett i sommeren. Kan god forestille mig at der er interesse men at man også vil gerne afvente fordi de står i en situation hvor det er lidt svært at planlægge truppen for næste sæson. De ligger meget overraskende på første plads med Stuttgart og Hamburg tæt på og flere i deres fanforum tror ikke at de kan holde det og at det god kan ende med relegationspladsen eller 4. eller 5. plads og bliver en sæson mere i 2. Bundesliga.
                          Enten lyver JBL ellers har Vandhunden forkerte informationer. Simple as that

                          Comment


                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ye-muligheder/

                            Julius Eskesen på vej mod nye græsgange

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ye-muligheder/

                              Julius Eskesen på vej mod nye græsgange
                              Det ville være oplagt, med et udlån. For min skyld må man gerne forlænge kontrakten med lejeperioden. Han var godt kørende inden han fik en skade. Siden er han jo nærmest ikke blevet brugt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Det ville være oplagt, med et udlån. For min skyld må man gerne forlænge kontrakten med lejeperioden. Han var godt kørende inden han fik en skade. Siden er han jo nærmest ikke blevet brugt.
                                Ja, man sidder med fornemmelsen af, at det kunne være blevet til meget mere, havde det ikke været for den skade. Og at det er temmelig lidt tiltro, der er blevet vist ham efterfølgende.

                                Comment

                                Working...
                                X