Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDaniel Høegh ikke med i truppen til aftenens kamp i Holland
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/...QAcqhA.twitter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg vil ikke være skruebrækker... men jeg tør næsten med sikkerhed sige at Høegh ikke kommer i denne omgang
Mon ikke Sabbi kommer nu, og måske 1-2 sendes afsted - så tror jeg ikke vi skal forvente mere i dette vindue.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg vil ikke være skruebrækker... men jeg tør næsten med sikkerhed sige at Høegh ikke kommer i denne omgang
Mon ikke Sabbi kommer nu, og måske 1-2 sendes afsted - så tror jeg ikke vi skal forvente mere i dette vindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Ifølge deres hjemmeside og Google translete udgik han med en skade i tirsdags
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/...QAcqhA.twitter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo det tror jeg også på. En stor Obbekjær handel plus 2 mill fra Eriksen skifte kan måske ændre lidt på det hvis der dukker noget spændende op sidst i vinduet.
I U-rækkerne har han draget fordel af sin størrelse, men i voksen fodbold møder man bare hele tiden nogen der har samme fysik eller bedre.
Jeg tror han er her når vinduet lukker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mon dog Brighton vil smide mange penge for Obbekjær? Ved godt de svømmer i penge, men ser ham ikke som noget ekstraordinært stort talent.
I U-rækkerne har han draget fordel af sin størrelse, men i voksen fodbold møder man bare hele tiden nogen der har samme fysik eller bedre.
Jeg tror han er her når vinduet lukker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mon dog Brighton vil smide mange penge for Obbekjær? Ved godt de svømmer i penge, men ser ham ikke som noget ekstraordinært stort talent.
Jeg tror han er her når vinduet lukker.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Han lever i mindre grad af sin størrelse og i højere grad af sin teknik og sit overblik ... hvis du bliver solgt til en af de store ligaer når du er 17, så du er pr. definition ekstraordinær ... vil jeg mene?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
Enig, han er et stort talent endda et meget stort talent. Sidste vinter afviste han fiorentina, og jeg ved fra en meget pålidelig kilde, at han har afvist andre udenlandske klubber, fordi han er glad for at være i OB.
Comment
Comment